You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Onko joku jo testaillut noita uusia masterointeja ja vertaillut vanhempiin cd-versioihin? Kantsiiko hankkia? Vituttaa ku just keväällä täydensin Floyd-kokoelmaani, kun en tiennyt, että on tulossa uudet masteroinnit.
Mun Meddlessä, Saucerfulissa ja Animalsissa on niin tunkkaset soundit, et ne menee vaihtoon (Meddle meni jo, hyvältä kuulostaa). Muut on ihan tarpeeksi hyviä. Kun kattoo vanhojen CD:iden päätyä, niin toisissa on pikkureinen kuva etukannesta, ne on ihan kelpoja mun mielestä. Enkä siis todellakaan oo mikään hifisti, mut noissa kolmessa edellä mianitussa on oikeesti niin huono ääni, että muakin vaivaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Junkieman wrote:Onko joku jo testaillut noita uusia masterointeja ja vertaillut vanhempiin cd-versioihin? Kantsiiko hankkia? Vituttaa ku just keväällä täydensin Floyd-kokoelmaani, kun en tiennyt, että on tulossa uudet masteroinnit.
Mun Meddlessä, Saucerfulissa ja Animalsissa on niin tunkkaset soundit, et ne menee vaihtoon (Meddle meni jo, hyvältä kuulostaa). Muut on ihan tarpeeksi hyviä. Kun kattoo vanhojen CD:iden päätyä, niin toisissa on pikkureinen kuva etukannesta, ne on ihan kelpoja mun mielestä. Enkä siis todellakaan oo mikään hifisti, mut noissa kolmessa edellä mianitussa on oikeesti niin huono ääni, että muakin vaivaa.
*
Kerros sitten miten Saucefulin kanssa kävi. Mäkin olen sen vaihtoa (ja Animalsin myös, mutta siitä mulla tosiaan on 80-luvun surkea cd-versio) suunnitellut, mutta vähän epäilyttää etenkin jonkun Jugband Bluesin kohdalla että mahtavatko ne alkuperäisetkään nauhat olla niin hifiä, että saako niistä remasteroimallakaan mitään tajunnan räjäyttävää hifiä aikaan (enkä nyt siis valita että tuo edellinenkään cd-painos mitenkään kuuntelukelvoton olisi, mutta en vaan turhaan jaksais alkaa ostamaan uutta versiota, jos ei ole suurta eroa edelliseen).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
itsehän ostin joskus semmosen japsi-replikakansijutskan saucerfulista, ja kyllähän se paremmalta kuulostaa kuin aikanaan eka pink floyd -ostokseni eli vuonna -90 hankkimani saucerful-cd.
lol apua
ultravox
olix tää jo?
1970 Pink Floyd set from French television program, Pop 2. The band was shot live at the Saint Tropez Festival de Musique on August 8th, 1970.
Le set list:
Atom Heart Mother
The Embryo
Green is the Colour
Careful with that Axe, Eugene
Set the Controls for the Heart of the Sun
Last edited by jookcha (13.02.2012 15:08)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
lol apua
ultravox
^^ Helvetin hyvä!
bzort glorf bööth
david gilmour 66v.
*
Postaan tämän kiusallani tänne. Eli Waters teki tämän biisin ja Floyd demosi sitä vuonna 1968, mutta koskaan eivät levyttäneet. Mutta ainaskin yksi riimi tästä päätyi myöhemmin Final Cutin yhteen biisiin. Marianne levytti tämän sitten 1999 ja Waterskin käy soittamassa biisissä syntsabassoa. Ohan tuo semmonen kappale että eipä oo yhtään vaikea kuvitella Watersia tuohon laulajaksi.
One day, he said to me, How do you feel? Are you sad? I was naked, and he went and got some paint and painted two great big eyes on my breasts with two tears coming down, and on my belly button he painted an arrow and underneath that a picture of me with a big belly, and said, There could be life in there. I could give you life. But I didnt want that at all. So I panicked, and scrubbed it off.
Iggy the Eskimo, on Syd Barrett
mitenkäs se nyt olikaan, millä versiolla ayersin religious experienceä (singing a song in the morning) syd soittikaan? oliko ne tiedot joy of a toy -cd:llä väärin vai tietääkö kukaan enpä kuule tiijä
joka tapauksessa se lyhempi outtake taitaa silti olla parempi oli syd mukana eli ei
mitenkäs se nyt olikaan, millä versiolla ayersin religious experienceä (singing a song in the morning) syd soittikaan? oliko ne tiedot joy of a toy -cd:llä väärin vai tietääkö kukaan enpä kuule tiijä
Tämmöstä oon kuullu, en tiä varmaksi. Oiskohan ollu niin, et Joy Boys väittää näin kirjassaan White Bicycles. MUTTA mun mielestä ihan selkeesti Kevin Ayers sanoo Joy Of A Toy:lla 11. biisin (eli just sen mikä on merkitty "Featuring Syd Barrett") alussa "Syd, do that thing".
*
jotain sen suuntaista se tosiaan sanoo siinä. no mutta hyvä biisi joka tapauksessa, ja parempi kuin se lopullinen julkaistu singing a song in the morning.
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Vittu miten ihania poikia.
*
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.