You are not logged in.
Miksi jotkut pitävät rusinoista?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Miksi jotkut pitävät rusinoista?
Koska joidenkin on pakko tajuta hyvän päälle, kun muut mauttoman runkijat kävelee onnensa ohi, kun moinen kuivahedelmän muotoon puristettu jumaluus ei kelpaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Kansan syvät rivit diggaavat kornista ja geneerisestä iskelmästä. Oletko koskaan tutustunut levymyyntitilastoihin? Kultalevyjä jaetaan ihan raivona kaikenlaisille Jorma Persmäki ja Huvikulliorkesteri -tyyppisille paskaiskelmille, joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan ja sitten kaikki oikeasti laadukkaat, kuten Teh Orders myyvät hädin tuskin tuhatta levyä.
Ei tuo pelkästään huono asia ole. Sanoisin, että Teh Ordersin musiikkiin kuuluu juuri tuo väärinymmärretyn neron masennus, jota tuollainen tilanne vielä ruokkii. Taiteellisesti Ordersin huono levynmyynti tekee vain hyvää ja taiteellisuushan tässä onkin ainoa, millä on väliä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
täällä hetken aikaa velloneen asiakeskustelun joudun palauttamaan maan pinnalle kertomalla, että juuri lehdestä luin että kirka oli buukattu kokoomuksen risteilylle. ihan ei "sinne" ehtinyt...
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eksoottiselta kuulostava suomi on ollut varmaankin viimeinen silaus toimivalle samplelle, sillä tokkopa Chamillionairella on hajuakaan, mitä Kirka biisissä mikkiin hönkii.
Mitähän se meistä ajattelee.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Voi räppibiisi on kyllä ihan uskomattoman huono.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mestarit