You are not logged in.
Last edited by barton_funk (27.02.2012 09:29)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"Turun Mikaelinkirkossa järjestetään maaliskuun 23. kaikkien aikojen ensimmäinen Dance & Pray -messu. Uudenlaisessa jumalanpalveluksessa musiikki on perinteisen virrenveisuun sijaan trancea ja housea.
Musiikkityylin mukainen ääni- ja valomaailma kirkkoon aiotaan rakentaa ammattimaisin ottein. Voimakkaiden strobovalojen takia jumalanpalvelusta ei suositella migreenistä kärsiville tai epileptikoille.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Harmi, että migreeni ajoittain vaivaa. Pitäiskö muuten mennä paikalle? Tosin halveksin tuollaista "läpällä ja kännissä" -uteliaisuutta, mutta kuulunhan minä toisaalta kirkkoon enkä ole ehtoollisella käynyt sitten rippikoulun.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mene ja tee raportti.
Mene avoimin mielin ja tee totuudenmukainen raportti.
Mene.
mene mene tekel ufarsin
Ehtoollismessu on saanut yllättävää vastustusta, sillä monet kristilliset piirit pitävät tapahtumaa jopa pyhäinhäväistyksenä.
Suurinta kohua on aiheuttanut tapahtuman esittelyvideo, jossa pappi tanssii kirkossa ja nostaa ehtoollismaljan tanssivien nuorten edessä.
Keskustelua on käyty etenkin kristillisellä Kotimaa24-sivustolla.
- Anna mun kaikki kestää. Mitä ihmeen tekemistä dance-kulttuurilla on kristinuskon kanssa? Dance-jumputus kun on lisäksi suorassa yhteydessä heimokulttuurien pyrkimyksiin päästä transsiin, kirjoittaa yksi keskustelija.
- Nykyaikainen tanssiminenhan on itsetyydytystä. Nykyään millään ei ole mitään väliä, edes kirkossa. Minkä kunnian Jumala saa siitä, että joku heiluttaa ahteriaan kirkossa jonkun pumputuksen tahdissa? toinen kommentoija pohtii.
Alatyylistä kritiikkiä
Tapahtuman vetäjät osasivat odottaa kritiikkiä, mutta he ihmettelevät kristillisten piirien jopa alatyylistä kuohuntaa.
Dancemessun esittelyvideossa tanssiva pastori Miika Ahola sanoo, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun kirkon sisällä uutta vastustetaan.
- 500 vuotta sitten Suomessa sanottiin, että Raamattua ei voi kääntää suomeksi. He olivat väärässä. Raamatussa Psalmien kirjassa ylistetään joka ruumiinjäsenellä, Ahola toteaa.
Turun Mikaelinkirkossa maaliskuun 24. päivä järjestettävään Dance+Pray Dancemessuun on tulossa isohko valaistua ja musiikkia ryyditetään videoilla. Ehtoollismessussa soitetaan muun muassa trance- ja house-musiikkia sekä sovitetaan virsiä uuteen muotoon suomalaisen kristillisen dance-musiikin kärkinimien Audilen ja G-Powered:n voimin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
TÄSTÄ GIFFISTÄ VERSIO JOSSA DEEJIILLÄ EHTOOLLISMALJA
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ehtoollismessu on saanut yllättävää vastustusta, sillä monet kristilliset piirit pitävät tapahtumaa jopa pyhäinhäväistyksenä.
Suurinta kohua on aiheuttanut tapahtuman esittelyvideo, jossa pappi tanssii kirkossa ja nostaa ehtoollismaljan tanssivien nuorten edessä.
Keskustelua on käyty etenkin kristillisellä Kotimaa24-sivustolla.
- Anna mun kaikki kestää. Mitä ihmeen tekemistä dance-kulttuurilla on kristinuskon kanssa? Dance-jumputus kun on lisäksi suorassa yhteydessä heimokulttuurien pyrkimyksiin päästä transsiin , kirjoittaa yksi keskustelija.
- Nykyaikainen tanssiminenhan on itsetyydytystä. Nykyään millään ei ole mitään väliä, edes kirkossa. Minkä kunnian Jumala saa siitä, että joku heiluttaa ahteriaan kirkossa jonkun pumputuksen tahdissa? toinen kommentoija pohtii.
Alatyylistä kritiikkiä
Tapahtuman vetäjät osasivat odottaa kritiikkiä, mutta he ihmettelevät kristillisten piirien jopa alatyylistä kuohuntaa.
Dancemessun esittelyvideossa tanssiva pastori Miika Ahola sanoo, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun kirkon sisällä uutta vastustetaan.
- 500 vuotta sitten Suomessa sanottiin, että Raamattua ei voi kääntää suomeksi. He olivat väärässä. Raamatussa Psalmien kirjassa ylistetään joka ruumiinjäsenellä , Ahola toteaa.
Turun Mikaelinkirkossa maaliskuun 24. päivä järjestettävään Dance+Pray Dancemessuun on tulossa isohko valaistua ja musiikkia ryyditetään videoilla. Ehtoollismessussa soitetaan muun muassa trance- ja house-musiikkia sekä sovitetaan virsiä uuteen muotoon suomalaisen kristillisen dance-musiikin kärkinimien Audilen ja G-Powered:n voimin.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
barton_funk wrote:
TÄSTÄ GIFFISTÄ VERSIO JOSSA DEEJIILLÄ EHTOOLLISMALJA
http://p4.foorumi.info/ilosamoma/viewtopic.php?p=22147
minkä takia tää muuten on testikkelissä eikös nostettaisi taas koneempaa-osaston tasoa?
^HUH HUH FONTIT TOSSA VIESTISSÄ, NIKIT TISKIIN NYT!
ja joo, siirrä konempaan, täähän on dancea & ajankohtaista sellaista & videossa näkyy mac-tietokone
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^HUH HUH FONTIT TOSSA VIESTISSÄ, NIKIT TISKIIN NYT!
ja joo, siirrä konempaan, täähän on dancea & ajankohtaista sellaista & videossa näkyy mac-tietokone
Näinpä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
better yet, kutsutaan ton foorumin foorumistit tänne, yleinen taso nousis ihan saatanasti
No huh huh mitä meininkiä
Puuttuu enää vain alkoholitarjoilu,muuten samanlaista kuin missä tahansa bilepaikassa
Miten nuo ihmiset voi edes suunnitella tuollaista
toi vika hymiö peul peul peul
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
voi vittu saatana ku ei toimi
Ihan hyvältä toi näyttää noinki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hyvält näyttää niinku kuuluuki
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kaikkein parasta toki olis, jos vielä sais Taanilan tonne messiin
kaikkein parasta toki olis, jos vielä sais Taanilan tonne messiin
Huomenna.
RAPSSAAAA??
aika viilee meininki
Lehikoinenko tossa 0:06-kohdassa pistää joraten?
kaveri oli mestoilla. kuulemma paljon jengiä, valot välkkyi asiallisesti ja musa kovalla.
erään saarnan lopussa kun pappi sanoi aamen niin takapenkistä joku huusi "joo aamen vaan saatana, me mennään coronaan"
alussa oli kuutu monikanavaista ääniteosta, jossa pahoinvoivien nuoret kommentit vispasivat ympäri tilaa kaiuttimesta toiseen ja kerroksittain soiden.
niin ja aika teknologispainotteista: alttarilla oli läppäri jolla pystyi kirjoittamaan esirukouspyyntöjä, twitterit ja facebookit kanssa reaaliaikaisesti liturgiassa mukana.
Last edited by MMM (26.03.2012 19:09)
kaveri oli mestoilla. kuulemma paljon jengiä, valot välkkyi asiallisesti ja musa kovalla.
erään saarnan lopussa kun pappi sanoi aamen niin takapenkistä joku huusi "joo aamen vaan saatana, me mennään coronaan"
alussa oli kuutu monikanavaista ääniteosta, jossa pahoinvoivien nuoret kommentit vispasivat ympäri tilaa kaiuttimesta toiseen ja kerroksittain soiden.niin ja aika teknologispainotteista: alttarilla oli läppäri jolla pystyi kirjoittamaan esirukouspyyntöjä, twitterit ja facebookit kanssa reaaliaikaisesti liturgiassa mukana.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho