#181 27.03.2012 23:03

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

Re: Häpeälaatikko

janne m. wrote:
ydinaukio wrote:
janne m. wrote:
ydinaukio wrote:

canin tago mago on kyllä saakelin hyvää musaa. mitäs näitä muita hyviä ois, no ihan kovimpia suosikkeja on esim tortoisen tnt, grateful deadin dicks picks vol 12 ja vaikka toi jazkamerin metal music machine.

Tnt on aliarvostettu levy ff

kaikkien aikojen top kympissä meikällä. ei hävetä yhtään icon_cool

Muistan et sillo aikanaan sitä parjattiin aikalailla, hissimusaa ja vaikka mitä. Ite digannu kans paljon.

hissimusa = miellyttävän kuuloista saundia = yksi suurimmista kehuista. icon_cool

#182 28.03.2012 00:33

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

janne m. wrote:

Tulkaa ny pliis joku sanomaan et jukka pojan uudella levyllä on joku hyvä kappale   icon_twisted

istuin pari viikkoa sitten siskon kyydissä kun hän ja hänen ystävätär jutteli radiossa soineesta jukka pojan uudesta singlestä. kuulemma useampi hyvä biisi tällä uudella levyllä. peuk

bzort glorf bööth

#183 28.03.2012 00:40

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Website

Ajattelin uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja kuunnella noi Jukkiksen uuden levyn biisit läpi sillä mielellä että pakkohan siellä on olla ees yks tsibale josta vois sanoa jotain positiivista, mut eihän siitä mitään tullu ku en jaksanu yhtäkään kuunnella minuuttia pidempään ja kuuden biisin jälkeen oli pakko lopettaa. Sori Janne.

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

#184 28.03.2012 00:42

bernardblack
herra ihanainen
Website

ei saatana ois pitäny vaan tyytyä kuuntelemaan ja jättää tää video kattomatta  biggrin

#185 28.03.2012 00:56

bernardblack
herra ihanainen
Website

Tätähän en koskaan tuu myöntämään julkisesti, mut kylhän mä diggaan myös Jennistä. Perkele.

#186 28.03.2012 00:57

bernardblack
herra ihanainen
Website

delete delete delete

#187 28.03.2012 01:00

hiirimattona
maarihittona
Website

bernardblack wrote:

Ajattelin uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja kuunnella noi Jukkiksen uuden levyn biisit läpi

Luin tähän asti ja luulin sinun puhuvan Juha K. Korennosta. icon_lol  psykostep

bzort glorf bööth

#188 28.03.2012 01:02

bernardblack
herra ihanainen
Website

no jos sillä olis joku uus levy niin voisin toki uhrautua

#189 28.03.2012 01:06

hiirimattona
maarihittona
Website

oletkos kuunnellut tuota 07 ilmestynyttä? Ottaisitko urakaksi kuunnella levyn ja kirjoittaa arvostelun topsuun vielä meidän yhteistä nimipäivää? rainbow

Last edited by hiirimattona (28.03.2012 01:06)

bzort glorf bööth

#190 28.03.2012 01:11

bernardblack
herra ihanainen
Website

pannaan harkiten

#191 28.03.2012 03:15

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Ei oo kyllä viimeiseen kymmeneen vuoteen ollut näitä ongelmia. Viimeisin joidenkin mielestä häpeällinen diggaamani bändi taisi olla U2, jota kuuntelin joskus 90-luvun lopulla. Muistattekos, se oli aikaa kun joku sanoi  "kuuntelevansa jotain bändiä". Omana lukunaan oli tietysti toi 2000-luvun puolivälissä arvostuksen kuopassa käynyt post-rock, joka joidenkin mielestä kävi ehkä uskottavuuden tuolla puolen, mutta itse en epäillyt hetkeäkään sen avointa fanittamista. No nykyään post-rock on taas arvostettua, tai sitten oon vaan menettänyt viimeisetkin uskottavuusasioista kiinnostumisen rippeet. Kun jotain omistaa, sen voi unohtaa. Ehkä musamakuni on ohjelmoitu skeneuskottavaksi, paha sanoa.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#192 28.03.2012 07:00

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

bernardblack wrote:

Ajattelin uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja kuunnella noi Jukkiksen uuden levyn biisit läpi sillä mielellä että pakkohan siellä on olla ees yks tsibale josta vois sanoa jotain positiivista, mut eihän siitä mitään tullu ku en jaksanu yhtäkään kuunnella minuuttia pidempään ja kuuden biisin jälkeen oli pakko lopettaa. Sori Janne.

Pääsit puolet pidemmälle ku minä :salut:

organizing the boy scouts for murder is wrong

#193 28.03.2012 08:04

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

bernardblack wrote:

Tätähän en koskaan tuu myöntämään julkisesti, mut kylhän mä diggaan myös Jennistä. Perkele.

joo, joku hyvä asemaravintolahitti sillä

ja tää ei kuulu häpeälaatikkoon ollenkaan, mut Robinin Räjäytät mun pään on sairaan kova icon_cool

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#194 28.03.2012 08:12

janne m.
Member

Entäs se Uuden Musan Kilpailun finalisti, se Lasikaupunki nukahtaa tjsp biisi? Aika hyvä lajissaan!

#195 28.03.2012 08:43

Pope
Bailarina Erotica

Samuli Putron todella kaunis on kyllä mahoton biisi vaikka iso P herättää muuten hirveää ahistusta allekirjoittaneessa

DMIjc.png

#196 28.03.2012 08:44

Pope
Bailarina Erotica

TUNNUSTUKSET, LET DEM FLOW dance

DMIjc.png

#197 28.03.2012 09:01

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Pope wrote:

TUNNUSTUKSET, LET DEM FLOW dance

Lauri Tähkän soololla on tosiaan muutama hyvä kappale. icon_surprisedicon_redface Anssi Kelan Karhusaari tongue:peuk:

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#198 28.03.2012 10:51

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Tykkäsin Lauri Tähkästä joskus ja on mulla vieläkin ne vanhat levyt (2000-2006)  icon_cool  Näin ne livenä joskus 2003-2006 useampaan kertaan. Siinä 2006 ilmestyneessä "Maailma on renki" -levyssä oli kuitenki siinä määrin laskelmoinnin makua, että into hieman laimeni. Seuraava levy tais olla sitte se totaalinen sell-out, en sitä enää hankkinu.

Viikatteesta kans diggasin joskus aika paljon, hommailin kaikki maholliset sinkut ja vinyylijulkasut, mutta joskus 2007 alko tuntua, että en jaksa enää seurata niitten hommia  frown2

#199 28.03.2012 15:36

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005

Pope wrote:

Samuli Putron todella kaunis on kyllä mahoton biisi vaikka iso P herättää muuten hirveää ahistusta allekirjoittaneessa

Se on Zen Cafen biisi  _tsot Jos termiä "ironinen diggailu" saa johonkin soveltaa niin se kuvaisi suhdettani k.o. bändiin. Missään nimessä kyseessä ei ole mikään toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos yhdentekevyys ja välillä ovat tehneet onnistuneitakin juttuja, mutta välillä menee kyllä niin absurdiksi ettei voi tietää pitäisikö itkeä vai nauraa.

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#200 28.03.2012 15:44

janne m.
Member

Alxity wrote:
Pope wrote:

Se on Zen Cafen biisi  _tsot Jos termiä "ironinen diggailu" saa johonkin soveltaa niin se kuvaisi suhdettani k.o. bändiin. Missään nimessä kyseessä ei ole mikään toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos yhdentekevyys ja välillä ovat tehneet onnistuneitakin juttuja, mutta välillä menee kyllä niin absurdiksi ettei voi tietää pitäisikö itkeä vai nauraa.

Putrolla on tosiaan jotain ihan käsittämättömiä sanoituksia. Ristiriita tyylikkäiden biisien välillä on jopa aika kunnioitettava.

Rintaliiveistä kun haka vihdoin aukeaa,
äijä tuhisee ja liian varhain laukeaa.
Miksi rakastuit oopperassa torkkujaan,
joka hallitse ei runoutta tai orkkujaan?

#201 28.03.2012 15:47

Alxity

huïg wrote:
mitten wrote:

huig:in kun olen mielestäni joskus feelannut ehkä hiukan harrastavan tätä edellämainittua (jossa ei toki hävetä omaa aina-niin-täydellistä musamakua, mut koetaan oikeus dissata muiden kuvitteellisesti heikompaa mielipidettä/makua)

snore

huïg wrote:

anteex luulin tätä topikkia vessanpöntön vanteex  frown2

huïg wrote:

ehkä sit joskus keski-ikäsenä ku takaraivossa alkaa kuumottaan et oispa taas 15v. ittensä liian totisesti ottavaa muka-kekseliästä paskaa joka on oikeesti yhtä cutting edge ku kertakäyttöveitsi. insane clown possen kanssa samaa tasoa, mut icp-fanikulttuuri on sen verran överiä että se on sentään oikeesti "insane"
so rad!

huïg wrote:

no mites muutenkaan kidutukseksi kategorisoitavaa musiikkia voi ottaa? tässä musiikissa ei ainakaan ole mitään "hauskaa" tai mitään muita lieventäviä tekijöitä, vaikka kuinka niin kuvittelisit. toisaalta, ehkä jos itekki asuisin jossain jyvääskyläässä niin saattasin tästä diggailla, ken ties kent ies...

huïg wrote:

tai vittu joensuu, hei joensuu rock city pau pau pau. siel kuulemma talvisotaaki kutsutaan talvisoadiks ja vauvat syntyy goateen kanssa ilosaarirock-paita päällä. käydää vetää vähä bissee ja hei onks kukaa kuullu serjin uutta levyy pau pau pau kuulemma räppää zach de la rochan kanssa ja on parasta räppii ikinä ku ei oo negroi mukana sanoos yo yo ja sit niinku viel otetaa kantaa maailman juttuihi pau pau pau!

huïg wrote:

jahas, no siteeratkaapa tätä: "Absoluuttinen Nollapiste on henkisesti taidelukiovaiheeseen jymähtäneiden ja fyysisesti ikuisten keski-ikäisten niinku skeidaa tiätsä"

laitoin lainausmerkitkin valmiiksi, ettei mee sormi suuhun ff

<@DBGene> senkin karkki

#202 28.03.2012 16:08

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Vanhojen juttujen kaiveleminen on tosi tervettä peuk

mitteninkin kanssa asiasta on juteltu pariin otteeseen, yllätyksenä tuli että vieläkin kaivelee.

Voisit mennä sinä Alxity itseesi, tarvitseeko tähän nyt alkaa jotain tällaista paskadraamaa kaivelemaan. Oon huomannut, että jengi ottaa täällä henkilökohtaisesti kärjistyksiä, ja olen tietoisesti pehmentänyt tapojani. Paljon on näköjään siitäkin ollut hyötyä, kun tommosia pellejä on täällä, eivät tietenkään myöskään kaivele muitten provoja esiin, ainoastaan minun center

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#203 28.03.2012 16:08

Pope
Bailarina Erotica

Alxity wrote:

Se on Zen Cafen biisi  _tsot

icon_redface

no kai ny sentään tyystin Putrolle kreditoitu, toivon näin ff

DMIjc.png

#204 28.03.2012 16:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

huïg wrote:

häh, noihan oli tosi hauskoja kaikki ff

toisin kuin tää avautuminen vanhojen kaivelusta tongue

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#205 28.03.2012 16:36

psykokarkki wrote:
huïg wrote:

häh, noihan oli tosi hauskoja kaikki ff

toisin kuin tää avautuminen vanhojen kaivelusta tongue

no mut jotkut ottaa kaiken tosissaan, ja niitten taipumuksia pitää paapoa tai sit stalkkaillaan ympäri foorumia vaatimuslistojen kera snore

#206 28.03.2012 20:01

Alxity

huïg wrote:

mitteninkin kanssa asiasta on juteltu pariin otteeseen, yllätyksenä tuli että vieläkin kaivelee.

Voisit mennä sinä Alxity itseesi, tarvitseeko tähän nyt alkaa jotain tällaista paskadraamaa kaivelemaan. Oon huomannut, että jengi ottaa täällä henkilökohtaisesti kärjistyksiä, ja olen tietoisesti pehmentänyt tapojani. Paljon on näköjään siitäkin ollut hyötyä, kun tommosia pellejä on täällä, eivät tietenkään myöskään kaivele muitten provoja esiin, ainoastaan minun center

Tapojen pehmentämiselle  peuk

Muuten tälle kommentille  center  Eipä nyt tule ketään muuta täältä mieleen, jolta löytyy helpolla tuollaisia "provoja". Ei niitä kauheasti tarttenut kaivella. Syy miksi otin nämä esiin oli se, että halusin tuoda tähän käynnissä olevaan jeesusteluun vähän perspektiiviä.

EDIT: enkä nyt halua alkaa mitään riitaa haastamaan. Hyvä, että kaikki ovat niin aikuisia, että kuuntelevat avoimin mielin kaikenlaista musiikkia jne.  peuk  tongue

Last edited by Alxity (28.03.2012 20:02)

<@DBGene> senkin karkki

#207 28.03.2012 21:35

Alxity wrote:
huïg wrote:

Tapojen pehmentämiselle  peuk

Muuten tälle kommentille  center  Eipä nyt tule ketään muuta täältä mieleen, jolta löytyy helpolla tuollaisia "provoja". Ei niitä kauheasti tarttenut kaivella. Syy miksi otin nämä esiin oli se, että halusin tuoda tähän käynnissä olevaan jeesusteluun vähän perspektiiviä.

EDIT: enkä nyt halua alkaa mitään riitaa haastamaan. Hyvä, että kaikki ovat niin aikuisia, että kuuntelevat avoimin mielin kaikenlaista musiikkia jne.  peuk  tongue

Mihin vitun jeesusteluun, taidat itse tässä vähätellä toisten keskusteluja. Ja mikä ihmeen kaiken hyvän asialla oleva tuomari sinä kuvittelet olevasi? Pitääkö tätäkin keskustelua alkaa vääntämään joksikin saatanan typeräksi lätinäksi. Paljon enemmän haittaa tällaisesta jatkuvasta tarkoituksella sivuraiteille ja henkilökohtaiseksi vittuiluksi lähtemisestä on ketjuille kuin jostain yksittäisistä hassutteluista. Mä en jaksa, mee ahdistelemaan niitä muita provoilijoita vaikkapa, foorumi on yhä julma paikka!

#208 29.03.2012 10:24

Alxity

huïg wrote:

Mihin vitun jeesusteluun, taidat itse tässä vähätellä toisten keskusteluja. Ja mikä ihmeen kaiken hyvän asialla oleva tuomari sinä kuvittelet olevasi? Pitääkö tätäkin keskustelua alkaa vääntämään joksikin saatanan typeräksi lätinäksi. Paljon enemmän haittaa tällaisesta jatkuvasta tarkoituksella sivuraiteille ja henkilökohtaiseksi vittuiluksi lähtemisestä on ketjuille kuin jostain yksittäisistä hassutteluista. Mä en jaksa, mee ahdistelemaan niitä muita provoilijoita vaikkapa, foorumi on yhä julma paikka!

Haluaisin muistuttaa, että en tuohon ekaan viestiin tehnyt mitään muuta kuin lainasin sinun foorumille kirjoittamiasi viestejä, jonka sitten tulkitsit henkilökohtaiseksi vittuiluksi. Tuohon "kaiken hyvän asialla olevaan tuomarointiin" ei varmaan oikein pysty mitään kommentoimaan. En minä itseäni sellaiseksi koe tai sellaiseksi halua. Tuossa nyt vaan oli pari esimerkkiä, joiden perusteella mitteniin kommentti, että "huig:in kun olen mielestäni joskus feelannut ehkä hiukan harrastavan tätä edellämainittua (jossa ei toki hävetä omaa aina-niin-täydellistä musamakua, mut koetaan oikeus dissata muiden kuvitteellisesti heikompaa mielipidettä/makua)" tuntuu mustakin ihan ymmärrettävältä. Jos haluaa provoilla niin pitää mun mielestä sietää myös provoilua takaisin. En mä nyt tästä mitään henkilökohtaista ristiretkeä ole tekemässä ja olen sitä mieltä, että hyvä kun palasit foorumille. Mun mielestä sulla on paljon hyviä juttuja.

<@DBGene> senkin karkki

#209 29.03.2012 10:34

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

lollaan.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#210 29.03.2012 10:46

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011

häpeälaatikko - nomen est omen peuk

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Board footer