You are not logged in.
katoin mieluummin satuhäät joten en edelleenkään tiedä mikä jannu tää on
(no okei, boksille meni, ehkä täs viel joskus ehtis tsekkaa )
katoin mieluummin satuhäät joten en edelleenkään tiedä mikä jannu tää on
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Dokumentti
bzort glorf bööth
Mainio dokkari. Puolessa välissä alkoi kyllä tympimään ne julkkikset kuuntelemassa suosikkibiisejään, vähempikin olis riittäny. Oli pakko pistää jokanen mahdollinen julkinen naama mukaan kehumaan Walkeria jotta urpoille katsojille ny ihan varmasti tulis selväks että tyypin musaan kannattaa perehtyä. Mut muuten hienosti kerrottu tarina, Walker itse on tosi charmantti.
edit: niinjoo tämä kuulostaa just siltä miltä muistelinkin elikkä siistiä musaa mut scottin vokaalit ei sovi tähän yhtään. instrumentaaliversio tästä tänks
Höpö höpö
organizing the boy scouts for murder is wrong
ydinaukio wrote:edit: niinjoo tämä kuulostaa just siltä miltä muistelinkin elikkä siistiä musaa mut scottin vokaalit ei sovi tähän yhtään. instrumentaaliversio tästä tänks
Höpö höpö
täh
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
walkerin ääni sopii täydellisesti niihin mahtipontisiin iskelmäballadeihin.
en toisaalta keksi ketään muutakaan laulajaa jonka ääni sopisi driftin musaan, että.
Mainio dokkari. Puolessa välissä alkoi kyllä tympimään ne julkkikset kuuntelemassa suosikkibiisejään, vähempikin olis riittäny. Oli pakko pistää jokanen mahdollinen julkinen naama mukaan kehumaan Walkeria jotta urpoille katsojille ny ihan varmasti tulis selväks että tyypin musaan kannattaa perehtyä. Mut muuten hienosti kerrottu tarina, Walker itse on tosi charmantti.
Oisin kaivannut enempi Walkeria itseään haastelemaan, kuka noita tunareita haluaa kuunnella.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mikä oli Albinin suosikkibiisi?
Älä päästä painiks sitä
kuka noita tunnareita haluaa kuunnella.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Scott Walker-dokumentti on parasta mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Mielenkiintoinen mies, esikuva. Täytyy hommata kaikki hänen levynsä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kauko Röyhkä wrote:Scott Walker-dokumentti on parasta mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Mielenkiintoinen mies, esikuva. Täytyy hommata kaikki hänen levynsä.
Vahva sama
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En tykänny siitä dokkarista...siitä on jo jonkin aikaa kun näin, mutta tarttiko niitä kaikkia urpoja kattella kuuntelemassa niitä biisejä ja lausumassa niitä sanotuksia ääneen, hirveen vaivaannuttavaa.Toki tässä vaikuttaa se, että kävin kattomassa leffateatterissa ja maksoin kympin tms, ehkä joku bonus-CDROM tai valittujen palojen mukana tuleva flexi-dvd ois parempi formaatti tämmöselle.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joo, eihän toi nyt mikään maailman paras dokumentti ole vaikka aihe onkin kiinnostava. mä näin ton kanssa leffateatterissa aikoinaan, Dublinissa joskus 2006 tai 2007. SPÄM.
Mitä helvettiä, siellähän minäkin sitä tuijotin. Jos olit leffafestareilla niin vieläpä SAMAAN AIKAAN
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mitä helvettiä, siellähän minäkin sitä tuijotin. Jos olit leffafestareilla niin vieläpä SAMAAN AIKAAN
hehe. ei se tietääkseni ollu mikään leffafestari sen verran muistan et teatterissa oli yhteensä ehkä viis ihmistä kattomassa tota 2007 kesällä tää tais olla.
åhå åhå sleepless in Dublin
eri hyvä dokkari, henkilöpalvontameno aina toki vähän
Täysin iättömälle Scottille & , onko muotokuva vintillä
Täysin iättömälle Scottille & , onko muotokuva vintillä
Mietin smaa, mieshän on pian 70. :alien:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ok dokkarin matskuthan oli kuvattu 2000-luvun puolessavälissä, mutta tässä tuore kuva
:huig::huig:
kattelin muiden 1944 syntyneiden musapappojen kuvia. Ray Davieskin esim. aika hyvin säilyny, jotain niissä huumeissa sillon taisi olla
Katoin dokkarin äsken. Kaikkine vikoineen ihan mahtavaa. MItä vittua ne psykedeeliset näytönsäästäjät siellä teki.
Scott
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:katoin mieluummin satuhäät joten en edelleenkään tiedä mikä jannu tää on
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"Hantta" taitaa ns. "troillailla".
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ok dokkarin matskuthan oli kuvattu 2000-luvun puolessavälissä, mutta tässä tuore kuva
:huig::huig:kattelin muiden 1944 syntyneiden musapappojen kuvia. Ray Davieskin esim. aika hyvin säilyny, jotain niissä huumeissa sillon taisi olla
Samaa ei kyllä sitten varmaan enää ollut 70-luvun huumeissa
Mutta hyvä dokkari oli ja pitänee ottaa Scottin tuotanto taas kuunteluun (jospa nyt jo siitä kolmosestakin innostuisin)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eilen illalla tuli pitkästä aikaa Scottin 3 kuunneltua ja todettua, että parhauttahan se. Näköjään olen senkin jossain vaiheessa onnistunut kuitenkin väärin kuuntelemaan... Eihän se tietysti ihan niin suurta hittipotentiaalia omaa kuin ykkönen, joten ehkä odotukseni olivat vääränlaiset viime kerralla tms... Selityksen makua...
pitääpäs pistää toi drift soimaan, en ole climate of hunterin jälkeisiin levyihin koskaan kunnolla perehtynyt ja aikamoiselta tykitykseltähän tuo kaikki musa tuossa dokkarissa kuulosti.
The Drift kuulosti dokkarin perusteella sellaiselta levyltä, joka lienee pakko hankkia. Scottille vielä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
edit: niinjoo tämä kuulostaa just siltä miltä muistelinkin elikkä siistiä musaa mut scottin vokaalit ei sovi tähän yhtään. instrumentaaliversio tästä tänks
Tuli mieleen, et ootkös sää ydis kuullut tota Scottin And Who Shall Go to the Ball? And What Shall Go to the Ball? -levyä? Siinähän ei oo laulusuorituksia lainkaan.
ydinaukio wrote:edit: niinjoo tämä kuulostaa just siltä miltä muistelinkin elikkä siistiä musaa mut scottin vokaalit ei sovi tähän yhtään. instrumentaaliversio tästä tänks
Tuli mieleen, et ootkös sää ydis kuullut tota Scottin And Who Shall Go to the Ball? And What Shall Go to the Ball? -levyä? Siinähän ei oo laulusuorituksia lainkaan.
enpäs ole kuunnellut ja voisinpas kuunnella.
Uudessa Wiressa juttu Scottin 1969-72 -vuosista, uudesta No Regrets: Writings On Scott Walker -kirjasta. Uus levy kuulemma tänä vuonna tulossa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uusi levy ilmestyy marraskuussa, ilmeisesti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
1. See You Dont Bump His Head
2. Corps De Blah
3. Phrasing
4. SDSS1416+13B (Zercon, A Flagpole Sitter)
5. Epizootics!
6. Dimple
7. Tar
8. Pilgrim
9. The Day The Conducator Died
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
oh my