You are not logged in.
Oiva komediennekin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Loo Brealey FUCK YEAH, mahtava tyyppi myös siviilissä, näin olen ymmärtänyt, ainakin twitterissä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Loo Brealey FUCK YEAH, mahtava tyyppi myös siviilissä, näin olen ymmärtänyt, ainakin twitterissä
syitä rakastaa tätä foorumia: kukaan ei ole tullut (mielestäni) postaamaan tähän topikkiin sitä kolean piiskanheiluttajan kuvaa
Pope wrote:siviilissä, ainakin twitterissä
Mitäs eroa näillä oli?
hyvä kysymys
mistä ohjelmasta nuo tigrushkan, popen ja hassuttelijan giffit on peräisin? näkyykö suomen telkkarissa?
bzort glorf bööth
mistä ohjelmasta nuo tigrushkan, popen ja hassuttelijan giffit on peräisin? näkyykö suomen telkkarissa?
Sherlock tulee YLE1:ltä touko-kesäkuussa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Panisin
lemur wrote:Rölli
ei rölli oo nainen
rölli riitasointu ainakin on.
Mangojauhe goddamn.
hiirimattona wrote:mistä ohjelmasta nuo tigrushkan, popen ja hassuttelijan giffit on peräisin? näkyykö suomen telkkarissa?
Sherlock tulee YLE1:ltä touko-kesäkuussa.
Selvä homma!
bzort glorf bööth
Ja M. Fourcaden vois postata miehiin jos jaksais.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Pope wrote:Loo Brealey FUCK YEAH, mahtava tyyppi myös siviilissä, näin olen ymmärtänyt, ainakin twitterissä
syitä rakastaa tätä foorumia: kukaan ei ole tullut (mielestäni) postaamaan tähän topikkiin sitä kolean piiskanheiluttajan kuvaa
NYT ON SAATAVA TIETÄÄ MIKÄ HALVATUN PIISKANHEILUTTAJANKUVA
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pope wrote:Pope wrote:Loo Brealey FUCK YEAH, mahtava tyyppi myös siviilissä, näin olen ymmärtänyt, ainakin twitterissä
NYT ON SAATAVA TIETÄÄ MIKÄ HALVATUN PIISKANHEILUTTAJANKUVA
serlokin kakkoskauden ekassa jaksossa on kolea piiskanheiluttaja
on ykköskauden ekassakin jaksossa itse asiassa kolea piiskanheiluttaja mutta eri heiluttaja ja eri piiska
OLETKO NYT TYYTYVÄINEN
^ uuh, se on kyl
EN OO SORI
on se kuuma mut hahmona niin tylsä
Viettelevästi puketuva punahiuksinen uutisankkuri bongattu eilen France24 kanavalla. Dorka, koska en ottanut nimeä ylös!
Tietääx cucaan?
Viettelevästi puketuva punahiuksinen uutisankkuri bongattu eilen France24 kanavalla. Dorka, koska en ottanut nimeä ylös!
Tietääx cucaan?
onks tämä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Otan tuon bb:n eleganssia hehkuvan naisen, vaikkei punapää olekaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
röyhkeä jätkä, ottaa tosta vaan mun naisen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
röyhkeä jätkä, ottaa tosta vaan mun naisen
Saat maistaa omaa lääkettäsi, suur-röyhkeä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jumaleissoön Lemur, kiitos! Cathrine Nicholson - nyt riprap guuglettaa!!!
Mirtel Pohla
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Isot silmät ja korkeat poskipäät - the toimivin yhdistelmä since the beginning of time.
liian söpö >>>>>>>>>>>>>>>>
Cyd Charisse.
En pysy höyzyissäni ku venaan huomista ja uuden kauden avausspessua niin kovaa
Mangojauhe goddamn.
bzort glorf bööth
näköjään vasta matkalla rannalle mut so not
Älä päästä painiks sitä
Hendricksin muija on kyllä semmonen että jos saisin päivän viettää miehenä niin sen ajan mitä en runkkaisi, kuseskelisi näyttävästi ja kaivelisi kassejani niin paukuttaisin mieluusti juuri tuon näköistä naista