You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
leposi wrote:tigrushka wrote:leposi wrote:tigrushka wrote:En olekaan vuosi(kymmeni)in nähnyt tuota. Pitää korjata asia.
Siitä tulee ainakin Briteissä huhtikuun alussa teatterilevitykseen 75-vuotisjuhlaversio, eli kuvaa on kai nysvätty ja digipommitetaan kankaalle. En tiedä miten paljon eroaa siitä edellisestä tai muutakaan kuin että hyvältä näytti.
Wow! Jos vaikka pyörisi Edinburghissa, niin
Luulis kyllä. 4. päivä muistaakseni lähtee kierrokselle. Toi ennakko näytettiin 18 paikkakunnalla.
:peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
joo eiköhän tää ole tällä selvä
Picard: NO! NOOOOOOOOO!!! I will not sacrifice the Enterprise. We've made too many compromises already, too many retreats. They invade our space, and we fall back. They assimilate entire worlds, and we fall back. Not again. The line must be drawn here! This far, and no further! And I will make them pay for what they've done!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Se Bad Tasten "I'm born again!" -kohtaus.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tossa lukee worst ja jäbä postaa sen parhaat elokuvakohtaukset tobaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tossa lukee worst ja jäbä postaa sen parhaat elokuvakohtaukset tobaan.
ketä sä uskot?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ja topikki lukkoon
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Last edited by E (09.11.2012 04:44)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ei löydy youtube-pätkää eikä kuvia, mutta Tule ja katso -leffan alussa se kohtaus, missä Fljora jynssää löksökalsarisillaan pyykkipataa sisäpuolelta kuusenhavuilla ja nähdessään partisaanien ympäröimän Glashan nolostuu ja piiloutuu padan pohjalle. Glasha on kuitenkin huomannut tämän ja yhtäkkiä hänen kasvonsa ilmestyvät padan reunan yli ja hän sirottelee saamansa valkovuokot Fljoran päälle.
Nostetaanpa vaik täl ihan törkeen huikealla Runaway Trainin lopetuksella
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No mitäs vittua nyt
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tää kohtaus Lipton Cocktonista oli huippu. Sääli, et tää clippi loppuu vähän kesken, mut ehkä tää riittää:
Jokseenkin häritsevää katella noita youtubesta, ku näyttää joltain kesäteatterilta, vaikka Orionissa näytti palttiarallaa kiinnostavimmin lavastetulta 90-luvun suomalaisista elokuvista. Hieno elokuva. Fiilikselle Myös hieno esimerkki siitä miten voi ottaa vaikutteita (Blade Runner), mutta tehdä niistä omia.
Teatterikierroksella keräsi alle 2000 katsojaa. Suomalaisten maulle
en ole kolmekybänen emoboy
En tiedä parhaasta, mutta suomalaisessa elokuvassa tää on aika päräyttävä kokemus:
"Tulkaa, tytöt tanssimaan!"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni