You are not logged in.
Synkkien taustavaikuttimien sysäämä Camp Crystal Laken audiovisuaalinen pläjäys nähdään kokonaisuudessaan ensimmäisen ja mahdollisesti ainoan kerran Helsingin Adamsissa torstaina 12. huhtikuuta.
Camp Crystal Lake -albumi on Leinoselle peräti 16. levy, ja sen julkaisee syksyllä levy-yhtiö Karkia Mistika Records. Keikkailtana huhtikuussa yleisöllä on myös mahdollisuus ostaa albumi jo ennakkoon bootleg-cd-versiona.
En kyllä tonne Adamsiin pääse, täytyypä kysellä Villeltä josko se vetäis tota CCL-performanssia enemmänkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
http://www.rumba.fi/wp-content/uploads/Leinonen.jpg
Synkkien taustavaikuttimien sysäämä Camp Crystal Laken audiovisuaalinen pläjäys nähdään kokonaisuudessaan ensimmäisen ja mahdollisesti ainoan kerran Helsingin Adamsissa torstaina 12. huhtikuuta.
Camp Crystal Lake -albumi on Leinoselle peräti 16. levy, ja sen julkaisee syksyllä levy-yhtiö Karkia Mistika Records. Keikkailtana huhtikuussa yleisöllä on myös mahdollisuus ostaa albumi jo ennakkoon bootleg-cd-versiona.
Missä formaatissa se virallinen julkaisu sitten tulee? Eikö ookaan cd? Vai onko tuo bootleg jotenki vaan niukemmilla kansilla esim.?
vinyylistä ollut joskus puhe, mut saa nähdä.
vinyylistä ollut joskus puhe, mut saa nähdä.
No mä haluun sitte bootleg-cd:n, mutta keikalle en kyllä oo tulosa
31.3. Riihimäki, Pub Hopea Harakka. soolo (songs of G.Danzig)
12.4. Helsinki, Adams. Camp Crystal Lake live
14.4. Akaa, Toijalan Kellariteatteri. soolo
21.4. Jyväskylä, Jyrock. soolo
26.5. Helsinki, Maailma Kylässä. Lastumäen kanssa
30.4. 4.5. Paris, France, Design En Seine. soolo
11.7. Raahe, Ruiskuhuone. Majakan Soittokunta
21.7. Turku, Ilmiö-festivaali. Majakan Soittokunta
22.7. Kouvola, Jättömaa-festivaali. Lastumäen kanssa
Mikä hiton mesta toi Adams o?
Se taitaa olla siinä entisen Erottaja-baarin yläkerrassa. Aukesi ihan vasta vähän aikaa sitten. Näkemättä ja kokematta voisi olla hyvä keikkamesta.
Entisen Erottajan yläpuolella on Adams-sali, mut ei kai siellä yleensä ole mitään keikkoja ollut?
Chief Mistikalle
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jumalauta Ville, hottest ticket in town aina ja ikuisesti
Älä päästä painiks sitä
olin joskus adamsissa katsomassa sitä francis farmerista kertovaa elokuvaa -spåm
onkohan noi "vain tuolla myytävät" ennakko-buutsi-cd:t sitten jotain kämäsiä cdr:iä, mutta kai tonne pitäis koittaa mennä.
Samana päivänä ku Jad Fair kutosella mut se on niin alkuillasta et tonnehan ehtii ihan heittämällä. Ny mennää
Seuraavana päivänä onkin aamutennis seittemältä, menee jännäks
Älä päästä painiks sitä
tota niin, en taida ite ehtiä tonne mut haluisko joku ostaa mulle sen levyn jos sitä on kerran tuolla myynnissä?
tota niin, en taida ite ehtiä tonne mut haluisko joku ostaa mulle sen levyn jos sitä on kerran tuolla myynnissä?
VASTATKAA!
Mä voin ottaa. Kuin nopeesti sä ton tarvit?
Älä päästä painiks sitä
Mä voin ottaa. Kuin nopeesti sä ton tarvit?
kiitti ja ei sillä niin kiirettä. ja toivottavasti se ei oo mikään sikakallis ripoff / kuoreton cdr
Nii sano ny joku maksimihinta minkä jälkeen ei tuu enää kauppoja. 15e?
Älä päästä painiks sitä
No ny on lippu. Se festarien avausleffa ois ysiltä Bio Rexissä mut sinne ei kyl ehdi mitenkään.
Älä päästä painiks sitä
raporttia camp crystal lakesta?
Olihan se hauskaa seurattavaa. Ville osaa kyllä harvinaisen hyvin tuollaisen seremoniallisen itsensä häpäisemisen. Kyseessähän ei siis ollut mikään musavetoinen keikka, vaan sooloperformanssi (tai tulevan levyn markkinointispektaakkeli). Ohjelmistoon sisältyi lattialla kiemurtelua, lavan poikki konttaamista, teatraalista irvistelyä ja Villen omien lavamaneerien parodiointia. Valtaosa musasta tuli taustanauhalta, jonka päälle maestro vähän kopsutteli bassoa, hinkutti peltitynnyriä tai lauloi. Biisit kuulosti parhaimmillaan tosi tunnelmallisilta ja heikoimmillaan täysin yhdentekeviltä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
miltä kuulostaa tunnelmallinen musa?
No tarkotin tässä yhteydessä lähinnä musaa, joka ei niinkään pelaa melodioiden tai sovituksellisten rakenteiden ehdoilla, vaan pikemminkin pyrkii luomaan vahvan omalakisen äänimaisemansa. Epämääräinen termi, myönnän.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
miltä kuulostaa tunnelmallinen musa?
Tietenkin emolta
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ja harmi et jäi Leinosen performanssi väliin, vaikuttaa kuvailun perusteella mielenkiintoiselta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
nähtiinkö muuten jason-naamaria? se flowssa kuultu nimibiisi oli kyl yksi unohtumattomimpia keikkakokemuksia ikinä
niin ja myytiiks tuolla niitä levyjä, ILR?