You are not logged in.
Kaikkien suomalaisten mimmigaragebändien esiäiti hei!
Teki kolme sinkulaa, joista jengi muistaa lähinnä laimeimman eli Gaga Goodiesille tehdyn Fade Awayn ('87), mut deby eli These Boots Are Made For Walking ('85) on oikeesti kova - ja ehkäpä paras cover-versio tosta biisistä ikinä! Lainasin muinoin omani tutulle, mut en saanu ikuna takas -- kuka möis mulle omansa? Digiversio muutaman vuoden takaisella pöljällä Rockin korkeat korot -"naisrock"-kokiksella on laiha lohtu.
www.finnmusic.net/main.php?60535e5448077550511253426e13
Vaan kaikist parhaimmillaan nää oli livenä, ihan hervotonta menoo. Eikä Härmässä päästy alalla vastaavalle tasolle vasta ku Micragirlsien myötä hei (ei, ei edes Ultrabimbot).
Ja mistä tää tuli yhtäkkii mieleen? No tosta kalpeasta aavistuksesta, joka löytyi yllättäen: www.youtube.com/watch?v=zcNh7qegCyM
These Boots Are Made For Walking ('85) on oikeesti kova - ja ehkäpä paras cover-versio tosta biisistä ikinä!
Tämä on kyllä totta -späm.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tää oli hauska keikkabändi. Varsinkin kun rumpali-Ykällä oli valkoinen peruukki ja oli jotenkin skrodenoloinen tytteli.
Tää oli hauska keikkabändi. Varsinkin kun rumpali-Ykällä oli valkoinen peruukki ja oli jotenkin skrodenoloinen tytteli.
Taiteilijanimi taisi olla Yrjötär
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ Juu mut sehä oli vasta myöhemäsä vaiheesa -- alkuperäne rumpaliha oli joku Marianne Geisha-yhtyeestä. (Ja paras näkemäni Pim-keikka oli just siltä kaudelta '85)
"Millaista on Pim", sano Samuel Beckett
organizing the boy scouts for murder is wrong
^ Juu mut sehä oli vasta myöhemäsä vaiheesa -- alkuperäne rumpaliha oli joku Marianne Geisha-yhtyeestä. (Ja paras näkemäni Pim-keikka oli just siltä kaudelta '85)
Totta, taisin nähdä ne ainakin kerran tolla kokoonpanolla Elmupolissa tai Lepakossa.
Oho, eli yhet Geisha- ja Belaboris-tytöt samassa bändissä. Superkokoonpano!
Mäen oo kuullu kuin tuon gaga-sinkun, täytynee hankkia bootsi kuunteluun.
Olen tässä parin viikon ajan meinannut vaihtaa signatureni tuohon.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
käsittääkseni muuten yhtye otti tuosta nimensä joten ei ollut edes offtopiccia.
mistä tulikin mieleeni, onko otsikkoa vaarallisille leluille?
ja kuka myy mulle geishan maxi-ep:n?
joko meni offtopiciksi
[quote:6a916c1289="harry-irene"]^ Juu mut sehä oli vasta myöhemäsä vaiheesa -- alkuperäne rumpaliha oli joku Marianne Geisha-yhtyeestä. (Ja paras näkemäni Pim-keikka oli just siltä kaudelta '85)[/quote:6a916c1289]
Totta, taisin nähdä ne ainakin kerran tolla kokoonpanolla Elmupolissa tai Lepakossa.
Lämppäröivät Shadowplayn ohella Jesus & Mary Chainia Lepakossa toukokuussa -85.
[quote:b53e10d384="psykokarkki"]ja kuka myy mulle geishan maxi-ep:n?
joko meni offtopiciksi [/quote:b53e10d384]
Aavelaiva ja Pojat
En tosin omista levyä.
[quote:177930308b="Feggy"][quote:177930308b="harry-irene"]^ Juu mut sehä oli vasta myöhemäsä vaiheesa -- alkuperäne rumpaliha oli joku Marianne Geisha-yhtyeestä. (Ja paras näkemäni Pim-keikka oli just siltä kaudelta '85)[/quote:177930308b]
Totta, taisin nähdä ne ainakin kerran tolla kokoonpanolla Elmupolissa tai Lepakossa.[/quote:177930308b]
Lämppäröivät Shadowplayn ohella Jesus & Mary Chainia Lepakossa toukokuussa -85.
Ai mut siellähän mä en ollut. Vai olinko.
[quote:c433b84649="tigrushka"][quote:c433b84649="Feggy"][quote:c433b84649="harry-irene"]^ Juu mut sehä oli vasta myöhemäsä vaiheesa -- alkuperäne rumpaliha oli joku Marianne Geisha-yhtyeestä. (Ja paras näkemäni Pim-keikka oli just siltä kaudelta '85)[/quote:c433b84649]
Totta, taisin nähdä ne ainakin kerran tolla kokoonpanolla Elmupolissa tai Lepakossa.[/quote:c433b84649]
Lämppäröivät Shadowplayn ohella Jesus & Mary Chainia Lepakossa toukokuussa -85. [/quote:c433b84649]
Ai mut siellähän mä en ollut. Vai olinko.
Enpä kuule tiiä.
[quote:87a400892b="psykokarkki"][/quote:87a400892b]
Olen tässä parin viikon ajan meinannut vaihtaa signatureni tuohon.*
Tää tuli kans heti ekana mieleen. Musiikista ei mitään sanottavaa.
Sent from my iPhone 16
Musiikista ei mitään sanottavaa.
ai vaikka sait tosa suurella vaivalla linkitetyn 40 sekunnin musanäytteenki?
^ Mainio nosto, nyt kun nuita on vihdoin tuubissa!
Vaan kuka suostuisi höllentämään kukkaronnauhojaan, jos nuo kaksi ekaa sinkkua ilmestyisivät uudelleen yhdellä levyllä?
Keitä nää soittajat o? En löydä intter netistä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Finnmusicista löytyy useimmat härmä-Mitään UG:tä ei ole olemassa-speksit:
www.finnmusic.net/main.php?60535e5448077550511253426e13
[quote:a8c6e7638e="tigrushka"][quote:a8c6e7638e="psykokarkki"]ja kuka myy mulle geishan maxi-ep:n?
joko meni offtopiciksi [/quote:a8c6e7638e]
Aavelaiva ja Pojat
En tosin omista levyä. [/quote:a8c6e7638e]
Minä omistan , mutten myy...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Vaan kuka suostuisi höllentämään kukkaronnauhojaan, jos nuo kaksi ekaa sinkkua ilmestyisivät uudelleen yhdellä levyllä?
Jahas, kukaan ei vissiin ilmoittautunut potentiaaliseksi ostajaksi?
Tuleeks tää kokis-ep sit ihan turhaan nyt kun monikansallinen suomilafkojen ahmijamoolok sai vihdoin parissa vuodessa etsittyä nauhat arkistoistaan?
Pakkohan toi on ostaa jos tulee, etenkin kun toka sinkku meni jokin aika sitten sivu suun.
"No more mistakes, like the last one."
Myös minä ostan.
bzort glorf bööth
Hyvä tavaton, tämähän on hyvää!
Olin näköjään yli 3 vuotta myöhässä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
These Boots Are Made For Walking oli ainakin hirveää kuunneltavaa ja katseltavaa myöskin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.