You are not logged in.
aikaisille linnuille vähän safkaa tarjolla!
EI VITTU
nostetaanpa tännekin KOSKA SV
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Hyvää syntymäpäivää!
bzort glorf bööth
onnee morolle, hyvii bileitä kaikille, oi jospa oisin saanut olla mukana
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kiitos kaikille! jumalauta mitkä bileet. tän voi poistaa stickyistä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tarkempaa raporttia eka
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Älä päästä painiks sitä
sori kaikille jotka joutuivat pureskelun, vidduilun, alastomuuden tai lähentelyjen kohteiksi,
Tuukka
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
sori kaikille jotka joutuivat pureskelun, vidduilun, alastomuuden tai lähentelyjen kohteiksi,
höpöttelit mulle sekavia, enkä ymmärtäny mitään. Jotain Philip K. Dickistä. Ei haitannu lainkaan!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Janne Westerlundin ja Aproxin keikat oli tosi hyviä. Ne oli myös ainoat keikat mitä tuli tsekattua.
Ai niin tosiaan jätkä jäyti mun kättä jossain vaiheessa. Ihan leikkisää näykintää tuo oli enemmänkin kuin ehtaa kannibalismia, joten eipä tuo kummemmin häirinnyt.
Sent from my iPhone 16
Tuukka
fellow kannibaali mitten ei myöskään puruhuomiosta osannut suuttua
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Janne Westerlundin ja Aproxin keikat oli tosi hyviä. Ne oli myös ainoat keikat mitä tuli tsekattua.
Sama. Aproxin olin muistellut vähemmän railakkaammaksi tai sitten setti on muuttunut radikaalisti viimeisten vuosien aikana.