You are not logged in.
rita hayworthilla nämä
tämän tilasin just
140x200cm
jumprahuitti, ainakin yksi leffa tässä universumissa josta sekä huig että minä pidämme
(ellei tämä ole joku hipsteri-ironinen sisustusratkaisu)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mullon nää caempaen seinillä:
Ainoastaan Aku-juliste on just sellainen ku tossa kuvassa, kaikki muut on hiukan erinlaisia ja ärsyttää ko ei oo intternetskussa valmiiks kuvia.
Tappajahai-juliste on muuten mustavalkoinen, mut molemmat JAWS-tekstit on punasella. Jonkun veljen 70-luvun Suosikin välistä napattu.
Zodiac-julisteessa lukee isolla "Now on DVD" .
Ja Marxin veljesten juliste on ton leffan suamijuliste, kuva on sama mut se on pystymallinen ja tekstit on suomi-ruotti.
Last edited by ierikho (24.03.2012 02:03)
Tekis mieli hankkia jotain italoscifi leffajulkkia. Mistä sais?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tekis mieli hankkia jotain italoscifi leffajulkkia. Mistä sais?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Cassavetes-juliste on nyt seinällä. Kaksmetrinen juliste on hämmentävän iso, mut aina vaan parempi niin. Joutu taivuttamaan julisteen päät kattoon ja työpöydälle mutta kuvat ja tekstit mahtuivat ehkä sentin marginaalilla seinälle, ja ylijäämä oli kuin olikin pelkkää valkoista palkkia. On se komea
http://www.eurekavideo.co.uk/offers/posters.html
Touch of Evil, kiitos!
mul on touch of evil -julkka
ei kyl toi versio
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
hankin myös julisteen meiän olkkariin
Mul on nää seinällä (pitäis laittaa lisää):
Last edited by börjeslandet (16.04.2012 13:50)
en ole kolmekybänen emoboy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pesusieni haaroissa eikös juu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tää meni seinälle nyt:
ennestään oli jo nämä: night of the living dead, metropolis, eraserhead ja nosferatu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
uus huane
Himottais taas joku juliste seinälle. En vaan osaa tehdä valintaa, orkl.
heh, kattelin just Stalker -julisteita ebaystä. Mut kyllähän se pitää venäläinen olla esim. tällänen:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tässä tapauksessa pidän enemmän ranskalaisesta tulkinnasta.
No nyt kyllä! http://www.indiewire.com/article/roller … ter-series
Tahdon tuon There Will Be Bloodin. Aivan uskomattoman hieno.
Tuskin vaan raaskin tilata, kun Jenkeissä ovat ja jotain 45 dollaria näyttää maksavan noi aikaisemmat julisteet. Mut toisaalta, siisteinpiä ikinä!
No nyt kyllä! http://www.indiewire.com/article/roller … ter-series
Tuskin vaan raaskin tilata, kun Jenkeissä ovat ja jotain 45 dollaria näyttää maksavan noi aikaisemmat julisteet. Mut toisaalta, siisteinpiä ikinä!
Plus myyvät loppuun keskimäärin kolmessa minuutissa satunnaisena ajanhetkenä twitterissä ilmoittamasta myynnin alkamishetkestä
leposi wrote:No nyt kyllä! http://www.indiewire.com/article/roller … ter-series
Tuskin vaan raaskin tilata, kun Jenkeissä ovat ja jotain 45 dollaria näyttää maksavan noi aikaisemmat julisteet. Mut toisaalta, siisteinpiä ikinä!Plus myyvät loppuun keskimäärin kolmessa minuutissa satunnaisena ajanhetkenä twitterissä ilmoittamasta myynnin alkamishetkestä
taannoin halusin ostaa sen repo man-julkan pimeässä loistavilla väreillä, satuin olemaan JUST koneella kun pukkas myyntitweetti mut sit ostoskori bugas ja kun yritin uudelleen, oli jo myynyt loppuun
taannoin halusin ostaa sen repo man-julkan pimeässä loistavilla väreillä, satuin olemaan JUST koneella kun pukkas myyntitweetti mut sit ostoskori bugas ja kun yritin uudelleen, oli jo myynyt loppuun
Flemarilla Moronican suosikkisekopizzerian korttelissa oleva antikvariaatti on sulkemassa ovensa, kaikki -50%, noilla on ainakin ovessa ja ikkunassa ollut kaikenlaista vanhempaa leffajulkkaria.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vein joitain 80/90-luvun kauhuleffajulkkia + täyttä paskaa myyntiin Metka-kirppikselle Hämeentielle. Muutama hyväkin on joukossa.
Pitäis joskus ottaa tänne kuvat seuraavista kokoelmistani:
jugoslavialaiset julisteeni, turkkilaiset julisteeni, suomalaiset sex-elokuva julisteeni
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt