You are not logged in.
Jean-Babtiste wrote:Ylipäätään hauskoja haastiksia, Kevin Ayers, Iggy...
Kevin Ayers!!?? Miltä vuodelta tää on? Ois paree tulla se uusinta!
*
Perjantaina pitäis tulla http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/wild-thing
Pakko jaksaa kattoa perjantaina, Yle Areena pygii mulla niin pahasti, että turha yrittää. Onneksi ne uusii.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
http://areena.yle.fi/video/1332796096254
Wild Thing: Wild Thing (16)
Ranskalaisen Jérôme de Missolzin persoonallinen dokumentti rock-musiikin historiasta. Haastateltavina mm. Iggy Pop, Eric Burdon, Reg Presley, Richard Hell, Jello Biafra ja Lemmy.
Oli aika
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lemur wrote:http://areena.yle.fi/video/1332796096254
Ranskalaisen Jérôme de Missolzin persoonallinen dokumentti rock-musiikin historiasta. Haastateltavina mm. Iggy Pop, Eric Burdon, Reg Presley, Richard Hell, Jello Biafra ja Lemmy.
Oli aika
Voi voi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
barton_funk wrote:lemur wrote:http://areena.yle.fi/video/1332796096254
Oli aika
Voi voi
Pystyin kuin pystyinkin katsomaan melkein puoleen väliin, ennen kuin Areena jumahti. Tykkäsin! Kiva kun tää ranskalainen jäbä kerto kaikesta oman kokemuksen kautta ja siistiä kun oli haastateltu vähe Mitään UG:tä ei ole olemassa-jätkiä eikä aina niitä samoja naamoja. Ehdin Stoogesiin ja MC5:n asti. Mitä sen jälkeen tuli? Oli Zepukoita? Gary Duncanin ja Hendrixin n. 400-500 vuoden jameille :peuk:
*
Zepukoista oli maininta. The GTOsin Pamela Des Barres kertoi kokemuksistaan Jimmy Pagen ja Robert Plantin tyttöystävänä.
bzort glorf bööth
Hehe, pitänee kattoa loppuun.
*
Ei todellakaan mikään festarivoittaja, mutta kyllä tän ihan mielellään katsoi läpi.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Vähän alle puolet tuli katsottua tästä kun ei vaan vittu jaksanut yhtään. Plus noi värit kävi vähän silmiin koska migreeni alkoi kehittyä siinä samalla. Ei jatkoon.
Siistiä kyllä, että Neil on laittanut omia massejaan tähän kolme miljoonaa dollaria.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En oo viel kattonu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Käyttäjä on poistanut videon.
bzort glorf bööth
Käyttäjä on poistanut videon.http://www.punkinfinland.net/forum/imag … s/sad1.gif
vittu
No toi ei kyl oo kauheen hyvä, eli ei huolta, kundit!
Stop Making Sense eilen arkistossa. Parasta ikinä!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Telstar - The Joe Meek Story.
Oli kyl pirun hyvä, vaikkei ihan täysosuma ollutkaan ja aihe kiinnostaa sen verran että olisin antanut anteeksi pahempaakin. Hyvässä ja huonossa kyse on siis samannimisen näytelmän elokuvasovituksesta. Eli dialogin runsautta ja käytännössä vain yksi keskeinen tapahtumapaikka. Meekin persoona ja ihmissuhteet olivat tietty hyvin esillä, mutta ainakin itse olisin kaivannut lisää juttuja liittyen äijän impaktiin, eli miksi sitä pidetään studiotekniikan pioneerina. Siinä näytettiin vaan sellaista epämääräistä näpräämistä eri laitteiden kanssa mutta ei esimerkiksi selitetty mitä se oikein tekee ja miksi se on mitenkään nerokasta. Varsinkaan jos ei alkuun tiedä tyypistä mitään (jonka oletan olevan keissi useimpien elokuvankatsojien kohdalla) jää Meekistä pikemminkin kuva raivohulluna eksentrikkona, joka jatkuvasti räksytti ja tyrannisoi studiomuusikkojaan, eikä esimerkiksi esi-Spectoriaanisen kaikusoundin kehittäjänä. Ei siinä, Telstarin synty on kyllä kuvattu hyvin.
Sent from my iPhone 16
Pate Mustajärvi dokkari yle kakkoselta JUST NY
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
&
Parasta vittu koskaan ikinä missään :peuk::peuk::pint::peuk::pint::pint::dubstep::dubstep::pint::pint::pimp::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuumat kundit - juma!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ihan jeba
Euroviisujen salattu historia
aika jees
Ihan jees.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Melkoinen urpokokoelma
Lemmy - parasta tossa oli Lemmy
Harvoin näkee ku mopot keulii puoltoista tuntia putkeen. Pari kokonaista biisiä ois voinu kans leikata tohon.
Älä päästä painiks sitä