You are not logged in.
Pages: 1
En tiedä kuuluuko enää edellisen levyn ja varsinkin tämän seuraavan perusteella KONEEMPAAn, mutta menkööt vielä. Voi olla että joutuu siirtämään...
Aloitti elämänsä maailman ysäreimpänä bändinä, eli teki tyylikästä biittimattoa. Erottui alusta lähtien joukosta terävien melodioiden ansiosta. Jo tokalla levyllä (Beatitude) Jari alkoi tekemään pesäeroa tuohon hipitihoppiin (Vellu "Slow" Maurola oli lähtenyt) ja rönsyilemään vahvasti. Jotenkin mulle sieltä punkee päällimmäisenä pintaan sellainen 60-luvun viihdemusa, mutta tosi vinksahtaneeksi venytettynä. Sellainen jossa joku Engelbert Humperdinckin hovisäveltäjä on hurahtanut happorokkiin. No, Jari ruuvaa sitä vielä sairaammaksi...
Spare Time Machine on uuden levyn nimi ja vähänkö se on hyvä. Huokuu sellaista 60-lukua jota ei oikeasti koskaan ollut, koska jos olisi ollut, niin me kaikki eläisimme jossain Jetsons-maailmassa nyt. Ihan holtiton ja holtittoman hyvä levy...
Parasta progee aikoihin:-) Hehe.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Deluxe, missä pelaa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Totta, ei kyl näy deluxea tuossa yllä olevassa kuvassa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^hämmentävää musaa. vähän ku olis teatterissa tehostemestarina ja kuuntelis ääniefektikirjastoa läpi paniikissa ennen ensi-iltaa.
että tälläsiä instrumentteja ja ääniä on olemassa mutta ei mitään hajua että mitä näillä tekis tai miten nää järjestäis.
jonkun sortin biitintekijöiden ammattitauteja kanssa tässä vaivana: melodioista tai biisistä ei oo niin väliksi, kunhan on kivat koristeet ja hyvää ohjelmointia.
no mut siis joo, ihan hyvää käyttömusaa jos pitäs vaikka tehdä joku mainos tai keksiä mitä soittais taustamusana jossain vihreiden nuorten grillijuhlissa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuunnellut tätä koko päivän töiden ohessa. aikamoista musamessujen laite-esittelymusaa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Pages: 1