You are not logged in.
Smaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ja samana päivänä Antonioni. Hassua, oli kyllä -95 Oscareissa jo niin huonossa kunnossa, etten uskonut hänen enää olevan elossa...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Näin Berliinissä Fassbinderin Lolan ja rakastuin ihan täysin. Heittäkääpäs jotain suosituksia. Joo Berlin Alexanderplatz on ollut tähtäimessä, mutta mites esim. noi muut naistrilogian osat?
en ole kolmekybänen emoboy
Aika vähälle loppujen lopuksi jäänyt Fassbinderiin tutustuminen, mut Pelko jäytää sielua nyt ainakin on ihan hemmetin hieno.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kaikki mitä oon nähnyt Fassbinderilta on luokkaa loistava. Samassa luokassa jonkun Bergmannin kanssa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Harmi vaan että Bergman on musta tosi epätasainen. 50+ elokuvaan mahtuu aika paljon hutejakin. Kaipaan vinkkejä. Kerro mitä oot nähny?
Fassbinderin varhaisemmat leffathan on aika daideellista "hassuttelua", makukysymys että diggaako niistä. Amerikkalaista sotilasta kantsii kokeilla, ihan kiinnostava ja hauska genrekokeilu. Myöhemmät on sit tiukempaa draamaa, olettaisin että nää olis aika pitkälti börjen makuun.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ hyvää pohdintaa
ja pannaan tässä ohimennen Spielbergille puolihuolimaton
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kanadalainen elokuvaohjaaja James Cameron on aloittanut sukelluksen kohti maan syvinta kohtaa, Mariaanien hautaa Tyynessä valtameressä
joko internet on täynnä "toivottavasti jääkin sinne" -vitsejä, en jaksa tarkistaa?
Kanadalainen elokuvaohjaaja James Cameron on aloittanut sukelluksen kohti maan syvinta kohtaa, Mariaanien hautaa Tyynessä valtameressä
joko internet on täynnä "toivottavasti jääkin sinne" -vitsejä, en jaksa tarkistaa?
Cameron perusti Facebookiin ryhmän, että jos 100 000 liittyy sukelluksen aikana niin jää sinne.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:Kanadalainen elokuvaohjaaja James Cameron on aloittanut sukelluksen kohti maan syvinta kohtaa, Mariaanien hautaa Tyynessä valtameressä
Cameron perusti Facebookiin ryhmän, että jos 100 000 liittyy sukelluksen aikana niin jää sinne.
Kukaan käynyt kattomassa sitä Bergman-dokumenttia?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
Kukaan käynyt kattomassa sitä Bergman-dokumenttia?
mä
Hassuttelija wrote:Kukaan käynyt kattomassa sitä Bergman-dokumenttia?
mä
Mukava kuulla.
how they run this show.