You are not logged in.
Levynkansivalokuvienhäpeämislaatikon perustamisen aika
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
alanis morrisette -"diggailuni" osuu varmaan tähän osastoon, en oo edes laittanu thank u -biisiä kännykkääni vaik mieli tekis. Täytyykin korjata asia kun pääsen himaan
Mä tykkään kans Alaniksesta (taipuuko se noin?). Ei mul kyl levyjä ole, mut voishan sen hittiparaatialbumin hankkia. En alkuunkaan ymmärrä miten niin moni vihaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Näin tää internettikin toimii: ei kommentteja viestiin ymmärsiköhän kukaan sanomaani hävettää
ymmärsin mainiosti! nuo mainitsemasi ovat vain niitä esteettisten mieltymysten eroja. mielestäni on kohtalaista odottaa, että muutkin ovat yhtä fiksuja, että sen tajuavat, kun soitat heille "limaista houseasi" "arvostan, että diggaat, vaikka en itse arvostaisi"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kun 18-vuotiaana seukkasin, silloinen poikaystäväni piti musiikkimakuani totaalisen nolona ja tyhmänä ja yritti parhaansa mukaan "jalostaa" sitä. Eron jälkeen heittäydyin kybällä kuuntelemaan kaikkia niitä levyjä, jotka suhteen aikana olivat olleet pannassa ja päätin, etten ikinä enää anna kenenkään estää minua avoimesti tykkäämästä siitä, mistä tykkään. Oli se sitten miten "hävettävää" tahansa.
http://i.imgur.com/2nLEh.gif
tyhmä jätkä. onneksi tapasit feggyn.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
risto_m wrote:Näin tää internettikin toimii: ei kommentteja viestiin ymmärsiköhän kukaan sanomaani hävettää
ymmärsin mainiosti! nuo mainitsemasi ovat vain niitä esteettisten mieltymysten eroja.
paskat oo, house on parasta.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
tigrushka wrote:Kun 18-vuotiaana seukkasin, silloinen poikaystäväni piti musiikkimakuani totaalisen nolona ja tyhmänä ja yritti parhaansa mukaan "jalostaa" sitä. Eron jälkeen heittäydyin kybällä kuuntelemaan kaikkia niitä levyjä, jotka suhteen aikana olivat olleet pannassa ja päätin, etten ikinä enää anna kenenkään estää minua avoimesti tykkäämästä siitä, mistä tykkään. Oli se sitten miten "hävettävää" tahansa.
http://i.imgur.com/2nLEh.giftyhmä jätkä. onneksi tapasit feggyn.
mitten wrote:huig:in kun olen mielestäni joskus feelannut ehkä hiukan harrastavan tätä edellämainittua (jossa ei toki hävetä omaa aina-niin-täydellistä musamakua, mut koetaan oikeus dissata muiden kuvitteellisesti heikompaa mielipidettä/makua)
hyvin vastattu
tigrushka wrote:Kun 18-vuotiaana seukkasin, silloinen poikaystäväni piti musiikkimakuani totaalisen nolona ja tyhmänä ja yritti parhaansa mukaan "jalostaa" sitä. Eron jälkeen heittäydyin kybällä kuuntelemaan kaikkia niitä levyjä, jotka suhteen aikana olivat olleet pannassa ja päätin, etten ikinä enää anna kenenkään estää minua avoimesti tykkäämästä siitä, mistä tykkään. Oli se sitten miten "hävettävää" tahansa.
http://i.imgur.com/2nLEh.giftyhmä jätkä. onneksi tapasit feggynt.
no todellakin, vittu mitä menoa
onkohan tää joku ultimate meta-häpeä, et se häpesi sun musamakua jotenkin niin paljon, et yritti sanella mitä sun pitäis kuunnella (käytös joka vaan todella noloa)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Moronica wrote:tigrushka wrote:Kun 18-vuotiaana seukkasin, silloinen poikaystäväni piti musiikkimakuani totaalisen nolona ja tyhmänä ja yritti parhaansa mukaan "jalostaa" sitä. Eron jälkeen heittäydyin kybällä kuuntelemaan kaikkia niitä levyjä, jotka suhteen aikana olivat olleet pannassa ja päätin, etten ikinä enää anna kenenkään estää minua avoimesti tykkäämästä siitä, mistä tykkään. Oli se sitten miten "hävettävää" tahansa.
Uteliaisuudesta. Mitä musaa sen urpon mielestä ois pitäny kuunnella?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
huïg wrote:mitten wrote:huig:in kun olen mielestäni joskus feelannut ehkä hiukan harrastavan tätä edellämainittua (jossa ei toki hävetä omaa aina-niin-täydellistä musamakua, mut koetaan oikeus dissata muiden kuvitteellisesti heikompaa mielipidettä/makua)
hyvin vastattu
se oli deja-vu-snore, kysymyksiähän ei oltu esitetty.
ainakin saatiin täällä keskustelua aikaan. synteesi: kyseessä ei ole oikeastaan häpeää tai syyllisyydentunnetta (guilty pleasures), vaan kyseessä on vähän liioiteltu sanonta. oikeastaan ainoa kenen tulisi tuntea häpeää, on tigrushkan exä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
käydään vetään tigrushkan exää pataan, lyömäaseina sherlock holmes -dvd eiq
täpselt!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
käydään vetään tigrushkan exää pataan, lyömäaseina sherlock holmes -dvd eiq
no kerro nyt mitä musaa se sun exä halus sun kuuntelevan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hezma wrote:Moronica wrote:tigrushka wrote:Kun 18-vuotiaana seukkasin, silloinen poikaystäväni piti musiikkimakuani totaalisen nolona ja tyhmänä ja yritti parhaansa mukaan "jalostaa" sitä. Eron jälkeen heittäydyin kybällä kuuntelemaan kaikkia niitä levyjä, jotka suhteen aikana olivat olleet pannassa ja päätin, etten ikinä enää anna kenenkään estää minua avoimesti tykkäämästä siitä, mistä tykkään. Oli se sitten miten "hävettävää" tahansa.
Uteliaisuudesta. Mitä musaa sen urpon mielestä ois pitäny kuunnella?
Bluesia, Tom Waitsia, Dr. Feelgoodia... Siinä vaiheessa diggaili lähinnä jotain "vanhempaa" (tai ainakin vanhemmantyylistä) musaa, seassa oli kyllä paljon hyvää ja edelleenkin levylautasellani viihtyvää matskua. Ongelma ei ollut niinkään herran musiikkimaussa kuin "pedagogisessa otteessa" jollainen saa minut edelleenkin näkemään punaista kun moiseen törmään.
Minun "suurimmat syntini" taisivat olla syntsapoppi ja homodisko, mutta Joy Division ja varsinkin The Smiths olivat myös -osastoa.
lol mikä urpo, syntsapoppi toki parasta ikinä ja sitä ei voi hävetä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Moronica wrote:tigrushka wrote:Kun 18-vuotiaana seukkasin, silloinen poikaystäväni piti musiikkimakuani totaalisen nolona ja tyhmänä ja yritti parhaansa mukaan "jalostaa" sitä. Eron jälkeen heittäydyin kybällä kuuntelemaan kaikkia niitä levyjä, jotka suhteen aikana olivat olleet pannassa ja päätin, etten ikinä enää anna kenenkään estää minua avoimesti tykkäämästä siitä, mistä tykkään. Oli se sitten miten "hävettävää" tahansa.
näin
"pedagogisessa otteessa"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Keskustelu hyytyy, nostetaas panoksia. Eikä kyllä edelleenkään hävetä yhtään.
Samuli Putron sanoitukset on joskus aika sietämättömiä mutta mies on tehnyt joitain todella tarttuvia ja hienoja poppikappaleita. Ja tavallaan tykkään lakonisesta laulutyylistään. Tekis mieli kuulla joku soololevyistään kokonaan.
Anssi Kelan "1972" tuli jo käsiteltyä, kiitos Hassuttelijalle nimen kertomisesta. Kuuntelen joskus vielä uudelleen tuon. Ehkä tsekkaan muitakin miehen kappaleita! Toihan on tommosta suomen springstiiniä, isoja kertsejä ja lauluja pienistä isoista asioista.
Yritin ihan tosissaan tsekkailla Jukka Pojan uuden levyn kappaleita juutuupista josko pääsis sanomaan että no nyt kyllä. Mutta ei saatana pysty. Ei pysty
organizing the boy scouts for murder is wrong
canin tago mago on kyllä saakelin hyvää musaa. mitäs näitä muita hyviä ois, no ihan kovimpia suosikkeja on esim tortoisen tnt, grateful deadin dicks picks vol 12 ja vaikka toi jazkamerin metal music machine.
Samuli Putron sanoitukset on joskus aika sietämättömiä mutta mies on tehnyt joitain todella tarttuvia ja hienoja poppikappaleita. Ja tavallaan tykkään lakonisesta laulutyylistään. Tekis mieli kuulla joku soololevyistään kokonaan.
Joku Putron uudehko biisi, en tiiä mikä mut radiosta tullu aika usein, on aikas hyvä, kun ei keskity liikaa niihin sanoihin. Miellyttävää musaa.
Ja Lauri Tähkän näistä uusista soolobiiseistä oon kans alkanu diggailemaan. Tai siis siitä syyskuun kyyt tjsp-biisistä lähinnä ja sit joku toinen mitä on radiossa soitettu.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
canin tago mago on kyllä saakelin hyvää musaa. mitäs näitä muita hyviä ois, no ihan kovimpia suosikkeja on esim tortoisen tnt, grateful deadin dicks picks vol 12 ja vaikka toi jazkamerin metal music machine.
Tnt on aliarvostettu levy
janne m. wrote:Samuli Putron sanoitukset on joskus aika sietämättömiä mutta mies on tehnyt joitain todella tarttuvia ja hienoja poppikappaleita. Ja tavallaan tykkään lakonisesta laulutyylistään. Tekis mieli kuulla joku soololevyistään kokonaan.
Joku Putron uudehko biisi, en tiiä mikä mut radiosta tullu aika usein, on aikas hyvä, kun ei keskity liikaa niihin sanoihin. Miellyttävää musaa.
Ja Lauri Tähkän näistä uusista soolobiiseistä oon kans alkanu diggailemaan. Tai siis siitä syyskuun kyyt tjsp-biisistä lähinnä ja sit joku toinen mitä on radiossa soitettu.
No niin! tähkän soolot on muuten tosiaan kuulostanu paremmilta ku sen ed bändin kanssa tehdyt.
ydinaukio wrote:canin tago mago on kyllä saakelin hyvää musaa. mitäs näitä muita hyviä ois, no ihan kovimpia suosikkeja on esim tortoisen tnt, grateful deadin dicks picks vol 12 ja vaikka toi jazkamerin metal music machine.
kaikkien aikojen top kympissä meikällä. ei hävetä yhtään
janne m. wrote:ydinaukio wrote:canin tago mago on kyllä saakelin hyvää musaa. mitäs näitä muita hyviä ois, no ihan kovimpia suosikkeja on esim tortoisen tnt, grateful deadin dicks picks vol 12 ja vaikka toi jazkamerin metal music machine.
kaikkien aikojen top kympissä meikällä. ei hävetä yhtään
Muistan et sillo aikanaan sitä parjattiin aikalailla, hissimusaa ja vaikka mitä. Ite digannu kans paljon.
Tulkaa ny pliis joku sanomaan et jukka pojan uudella levyllä on joku hyvä kappale
bernardblack wrote:janne m. wrote:Samuli Putron sanoitukset on joskus aika sietämättömiä mutta mies on tehnyt joitain todella tarttuvia ja hienoja poppikappaleita. Ja tavallaan tykkään lakonisesta laulutyylistään. Tekis mieli kuulla joku soololevyistään kokonaan.
No niin! tähkän soolot on muuten tosiaan kuulostanu paremmilta ku sen ed bändin kanssa tehdyt.
Heittasin elonkerjuuta sen vaivaannuttavan "kansanmusiikki"-imagon takia. Toimii huomattavasti paremmin ku voi tehdä vaan poppia ilman tommosia rasitteita.
joku kumman vastustamaton draivi tässä on päällä
Tulkaa ny pliis joku sanomaan et jukka pojan uudella levyllä on joku hyvä kappale
ehkä se street spirit -biisi, pitäis kuulla