#61 04.03.2007 16:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Re: Häpeälaatikko

[quote:1e12ed69cb="upsetter"][quote:1e12ed69cb="ginipoika"][quote:1e12ed69cb="kraakku"]Corrssin tytöt oli hemmetin nättejä!

corrspb.jpg
[/quote:1e12ed69cb]

Kuivia ja maalattuja kääpiöitä koko sakki.[/quote:1e12ed69cb]
Et vaan ymmärrä ihmisparka... Hemmetin nättejä olivat...ovat![/quote:1e12ed69cb]
toinen oikeelta ei kyllä oo ainakaan ihan mun makuun mut whateva grin

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#62 30.03.2009 23:13

psykokarkki
Website

[quote:21766b319b="psykokarkki"][quote:21766b319b="upsetter"][quote:21766b319b="ginipoika"][quote:21766b319b="kraakku"]Corrssin tytöt oli hemmetin nättejä!

corrspb.jpg
[/quote:21766b319b]

Kuivia ja maalattuja kääpiöitä koko sakki.[/quote:21766b319b]
Et vaan ymmärrä ihmisparka... Hemmetin nättejä olivat...ovat![/quote:21766b319b]
toinen oikeelta ei kyllä oo ainakaan ihan mun makuun mut whateva grin[/quote:21766b319b]
tähänkö tää nyt kaatu biggrin

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#63 30.03.2009 23:23

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

[quote:79518f6496="psykokarkki"][quote:79518f6496="psykokarkki"][quote:79518f6496="upsetter"][quote:79518f6496="ginipoika"][quote:79518f6496="kraakku"]Corrssin tytöt oli hemmetin nättejä!

corrspb.jpg
[/quote:79518f6496]

Kuivia ja maalattuja kääpiöitä koko sakki.[/quote:79518f6496]
Et vaan ymmärrä ihmisparka... Hemmetin nättejä olivat...ovat![/quote:79518f6496]
toinen oikeelta ei kyllä oo ainakaan ihan mun makuun mut whateva grin[/quote:79518f6496]
tähänkö tää nyt kaatu biggrin[/quote:79518f6496]
reps

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#64 30.03.2009 23:57

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

Wham..

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#65 31.03.2009 00:25

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Mitäs häpeällistä Whamissa nyt sitten on? 017

Eniten hävettää omistaa jotain kalliita bokseja, joita ei tule kuunneltua kumminkaan vaikka sisältö oliskin jees. Niitä miettiessä tulee häpeä turhamaisuudesta.

Useimmat heviprogelevyt mitä olen aikanaan ostanut kuuluu tähän. Pari Dream Theateria ja kolme Opethia. Sama juttu koskee noita Neo-proge -systeemejä, joita ei taida olla kuin Flower Kings ja Spocks Beard. Yksi löytyy kummaltakin.

Mr. Bunglen kaksi vikaa on myös, ja niitä en jostain syystä aio edes myydä. Muut Pattonin musiikkia sisältävät taitaa onneksi olla poistettu aika tarkkaan.

Useimmat King Crimsonit hävettää, ja sitten myös pari John Zornia.

Panda Bear on kanssa ehkä sopiva tähän otsikkoon.

Onhan tuolla jotain Jay-Z:tä ja tämmösiä, mutta en mä niitä osaa hävetä. Enemmän noi jotkut sekoiluperseilyt ja jotkut "indie-klassikot" hävettää. Eikä nekään paljoa. Tähän tää taisi nyt kaatua. icon_redface

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#66 31.03.2009 01:15

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008

[quote:49f951ee64="Neuvostoliitto"]Mitäs häpeällistä Whamissa nyt sitten on? 017
[/quote:49f951ee64]

Just näin, kuuntelen just tuota Last Christmasia ja täähän on yhä helmi 017

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#67 31.03.2009 04:27

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:3d1c37072f="Ulvis"]Velvet Underground - White Light/White Heat
Stooges - Fun House (onneksi annoin sen jollekin megamunapäälle)
Love - Forever Changes
[/quote:3d1c37072f]
Harrilla alkanut mieli muuttua? icon_surprised En nyt sanoisi, että noista on niin noloa digata. peuk Vielä sille, että pyyteettömästi annoit jollekin megamunapäälle Fun Housen, jotta tästä tulisi parempi ihminen peuk

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#68 31.03.2009 04:49

Jean-Babtiste
spämking machine

frown2 Hetken uskoin jo parempaan maailmaan

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#69 31.03.2009 07:07

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

stratum wrote:

Omasta mielestäni olen suurimmaksi osaksi päässyt tuon vaiheen yli että varsinaisesti hävettäisi tykätä jostain. En kyllä yhtäkkiä keksi mitään.

Smaa.

#70 31.03.2009 09:49

psykokarkki
Website

Jean-Babtiste wrote:

frown2 Hetken uskoin jo parempaan maailmaan

sama sadbanana

#71 31.03.2009 10:08

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008

Hmm. Nolottaa tykätä (ja myös vihata) musiikista niin laidast laitaan. Kun ihmiset tulee kysymään "Mitä soitat/kuuntelet?" niin en osaa ikinä vastata. "Löydän" myös monet bändit ja artistit myöhässä, joten musta ei ikinä tulis dj:tä joka soittaa koko ajan tän hetken kuuminta musiikkia. icon_biggrin Eikä onneks tarttekaan.

Mun lähes koko levyhyl.. eiq kokoelma on ihan uskomattoman nolo ja paska ja siks säilytän suurinta osaa levyistäni edelleen pahvilaatikossa, enkä tuu ottamaan niitä ikinä esille sieltä, kun toisaalta ne on semmosia "kuuntelin joskus mut en enää" eli nekään ei sovi tänne!

Onpa hankalaa! No Flogging Molly ja Gogol Bordello on minusta ihan mahtavia. icon_biggrin Niistä on kai nykyään epäuskottavaa tykätä missään muussa kuin festariurposkenessä. Muuten sanoisin kans YUP, mut en oo kuullu viimesimpiä ööö paria - kolmea levyä, enkä Martikaisen soolojuttuja, ja tuntuu tyhmältä sanoo vanhempi YUP.

voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

#72 31.03.2009 11:17

Jean-Babtiste
spämking machine

[quote:1d761d0681="mummeli"]"Löydän" myös monet bändit ja artistit myöhässä, joten musta ei ikinä tulis dj:tä joka soittaa koko ajan tän hetken kuuminta musiikkia. icon_biggrin Eikä onneks tarttekaan.
[/quote:1d761d0681]
Tahan friends

Muuten nou nou, ei nolota ja tiedan kyl aika tarkkaan, mita kuuntelen. Ja levyhyllyssa on vaan yks kokonaan paskempi levy - se Hare Krishna levy. Ja sekin on rohkeasti esilla hyllyssa. Niinku Albini sanois, ei luurankoa kaapissa vaan eteisessa tervehtimassa vieraita, siis noin niinku kuvaannollisesti.

#73 31.03.2009 11:58

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä ymmärtäväisemmäksi tulee musiikkia kohtaan. Melkein kaipaan sitä aikaa, kun osasi inhota jotain musiikkia. Nyt sitä todella, todella harvoin ihastuu johonkin yhtyeeseen tulisesti. Vihaamisesta... no, en edes muista milloin joku musiikki olisi saanut minut ärsyyntyneeksi. Tosin myöhemmin sitä on ottanut ajattelutavan, että elämä on liian lyhyt inhotakseen mitään asiaa maailmassa.

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#74 31.03.2009 12:15

Feggy
kaiken maailman dosentti

Eri. Inhoan kaikenlaista musiikkia yhtäläisesti ja tasapuolisesti. Esimerkiksi CMX:ää, Kotiteollisuutta, Maj Karmaa ja Suurlähettiläitä. Metallista puhumattakaan.

#75 31.03.2009 12:35

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

CMX ja Kotiteollisuus antavat hyviä haastatteluja, Maj Karmahan on oikeasti perkeleen hyvä ja Suurlähettiläät toimivat varmasti kohdeyleisöönsä.

Näetkö, helppoa tämä ruotsalainen positiivisuus!  ff

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#76 31.03.2009 13:00

Feggy
kaiken maailman dosentti

Aina voi olla positiivinen jos ei tarvitse kuulla sitä musiikkia...harva muusikko on kusipää. icon_wink

#77 23.03.2012 14:08

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

Pilke wrote:

Snoop Dogg (ja kyllä, olen menossa keikalle)

Tää ei vois olla vääremmässä ketjussa _tsot

#78 23.03.2012 14:10

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Pope wrote:
Pope wrote:

Onko guilty pleasures -musatopikkia? Muistelin että olis, mutta löysin vaan levyraadin

terv. nimim. pakottava tarve raportoida Jukka Po eiq Mumford & Sonsin kuuntelusta

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#79 23.03.2012 14:15

qdes
Member
From: Helsinki
Registered: 12.07.2006

Onpas jotenkin hölömö otsikko mielestäni. Jotenkin on täysin itsestäänselvää että tykkään mistä tykkään ja haistatan paskat niille jotka siitä jaksaa huolehtia. Pitäähän sitä nyt itselleen rehellinen olla.

#80 23.03.2012 14:20

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

En oikeen tajua näitä häpeäjuttuja. Onks tää joku "kattokaa ny gui greizi mun muzamagu on" juttu, ja onko näistä jutuista diggailu jotenkin sitten tyyliltään erilaista, että niitä kuunnellessa jotenkin pistelee sisimmässä että "eihän mun nyt tätä pitäisi", niinku ihan oikeesti häpeää/sitä guilttia? Vai tapahtuuko jotain sellaista sisäänpäinnaureskelua että hehehe onpas mulla musat hehehe.

PEEÄS
ViLPitön KYssÄrI!

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#81 23.03.2012 14:21

Pope
Bailarina Erotica

qdes wrote:

Pitäähän sitä nyt itselleen rehellinen olla

vahva peuk kaikille jotka tätä Hamletista tuttua periaatetta kykenevät 100%sesti noudattamaan elämässään

enkä edes ole ironinen

DMIjc.png

#82 23.03.2012 14:22

psykokarkki
Website

voi olla molempia icon_surprised

ei kyl nykyään enää kauheesti hävetä mikään, nimim. kännykästäki löytyy niin skrillexiä ku rebecca blackia

EDIT: ja vastaus siis huigin kyssäriin ku pope kiilas

#83 23.03.2012 14:27

Ja ironisen diggailun konseptin viljelyn ideakin on vähän hämmentävä - tokihan se on rasittavaa, jos jengi mukadiggailee juttuja vain käyttääkseen niitä jonain hetkelliseen trendiin kuuluvana rintanappina, mut eikös jonkun TROLOLOON tai SIIKAVIDEON tai minkä tahansa tällaisen diggailu ole lähtökohtaisesti ironista. Tai The Shaggsin, eikä bläkkiksestä varmaan voi diggailla epäironisesti ennenku kulkee kadulla kuukauden haudattuna olleet vaatteet päällä ja kanteleenkieliä perseessä.

#84 23.03.2012 14:30

Pope
Bailarina Erotica

huïg wrote:

En oikeen tajua näitä häpeäjuttuja. Onks tää joku "kattokaa ny gui greizi mun muzamagu on" juttu, ja onko näistä jutuista diggailu jotenkin sitten tyyliltään erilaista, että niitä kuunnellessa jotenkin pistelee sisimmässä että "eihän mun nyt tätä pitäisi", niinku ihan oikeesti häpeää/sitä guilttia? Vai tapahtuuko jotain sellaista sisäänpäinnaureskelua että hehehe onpas mulla musat hehehe.

PEEÄS
ViLPitön KYssÄrI!

tää topikki sekottaa nää jutut mutta kyllä mulle tää "guilty pleasure/luuranko/whateva" on just sitä että "ei tästä pitäs tykätä mut en voi itelleni mitään" icon_lol

Ja Mumford Sonsista aattelin vaan ekax että "vittu miten nolon näkösiä nössöjä mut hyvää poppia" ja sit jostain kuulin että bändi on muutenkin nolo ja sit alko oikeesti hävettämään, sit alko hävettämään että hävettää  tongue:lol::lol::lol:

DMIjc.png

#85 23.03.2012 14:31

Pope
Bailarina Erotica

Pope wrote:
huïg wrote:

PEEÄS
ViLPitön KYssÄrI!

tää topikki sekottaa nää jutut mutta kyllä mulle tää "guilty pleasure/luuranko/whateva" on just sitä että "ei tästä pitäs tykätä mut en voi itelleni mitään" icon_lol

Ja Mumford Sonsista aattelin vaan ekax että "vittu miten nolon näkösiä nössöjä mut hyvää poppia" ja sit jostain kuulin että bändi on muutenkin nolo ja sit alko oikeesti hävettämään, sit alko hävettämään että hävettää  tongue:lol::lol::lol:

Ja "luurankojen" esittely reteilymielessä (mulla on trololo NIIIIIN grayze musamagu") on tietty ihan snore:roll:

DMIjc.png

#86 23.03.2012 14:37

Muistan kerran ku olin Brysselissä tissuttelemassa helvetin kuumassa säässä ja baarissa soi Hivesin se joku Offender biisi ja tekstasin fassulle et kenes biisi tää onkaan, pirun hyvä, ja sit hävetti kun kuulin että oli Hivesiä.

Mut nykyään esim kun mun ranskalaiset kamut soittaa jotain alkuaikojen Green Dayta tms jotain muuta sen Billie Joe Armstrongin poppunkjuttuja, en osaa erottaa, tulee lähinnä sellanen fiilis et "ai siistii, nää tyypithän ei ookaan niin paskoja kun oon luullu, good for them!".

Siis musta usein tuntuu et nää häpeäjutut on jotain missä jengi on ristiriidassa itsensä kanssa, koska jonkinlainen vertaisvalidointi (need to be validated, en osaa ilmaista itseäni suomexi, paska lause, häpeä) jää puuttumaan, mutta kaippa sukset voi olla ristissä ihan yksinkin.

#87 23.03.2012 14:40

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Mulla on Green Dayn "American Idiot", mutta ei hävetä  pimp

#88 23.03.2012 14:41

Pope
Bailarina Erotica

huïg wrote:

Muistan kerran ku olin Brysselissä tissuttelemassa helvetin kuumassa säässä ja baarissa soi Hivesin se joku Offender biisi ja tekstasin fassulle et kenes biisi tää onkaan, pirun hyvä, ja sit hävetti kun kuulin että oli Hivesiä

tää on just tää kiinnostava ilmiö ja todellisen häpeädiggailun ydin. Siis niiq, mitä väliä tekijällä pitäisi oikeasti olla jos homma vaan TOIMIIIIIII?

Helvetin harvinaisia hetkiä kyllä nämä. Mulle kävi kerran niin joskus 15 vuotta sitten että ostin Tunnelista levyn joka siellä sillon soi, kuulosti jotenkin ihan vitun hyvältä, sit kotona isäntä (!) oli sitä mieltä että se on ihan paskaa ja yhtäkkiä se alko mun mielestä kuulostaa paskalta ja vein levyn takasin. Tällaisia virheitä en ole kyllä sittemmin tehnyt ff

DMIjc.png

#89 23.03.2012 14:42

Pope
Bailarina Erotica

Green Daytä oon kyl aina diggannu reteesti, pitääkin laittaa When I Come Around soimaan kulli:pint:

DMIjc.png

#90 23.03.2012 14:44

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Pope wrote:

ostin Tunnelista levyn joka siellä sillon soi, kuulosti jotenkin ihan vitun hyvältä, sit kotona isäntä (!) oli sitä mieltä että se on ihan paskaa ja yhtäkkiä se alko mun mielestä kuulostaa paskalta ja vein levyn takasin.

biggrin

Board footer