You are not logged in.
Kumpi on kovempi Transformer vai Berlin?
Onko Loun eka soolo "turha" jos omistaa jo ne biisit Velvet Undergroundin versioina?
Kumpi on kovempi Transformer vai Berlin?
Berlin. Transformeria en oo tajunnu ikinä, helvetin tylsä levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
deby aika turha mut transformer rulettaa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
John Cale konsertoi Suomessa toukokuussa
Walesilaissyntyinen John Cale esiintyy Helsingissä The Circuksessa perjantaina 11. toukokuuta.
Cale on The Velvet Underground -yhtyeessä uransa aloittanut muusikko ja tuottaja. Hänet tunnetaan rock-musiikista, mutta hän on tehnyt kokeiluja myös avantgarden ja klassisen musiikin parissa.
Cale perusti The Velvet Undergroundin 1960-luvulla Lou Reedin kanssa. Yhtyeen jätettyään hän on julkaissut noin 30 sooloalbumia, joista tunnetuimpia ovat Paris 1919 (1973) ja 1970-luvun puolivälissä julkaistu trilogia Fear, Slow Dazzle ja Helen Of Troy.
Suomen-keikan liput tulevat myyntiin maanantaina 20. helmikuuta Tiketissä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
OMG OMG OMG voi vitsi, olis aika siistiä! Nyt lisää levyjä kuunteluun ja sit päätän.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
70v.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olkoot vaikka tuhat vuotta. Ikinä muuta kuin paskaa saanut aikaiseksi.
Sent from my iPhone 16
Ensimmäinen lause oli oiva sivallus, jälkimmäinen ehkä turhan suoraviivainen provo.
sama tässä, ja tässäkin
LOOP
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
http://telkku.com/program/show/2012032419006 äskettäin tuli tämmönen näköjään, katsoiko kukaan? toivottavasti tulee yle areenalle
john calen keikka peruuntui
Miks?
*
miks mitä?
no siis joo, john cale perui, koska uusi levy ilmestyykin vasta syssymmällä ja silloin mahdollisesti uusi yritys.
pitiks sen esiintyä playbackinä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tyhmä syy. (kirjotin ensin vahingossa syys, sekin käy!)
*
Erehdyin myöntämään erään isäntäperheen luona viime viikonloppuna yöpyessäni, että pidän Reedin Metal Machine Musicista ja että olen kuunnellut sen pariinkin otteeseen putkeen läpi. Isännän (joka muuten oli muuten intohimoinen Reed-fani - pitää jopa Lulusta) ilme oli tämän kuullessaan niin tyrmistynyt, että hetken jo epäilin, että saisinko etsiä uuden yöpymispaikan.
Selvisin lopulta sillä, että hänelle noise ei ollut musiikkityylinä lainkaan tuttu. Eihän toi levy nyt mikään magnum opus ole, mutta vähän hämmentää tuo ylenpalttinen viha, joka tuntuu perustuvan vain aikalaiskriitikoiden hämmennykseen.
Erehdyin myöntämään erään isäntäperheen luona viime viikonloppuna yöpyessäni, että pidän Reedin Metal Machine Musicista ja että olen kuunnellut sen pariinkin otteeseen putkeen läpi. Isännän (joka muuten oli muuten intohimoinen Reed-fani - pitää jopa Lulusta) ilme oli tämän kuullessaan niin tyrmistynyt, että hetken jo epäilin, että saisinko etsiä uuden yöpymispaikan.
vittu tää john calen uus sinkku on ihan saatanan kova.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Niin no en tiedä olisiko tuon levyn aikaisesta materiaalista voinut parempaakaan boksia saada aikaan (en tietysti voi varmasti tietää mitä ylimääräistä arkistoista löytyy, mutta tuskin enää tuota "olellisempaa" materiaalia). Kun levyt eivät enää myy niin levy-yhtiöt yrittävät vissiin sitten noilla bokseilla sinnitellä. Riippuu nyt tietysti paljonko tuo boksi maksaa, mutta jos se alle 100 e on niin mun mielestä kyseessä ei ole sen pahempi rahastus kun mitä nuo nyt yleensäkään.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ei sentään käynyt aivan kuin waldo jeffersille
Tässon joku muukin sinkku
autotuneako tossa on, vähän outo mut ei aivan kauhee. jokos se on sopinu uuden suomen keikan jos kerran levykin tuloillaan?
kauko röyhkä postas tämmösen after hours -coverin, kuka tää jenna finland on? oma topikki?
p.s.
viiden levyn VU-vinyyliboksi The Verve/MGM Albums 5-LP Deluxe Box Set
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Piti sitten ostaa eka levy viimein vinyylinäkin kun tuossa versiossa on kuorittava banaani. Yritin kuoria mutta yllättävän tiukassa tuntui olevan enkä uskaltanut lähteä repimään. Yritetään uudestaan kunhan kynnet on vähän kasvaneet.
oliskohan se berlin sittenkin parempi ku transformer
mietitääs:
caroline says II on ehkä paras biisi ikinä
the bed, the kids ja sad song ei juuri jälkeen jää
nimibiisikin ihan pl
loputkaan ei nyt välttämättä huonoja
transformerilla perfect day
ja satellite of love, vicious ja sit viä se kävely willillä puolella
olikohan muita
kai tää ny sit on selvä peli, pakko myöntää :center:
heroin, olisko maailman paras biisi
antakaa mulle herskaa, haluun saman fiiliksen ku tossa biisissä, parasta ikinä
pliiz