You are not logged in.
ydinaukio wrote:janne m. wrote:ydinaukio wrote:canin tago mago on kyllä saakelin hyvää musaa. mitäs näitä muita hyviä ois, no ihan kovimpia suosikkeja on esim tortoisen tnt, grateful deadin dicks picks vol 12 ja vaikka toi jazkamerin metal music machine.
Tnt on aliarvostettu levy
kaikkien aikojen top kympissä meikällä. ei hävetä yhtään
Muistan et sillo aikanaan sitä parjattiin aikalailla, hissimusaa ja vaikka mitä. Ite digannu kans paljon.
hissimusa = miellyttävän kuuloista saundia = yksi suurimmista kehuista.
Tulkaa ny pliis joku sanomaan et jukka pojan uudella levyllä on joku hyvä kappale
istuin pari viikkoa sitten siskon kyydissä kun hän ja hänen ystävätär jutteli radiossa soineesta jukka pojan uudesta singlestä. kuulemma useampi hyvä biisi tällä uudella levyllä.
bzort glorf bööth
Ajattelin uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja kuunnella noi Jukkiksen uuden levyn biisit läpi sillä mielellä että pakkohan siellä on olla ees yks tsibale josta vois sanoa jotain positiivista, mut eihän siitä mitään tullu ku en jaksanu yhtäkään kuunnella minuuttia pidempään ja kuuden biisin jälkeen oli pakko lopettaa. Sori Janne.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei saatana ois pitäny vaan tyytyä kuuntelemaan ja jättää tää video kattomatta
Tätähän en koskaan tuu myöntämään julkisesti, mut kylhän mä diggaan myös Jennistä. Perkele.
delete delete delete
Ajattelin uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja kuunnella noi Jukkiksen uuden levyn biisit läpi
Luin tähän asti ja luulin sinun puhuvan Juha K. Korennosta.
bzort glorf bööth
no jos sillä olis joku uus levy niin voisin toki uhrautua
oletkos kuunnellut tuota 07 ilmestynyttä? Ottaisitko urakaksi kuunnella levyn ja kirjoittaa arvostelun topsuun vielä meidän yhteistä nimipäivää?
Last edited by hiirimattona (28.03.2012 01:06)
bzort glorf bööth
pannaan harkiten
Ei oo kyllä viimeiseen kymmeneen vuoteen ollut näitä ongelmia. Viimeisin joidenkin mielestä häpeällinen diggaamani bändi taisi olla U2, jota kuuntelin joskus 90-luvun lopulla. Muistattekos, se oli aikaa kun joku sanoi "kuuntelevansa jotain bändiä". Omana lukunaan oli tietysti toi 2000-luvun puolivälissä arvostuksen kuopassa käynyt post-rock, joka joidenkin mielestä kävi ehkä uskottavuuden tuolla puolen, mutta itse en epäillyt hetkeäkään sen avointa fanittamista. No nykyään post-rock on taas arvostettua, tai sitten oon vaan menettänyt viimeisetkin uskottavuusasioista kiinnostumisen rippeet. Kun jotain omistaa, sen voi unohtaa. Ehkä musamakuni on ohjelmoitu skeneuskottavaksi, paha sanoa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ajattelin uhrautua yhteisen hyvän puolesta ja kuunnella noi Jukkiksen uuden levyn biisit läpi sillä mielellä että pakkohan siellä on olla ees yks tsibale josta vois sanoa jotain positiivista, mut eihän siitä mitään tullu ku en jaksanu yhtäkään kuunnella minuuttia pidempään ja kuuden biisin jälkeen oli pakko lopettaa. Sori Janne.
Pääsit puolet pidemmälle ku minä :salut:
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tätähän en koskaan tuu myöntämään julkisesti, mut kylhän mä diggaan myös Jennistä. Perkele.
joo, joku hyvä asemaravintolahitti sillä
ja tää ei kuulu häpeälaatikkoon ollenkaan, mut Robinin Räjäytät mun pään on sairaan kova
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Entäs se Uuden Musan Kilpailun finalisti, se Lasikaupunki nukahtaa tjsp biisi? Aika hyvä lajissaan!
Samuli Putron todella kaunis on kyllä mahoton biisi vaikka iso P herättää muuten hirveää ahistusta allekirjoittaneessa
TUNNUSTUKSET, LET DEM FLOW
TUNNUSTUKSET, LET DEM FLOW
Lauri Tähkän soololla on tosiaan muutama hyvä kappale. Anssi Kelan Karhusaari :peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tykkäsin Lauri Tähkästä joskus ja on mulla vieläkin ne vanhat levyt (2000-2006) Näin ne livenä joskus 2003-2006 useampaan kertaan. Siinä 2006 ilmestyneessä "Maailma on renki" -levyssä oli kuitenki siinä määrin laskelmoinnin makua, että into hieman laimeni. Seuraava levy tais olla sitte se totaalinen sell-out, en sitä enää hankkinu.
Viikatteesta kans diggasin joskus aika paljon, hommailin kaikki maholliset sinkut ja vinyylijulkasut, mutta joskus 2007 alko tuntua, että en jaksa enää seurata niitten hommia
Samuli Putron todella kaunis on kyllä mahoton biisi vaikka iso P herättää muuten hirveää ahistusta allekirjoittaneessa
Se on Zen Cafen biisi Jos termiä "ironinen diggailu" saa johonkin soveltaa niin se kuvaisi suhdettani k.o. bändiin. Missään nimessä kyseessä ei ole mikään toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos yhdentekevyys ja välillä ovat tehneet onnistuneitakin juttuja, mutta välillä menee kyllä niin absurdiksi ettei voi tietää pitäisikö itkeä vai nauraa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pope wrote:Samuli Putron todella kaunis on kyllä mahoton biisi vaikka iso P herättää muuten hirveää ahistusta allekirjoittaneessa
Se on Zen Cafen biisi Jos termiä "ironinen diggailu" saa johonkin soveltaa niin se kuvaisi suhdettani k.o. bändiin. Missään nimessä kyseessä ei ole mikään toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos yhdentekevyys ja välillä ovat tehneet onnistuneitakin juttuja, mutta välillä menee kyllä niin absurdiksi ettei voi tietää pitäisikö itkeä vai nauraa.
Putrolla on tosiaan jotain ihan käsittämättömiä sanoituksia. Ristiriita tyylikkäiden biisien välillä on jopa aika kunnioitettava.
Rintaliiveistä kun haka vihdoin aukeaa,
äijä tuhisee ja liian varhain laukeaa.
Miksi rakastuit oopperassa torkkujaan,
joka hallitse ei runoutta tai orkkujaan?
mitten wrote:huig:in kun olen mielestäni joskus feelannut ehkä hiukan harrastavan tätä edellämainittua (jossa ei toki hävetä omaa aina-niin-täydellistä musamakua, mut koetaan oikeus dissata muiden kuvitteellisesti heikompaa mielipidettä/makua)
anteex luulin tätä topikkia vessanpöntön vanteex
ehkä sit joskus keski-ikäsenä ku takaraivossa alkaa kuumottaan et oispa taas 15v. ittensä liian totisesti ottavaa muka-kekseliästä paskaa joka on oikeesti yhtä cutting edge ku kertakäyttöveitsi. insane clown possen kanssa samaa tasoa, mut icp-fanikulttuuri on sen verran överiä että se on sentään oikeesti "insane"
so rad!
no mites muutenkaan kidutukseksi kategorisoitavaa musiikkia voi ottaa? tässä musiikissa ei ainakaan ole mitään "hauskaa" tai mitään muita lieventäviä tekijöitä, vaikka kuinka niin kuvittelisit. toisaalta, ehkä jos itekki asuisin jossain jyvääskyläässä niin saattasin tästä diggailla, ken ties kent ies...
tai vittu joensuu, hei joensuu rock city pau pau pau. siel kuulemma talvisotaaki kutsutaan talvisoadiks ja vauvat syntyy goateen kanssa ilosaarirock-paita päällä. käydää vetää vähä bissee ja hei onks kukaa kuullu serjin uutta levyy pau pau pau kuulemma räppää zach de la rochan kanssa ja on parasta räppii ikinä ku ei oo negroi mukana sanoos yo yo ja sit niinku viel otetaa kantaa maailman juttuihi pau pau pau!
jahas, no siteeratkaapa tätä: "Absoluuttinen Nollapiste on henkisesti taidelukiovaiheeseen jymähtäneiden ja fyysisesti ikuisten keski-ikäisten niinku skeidaa tiätsä"
laitoin lainausmerkitkin valmiiksi, ettei mee sormi suuhun
<@DBGene> senkin karkki
Vanhojen juttujen kaiveleminen on tosi tervettä
mitteninkin kanssa asiasta on juteltu pariin otteeseen, yllätyksenä tuli että vieläkin kaivelee.
Voisit mennä sinä Alxity itseesi, tarvitseeko tähän nyt alkaa jotain tällaista paskadraamaa kaivelemaan. Oon huomannut, että jengi ottaa täällä henkilökohtaisesti kärjistyksiä, ja olen tietoisesti pehmentänyt tapojani. Paljon on näköjään siitäkin ollut hyötyä, kun tommosia pellejä on täällä, eivät tietenkään myöskään kaivele muitten provoja esiin, ainoastaan minun
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Se on Zen Cafen biisi
no kai ny sentään tyystin Putrolle kreditoitu, toivon näin
häh, noihan oli tosi hauskoja kaikki
toisin kuin tää avautuminen vanhojen kaivelusta
huïg wrote:Vanhojen juttujen kaiveleminen on tosi tervettä
häh, noihan oli tosi hauskoja kaikki
toisin kuin tää avautuminen vanhojen kaivelusta
no mut jotkut ottaa kaiken tosissaan, ja niitten taipumuksia pitää paapoa tai sit stalkkaillaan ympäri foorumia vaatimuslistojen kera
mitteninkin kanssa asiasta on juteltu pariin otteeseen, yllätyksenä tuli että vieläkin kaivelee.
Voisit mennä sinä Alxity itseesi, tarvitseeko tähän nyt alkaa jotain tällaista paskadraamaa kaivelemaan. Oon huomannut, että jengi ottaa täällä henkilökohtaisesti kärjistyksiä, ja olen tietoisesti pehmentänyt tapojani. Paljon on näköjään siitäkin ollut hyötyä, kun tommosia pellejä on täällä, eivät tietenkään myöskään kaivele muitten provoja esiin, ainoastaan minun
Tapojen pehmentämiselle
Muuten tälle kommentille Eipä nyt tule ketään muuta täältä mieleen, jolta löytyy helpolla tuollaisia "provoja". Ei niitä kauheasti tarttenut kaivella. Syy miksi otin nämä esiin oli se, että halusin tuoda tähän käynnissä olevaan jeesusteluun vähän perspektiiviä.
EDIT: enkä nyt halua alkaa mitään riitaa haastamaan. Hyvä, että kaikki ovat niin aikuisia, että kuuntelevat avoimin mielin kaikenlaista musiikkia jne.
Last edited by Alxity (28.03.2012 20:02)
<@DBGene> senkin karkki
huïg wrote:Vanhojen juttujen kaiveleminen on tosi tervettä
Tapojen pehmentämiselle
Muuten tälle kommentille Eipä nyt tule ketään muuta täältä mieleen, jolta löytyy helpolla tuollaisia "provoja". Ei niitä kauheasti tarttenut kaivella. Syy miksi otin nämä esiin oli se, että halusin tuoda tähän käynnissä olevaan jeesusteluun vähän perspektiiviä.
EDIT: enkä nyt halua alkaa mitään riitaa haastamaan. Hyvä, että kaikki ovat niin aikuisia, että kuuntelevat avoimin mielin kaikenlaista musiikkia jne.
Mihin vitun jeesusteluun, taidat itse tässä vähätellä toisten keskusteluja. Ja mikä ihmeen kaiken hyvän asialla oleva tuomari sinä kuvittelet olevasi? Pitääkö tätäkin keskustelua alkaa vääntämään joksikin saatanan typeräksi lätinäksi. Paljon enemmän haittaa tällaisesta jatkuvasta tarkoituksella sivuraiteille ja henkilökohtaiseksi vittuiluksi lähtemisestä on ketjuille kuin jostain yksittäisistä hassutteluista. Mä en jaksa, mee ahdistelemaan niitä muita provoilijoita vaikkapa, foorumi on yhä julma paikka!
Mihin vitun jeesusteluun, taidat itse tässä vähätellä toisten keskusteluja. Ja mikä ihmeen kaiken hyvän asialla oleva tuomari sinä kuvittelet olevasi? Pitääkö tätäkin keskustelua alkaa vääntämään joksikin saatanan typeräksi lätinäksi. Paljon enemmän haittaa tällaisesta jatkuvasta tarkoituksella sivuraiteille ja henkilökohtaiseksi vittuiluksi lähtemisestä on ketjuille kuin jostain yksittäisistä hassutteluista. Mä en jaksa, mee ahdistelemaan niitä muita provoilijoita vaikkapa, foorumi on yhä julma paikka!
Haluaisin muistuttaa, että en tuohon ekaan viestiin tehnyt mitään muuta kuin lainasin sinun foorumille kirjoittamiasi viestejä, jonka sitten tulkitsit henkilökohtaiseksi vittuiluksi. Tuohon "kaiken hyvän asialla olevaan tuomarointiin" ei varmaan oikein pysty mitään kommentoimaan. En minä itseäni sellaiseksi koe tai sellaiseksi halua. Tuossa nyt vaan oli pari esimerkkiä, joiden perusteella mitteniin kommentti, että "huig:in kun olen mielestäni joskus feelannut ehkä hiukan harrastavan tätä edellämainittua (jossa ei toki hävetä omaa aina-niin-täydellistä musamakua, mut koetaan oikeus dissata muiden kuvitteellisesti heikompaa mielipidettä/makua)" tuntuu mustakin ihan ymmärrettävältä. Jos haluaa provoilla niin pitää mun mielestä sietää myös provoilua takaisin. En mä nyt tästä mitään henkilökohtaista ristiretkeä ole tekemässä ja olen sitä mieltä, että hyvä kun palasit foorumille. Mun mielestä sulla on paljon hyviä juttuja.
<@DBGene> senkin karkki
lollaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
häpeälaatikko - nomen est omen
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa