You are not logged in.
hezma wrote:psykokarkki wrote:oisit myyny mulle
onko ees thin lizzyt jäljellä?
No nekin meni siinä samalla
oisin maksanu jailbreakista 3 e
Jailbreak ois ollu cd, muut oli finyyliä.
Oho, offtopic.
cd ois kelvannu
joo en tiedä tuleeko dire straitsin levyjä koskaan oikeasti hankittua, en aikanaan ihmeemmin tykännyt jos toisaalta en koskaan inhonnutkaan. nostalgian piikkiin siis nykyinen "fanitus"
ylös!
vaikea keksiä parempaa bändiä
Piti oikein kuunnella kyseinen levy ja selvittää mikä on totuus. Parempihan tuo b-puoli on kuin a-puoli.
Sultains Of Swing jaksaa edelleenkin ilahduttaa sydäntä, vaikka olen biisin kuullutkin jo aika monesti. Jotenkin se soitto tuntuu niin helpolta ja lopun kitarasoolo on parasta ikinä. Alchemynkin versio on aika helvetin hyvä.
Nykyäänkö tätä kehtaa kuunnella jo ihan julkisesti?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
meinasin yrittää kehitellä jonkun "Sultanas of swing" -vitsin, mut en jaksakaan
sori
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Olisitpa kuitenkin kehitellyt...
<@DBGene> senkin karkki
stratum wrote:Olin jo tulossa haukkumaan Sultans of Swingiä mutta huomasin että olen jo tehnyt niin ykkössivulla, joten jätetään asia tähän.
sulla on kyllä kans typeriä spämmejä
sultans of swing = parasta bändisoittoa, lunki tunnelma, ja kaikin puolin kova meno
Fuksivuoden kämppikselläni oli kans kova meno ja lunki tunnelma kun baariin lähtiessään kuunteli aina Sultans of Swingiä tai Neljän Ruusun Tiina tanssii taasta...
kämppiksesi musamausta 50% vaikuttaa suht kovalta
[quote:ea598fc630="risto_m"]
Mut olikos sit näiden vai Homo Hitlersin biisi se Calling Ulvis [/quote:ea598fc630]
THE HOLDin
Nostetaampa tämäkin :mad2::peuk:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jean-Babtiste wrote:[quote:ea598fc630="risto_m"]
Mut olikos sit näiden vai Homo Hitlersin biisi se Calling Ulvis [/quote:ea598fc630]
THE HOLDinNostetaampa tämäkin :mad2::peuk:
Nostetaanpas nyt tämäkin topic kun väärässä otsikossa oli juttua.
<@DBGene> senkin karkki
ei tästä meno parane
:peuk::peuk:
Hain baarikeskustelun tuoksinassa puhelimella "dire straits making movies", tuli hieno Warhol-henkinen lopputulos:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eilen oli Knopflerin syntypäpäivä. En ole juuri diruja kuunnellu. Joskus on pari levyä löytyny hyllystä. Vähä turhan pliisuslovaria paikoitellen. Mut vois kyllä tsekkaa taas noita levyjä.
Tuanoi saatana.
Dire Straits 1986
Markun uusi single miellyttää.