You are not logged in.
En mäkään mikään vihaaja ole, digasin jopa joskus jostain ulkoilmalivestä, mut toi on kamala.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
oliks toi se euroviisupiisi? en todellakaan klikkaa mut hirveintä ikinä
Rumpali
Palsan Tomihan se siinä
Olipas kauheaa rallienglantia, mut emmätiä oliko toi nyt muuten niin paska. Video nyt toki vähän hölmö ja bändin imago nyt näin muuten on kohtuullisen puistattava, mut biisi oli oikeastaan ihan kiva.
Jopa kaikki Jiput sun muut pystyn hassuttelun nimissä suodattamaan, mut tää Rähinä-osasto se vaan ottaa nyt ja aina kyllä todella raskaasti. Näitä ei vaan pysty kuuntelemaan loppuun asti, ja hyi vittu toi skrillaus heti tossa alussa Ja voisko joku likvidoida on Spektin nyt äkkiä
Last edited by Kalossimies (14.03.2012 15:21)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
no NYTKYLLÄ
kuuntelen jo tokaa kertaa, en pysty lopettamaan ääneen-nauramista/hykertelyä työpisteelläni, työkaverit jo tuijottelee
KIITOS TÄSTÄ
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Vitun raskasta.
Noille misuille pääsy Cheekin musavideolle on varmasti tärkeä ponnahduslauta kohti BB-taloa ja chattijuontajan uraa. ":peuk:"
EI SE AUKI ENÄÄ OO
hezma wrote:Rumpali
Palsan Tomihan se siinä
Intternetin mielestä sen nimi on Mikko Kaakkuriniemi
oliks toi se euroviisupiisi? en todellakaan klikkaa mut hirveintä ikinä
Jep.
Tää bändihän oli joskus muinoin jonkun sortin Cure-henkistä synapoppia. Paskaa varmaan jo silloin, mutta nyt ollaan siirrytty nextille levelille eli The Rasmus -vaikutteiseen goottirock-ilmaisuun. " "
Last edited by simo_vaatehuoneelta (14.03.2012 16:40)
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Kalossimies wrote:hezma wrote:Rumpali
Palsan Tomihan se siinä
Intternetin mielestä sen nimi on Mikko Kaakkuriniemi
http://www.texicalli.net/Kaakkuri%201.jpg
http://user1787.streamio.se/content/ima … _83524.jpg
Eiku niinpä taitaakin olla. Mä jo ihmettelinkin että missä hassuttelumielessä ne on tonne rokkivalokuvaajan raahannu soittamaan rumpuja? Mut hämmentävä yhdennäköisyys kyllä, parta etenkin!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onks tää Mia oikeasti tosi kova juttu hei? Kun ekaks se vetää Suicidea, mut paskemmin ja nyt jotain baile funk skeidaa, joka onkin jo valmiiks paskaa. Kuulin vaan radiosta...
Ai M.I.A. vai?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jep... en noita pisteitä muistanutkaan. Sen suicide-biisin videon ohjaajalla on muuten joku punapää-fiksaatio. fyi vaan...
Onks tää Mia oikeasti tosi kova juttu hei? Kun ekaks se vetää Suicidea, mut paskemmin ja nyt jotain baile funk skeidaa, joka onkin jo valmiiks paskaa. Kuulin vaan radiosta...
paitsi sillei, not-so-successful?
Sen suicide-biisin videon ohjaajalla on muuten joku punapää-fiksaatio. fyi vaan...
Ylläri koska ranskalainen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei ollu edes tarkoitus trollailla. Enkä järin paljoa artistin musaa ole kuunnellut, mut tuollaiset skrillex-tason fiilikset noista maistiaisita irtoaa. Njaa, ehkä kuuntelen lisää...
Ei ollu edes tarkoitus trollailla. Enkä järin paljoa artistin musaa ole kuunnellut, mut tuollaiset skrillex-tason fiilikset noista maistiaisita irtoaa. Njaa, ehkä kuuntelen lisää...
ehkä vaan vaikeata nähdä miten joku on kyennyt välttämään M.I.A.n kuulemisen until 2012? siksi ajattelin et trollasit.
"skrillex-tason fiilarit" kans vähän harsh mut nauran vaa
edit: ja mikä biisi kun "jotain baile-funk skeidaa"? alko kiinnostamaan
Last edited by mitten (15.03.2012 14:16)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Johan Nyttån DJ wrote:Ei ollu edes tarkoitus trollailla. Enkä järin paljoa artistin musaa ole kuunnellut, mut tuollaiset skrillex-tason fiilikset noista maistiaisita irtoaa. Njaa, ehkä kuuntelen lisää...
ehkä vaan vaikeata nähdä miten joku on kyennyt välttämään M.I.A.n kuulemisen until 2012? siksi ajattelin et trollasit.
Aika pihalla olen välilllä näiden "uusien" artistien kanssa. Baile funk vaikutteet tulee tästä biisistä, ja Miian versio on Bucky Done Gun... LOL onkin pian jo 10 vuotta vanha juttu.
Varmistuneet artistit:
* DAVID GUETTA (PE)
* SKRILLEX (PE)
* HURTS (LA)
* CARPARK NORTH (LA)
Ironisinta on, että Skrillex on noista vähiten vastenmielisin
mitten wrote:Johan Nyttån DJ wrote:Ei ollu edes tarkoitus trollailla. Enkä järin paljoa artistin musaa ole kuunnellut, mut tuollaiset skrillex-tason fiilikset noista maistiaisita irtoaa. Njaa, ehkä kuuntelen lisää...
Aika pihalla olen välilllä näiden "uusien" artistien kanssa. Baile funk vaikutteet tulee tästä biisistä, ja Miian versio on Bucky Done Gun... LOL onkin pian jo 10 vuotta vanha juttu.
Cheekin jokainen hitti on kyl edellistä paskempi
Mitten postannut Annan biisin väärään topikkiin.
Cheek, voi vittu mitä paskaa taas.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
OLEN POLTETTU RÖÖKI
OLEN RUOKALAN TUOLI
mitä vittua nyt taas
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
vähän ehkä paskavituttaa toi että kolmitavuiset sanat joka vitun suomiräppibiisin riimin lopussa
ja vika tavu on aina ääää-päätteinen, ja se vedetään vaippoihin kuset lirauttaneen pikkuvauvaan rääkäisynä.
rä-päyt-tÄÄÄÄÄÄ
en-nen-kÄÄÄÄÄÄÄ
muutenkaan tolle "humalainen tamperelaismies uhoamassa mielikuvitusportsarille tesoman yksiössään" -puhelaulutyylille
ei pitäis olla enää istumapaikkoja vapaana.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
"humalainen tamperelaismies uhoamassa mielikuvitusportsarille tesoman yksiössään"
Tässä :
Last edited by risto_m (26.03.2012 23:29)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
mitten wrote:OLEN POLTETTU RÖÖKI
OLEN RUOKALAN TUOLI
mitä vittua nyt taas
OLEN HAUTAUSMAA
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho