You are not logged in.
Pages: 1
Dear Beloved Henry - Cass
Hiirimattona-äijän bändin levy
Hebosagil ja Throat - niitä vähän aikaa sitten tulleita levyjä, en muista minkä kokosii
Olikohan muuta?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onka sul Throatin 12"? Se noin vuos sit ilmestyny?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Baxteriltakin tuli 7". Sithän on näitä Veneitä ja Laivueita kans, mut Laivue pitäis tsekata enstextex
Ei
Mulla olis näköjään vielä pari ylimääräistä Throatin Pee ja Adult situations 7":aa? Tasaraha!
Baxteriltakin tuli 7". Sithän on näitä Veneitä ja Laivueita kans, mut Laivue pitäis tsekata enstextex
Onko sulla Vene - Pimeä puoli? Multa lähtee cd.
ennakkotilaa meiän bändin eca cassu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Entä Hebosagilin Ura CD tai kasetti?
Mulla on Veneen Pimeää Puolta kans "jokunen" kappale
ennakkotilaa meiän bändin eca cassu
Onko teidän bändiä jossain kuulolla?
Kannattaa ostaa sen seiskan lisäksi kasetti. Kassun toinen painos on loppumaisillaan ja luultavimmin kolmatta ei ole tulossa. Rare kvlt.
bzort glorf bööth
huïg wrote:ennakkotilaa meiän bändin eca cassu
Onko teidän bändiä jossain kuulolla?
Syssyltä oli joku demo joka lilluu netissä, mut se ei oo mun mielestä ainakaan kovin hyvä, ja meidän viimeaikaiset treeninauhotukset on hurjasti paljon parempia (mut ei vielä vapaata riistaa) joten en linkkaa Sit ku ollaan käyty äänittämässä, tai jostain pukkaa livenauhotusta, niin tyrkytän kuulolle! Kassu pitäs tosiaan pistää ulos mitä pikimmiten, mutta noilla muilla on niin paljon bändejä ja basisti asuu Belfastissa niin toi perkeleen aikataulutus
Hiirimattona-äijän bändi ois hyvä nimi bändille
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kannattaa ostaa sen seiskan lisäksi kasetti. Kassun toinen painos on loppumaisillaan ja luultavimmin kolmatta ei ole tulossa. Rare kvlt.
Varaa mulle tsibaleet niin oon yhteydessä.
Jannen kans pitää kans tehä lista
Ja tosiaan vois varmaan ikuisuudelta hommata ton DBH:n, jos Urmaksella itellään ei ole.
Ok.
bzort glorf bööth
Jannen kans pitää kans tehä lista
Tehään ja nähään "8)"
Munkin pitäis hommaa tuo hiirimattona-bändin kasetti.
Hankitteko Äxästä, Combatista tai KNP:ltä vai laitanko paketteina?
bzort glorf bööth
mikä on hiirimattonan bändi, vai löytyykö nikillä hyllyistä?
^ Tää atom mouth gimlies.
bzort glorf bööth
pitää tsekata, harmi että tilasin just mun suomiperkele-levypaketin, katotaan mitä netitsä löytyy
Pages: 1