You are not logged in.
Oon soittanut näiden nykyisen rumpalin kanssa samassa bändissä Ite musaa en oo vielä ehtinyt tsekata, mut saisivat Manseenkin tulla.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Perjantaina kutosella. SINNE!
(Jos tällä kertaa oikeasti oikeasti jopa lähtisin. )
Edit: Ylläri, että keikkapäivänä ei oikeestaan yhtään kiinnostaisi lähteä keikalle. Ans ny kattoo. :pint:
Last edited by leposi (06.04.2012 17:07)
Uus levy on hyvä.
Aikaisemmasta materiaalista en juurikaan ole innostunut (Tai jaksanut tutustua) mutta tää uusin kyllä toimii.
Perjantaina luulisin meneväni keikalle.
Nää olis Korjaamon vintillä lauantaina. Pakko kai sinne mennä, kun kerta vielä korjaamolaisena pääsee pelkän narikan hinnalla sisään.
Voi hitsiläinen, olipa hyvä keikka eilen. Hieno bändi! Yksi uusista biiseistä oli niin parasta ikinä. En tiedä nimeä enkä ole vielä sitä levyäkään päässyt kuulemaan.
Voi hitsiläinen, olipa hyvä keikka eilen. Hieno bändi! Yksi uusista biiseistä oli niin parasta ikinä. En tiedä nimeä enkä ole vielä sitä levyäkään päässyt kuulemaan.
Oli tosiaan taas hyvä keikka ja kiva että soittelivat noin paljon uusia biisejä. Just kuuntelin levyn että löytyisi tuo yksi biisi, mutten ainakaan hoksannut. Voi olla että meni ohi lehdenluvun lomassa tai sitten se kitarasurina puuttuu siitä tai jotain.
Siinä laulettiin jostain portugalilaisesta tulikoirasta ja kitara oli parasta ikinä. Tai siis sen kitaran takia se oliki parasta ikinä koko biisi
Nyt oon vasta vähän enemmän kuunnellut tätä uutta levyä ja täähän on oikeasti tosi hyvä! Ehkä jopa yhtyeeb oaras.
Vasas flora och fauna kuulosti ihan kivalta kun muutama kappale oli mahdollisuus kuunnella. Eli Mattias Björkasin ruotsinkielinen rojekti. Onko joku kuullut enemmänkin? Släkt med Lotta Svärd on jonkinlainen konseptialbumi 90-luvun Vaasasta, jos muistan oikein. Näyttäisi tuo Spotifyssa olevan, mutta en käytä sitä tällä hetkellä kun luottokortin vaihtumisen jälkeen en saanut enää Unlimited-tilausta uusittua.
Olen tainnut lopullisesti keski-ikäistyä kun luin koko bändistä ekan kerran Hesarin sivuilta. Taisi olla viime torstain lehdessä iso juttu Björkasista.
Itse kuulin bändistä hiljattain Efter Nio -ohjelman kautta. Sekin on sellainen keski-ikäisten tapa löytää bändejä.