You are not logged in.
En tiiä mitä tuo näistä haluaa, mutta suosittelen halpissoittimilla ronaaville tai jopa vinyylisoittimetta seilaaville tsekkaamaan:
http://www.clubschatten.net/keskustelu/ … php?t=4165
Tero saatana, s'olet gay!
Kaikki tilaukset CDON.com:ssa ilman postikuluja 21.11. asti.
Djangosista kaikki tilaukset 20.11 saakka ilman postikuluja.
[quote:254cb77f00="upsetter"]Djangosista kaikki tilaukset 20.11 saakka ilman postikuluja.
http://www.djangomusic.com/[/quote:254cb77f00]
Toimiiko muuten Djangosissa Visa Electron? Onko kukaan kokeillut? Sehän aina välillä käy Visana, vaikkei pitäisi..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:fb345eddb0="upsetter"]Djangosista kaikki tilaukset 20.11 saakka ilman postikuluja.
http://www.djangomusic.com/[/quote:fb345eddb0]
En tilaa silti. En.
Enpä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No tulipa nyt vihdoinkin avattua peli tuon putiikin suuntaan.
Nonni. Siinä meni sekin hyvä miäs. Tuosta rännistä ei ehkä ole paluuta.
Djangolle ikuinen :centteri:
Tero saatana, s'olet gay!
Tilasin djangosista kerran, mutta sen jälkeen en kertaakaan vaikka on muutamat notificationitkin sieltä mulle huutaneet. Koukulta voi siis todistetusti vältettyä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
aika monta kertaa tosiaan tullut djangosista tilattua kun kerran aloitti. Mutta ainahan sieltä lähtee uudet levyt ilman postikuluja kun yli 25 dollarin levyt tilaa.
Toimiiko muuten Djangosissa Visa Electron? Onko kukaan kokeillut? Sehän aina välillä käy Visana, vaikkei pitäisi..
Riippuu ihan pankista. Sampon Electron toimii ainakin varmasti. Nordean kortit ovat ainakin ennen toimineet, mutta viime aikoina niillä on käsittääkseni ollut jotain ongelmia joidenkin nettikauppojen kanssa. Kannattaa silti kokeilla, voi hyvinkin toimia. Muilla korteilla ei kannata edes yrittää.
[quote:b1f1ffca62="sheino"]Toimiiko muuten Djangosissa Visa Electron? Onko kukaan kokeillut? Sehän aina välillä käy Visana, vaikkei pitäisi..
Riippuu ihan pankista. Sampon Electron toimii ainakin varmasti. Nordean kortit ovat ainakin ennen toimineet, mutta viime aikoina niillä on käsittääkseni ollut jotain ongelmia joidenkin nettikauppojen kanssa. Kannattaa silti kokeilla, voi hyvinkin toimia. Muilla korteilla ei kannata edes yrittää.[/quote:b1f1ffca62]
Joo, mulla itselläni on Nordean kortti ja se toimii vähän vaihtelevasti. Esimerkiksi play.com ei jostain syystä ainakaan mulla pelitä (vaikka siellä pitäisi nimenomaan Electroninkin toimia), mutta sen sijaan esimerkiksi alapage.comissa menee Visana kuin vettä vaan.
Ehkä tänään vois vielä yrittää uskaltaa tilata..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kyllä mulle ainakin kovasti tarjosi postimaksuja käytettyjen kanssa. Ctrl+W siis.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
stupido muutti isoroban toiselle puolelle. pätevä tila, genelecit ja hyviä tarjouksia. onnea uuteen kotiin!
Mää vähän tyytymätön tohon uuteen Stupidoon oon. Tosin enää ei tartte tällasen läskin pelätä ruuhkassa että pudotan kaiken seiniltä patologisella perseelläni.
Patologinen perse!
en ole kolmekybänen emoboy
Kun en keksinyt parempaakaan ketjua, niin jos joku haluaa mainostaa omia itsetehtyjä tai kustantamiaan levyjään, täällä saa vapaasti tehdä niin:
Tunnelin Anttilassa on erä musakirjoja 7e/kpl.
Muun muassa:
Sylvie Simmonsin Serge Gainsbourg-elämäkerta A Fistful of Gitanes..
CDON tarjoaa paljon levyjä -xx% hintaan. En tiedä löytyykö sieltä mitään järkevää, mut kannattaa kattoa. Jotain melko uusiakin levyjä alle kympillä..
Saas nähdä onko tästä mitään iloa muille kuin Free record shopin kanta-asiakkaille...
Levy-yhtiöt puuhaavat alekampanjaa
Suomalaiset levy-yhtiöt suunnittelevat yhteistä levyjen alennusmyyntikampanjaa tammikuuksi. Järjestelyistä päävastuussa oleva Ääni- ja kuvatallennetuottajat (ÄKT) on vielä varsin vaitonainen asiasta.
ÄKT:sta kerrotaan, että asiasta tiedotetaan joulun jälkeen. Nyt sieltä myönnetään, että "siitä on puhuttu" ja että varsin monet levy-yhtiöt ovat osoittaneet kiinnostusta tammialeen.
Levy-yhtiöistä mukana on muun muassa Universal Music, jonka tuotepäällikön Pekka Säilän mielestä Ruotsista napattu idea on hyvä.
Se on verrattavissa kirjakauppojen tammialeen, Säilä kertoo.
Joulukauppaa tarjonta ei Säilän mukaan vaaranna, koska tarjolle tulee esimerkiksi sellaisia levyjä, joita ei muuten ole saatavilla ei niinkään joulun uutuuksia.
Oulun Free Record Shopissa loppuunmyynti, kaikki tuotteet -30%. No ei siellä tietenkään mahdoton valikoima enää ole, ittekkään en mitään ostanut vaikka "Quadrophenia"- devaria hetken arvoin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oulun Free Record Shopissa loppuunmyynti, kaikki tuotteet -30%. No ei siellä tietenkään mahdoton valikoima enää ole, ittekkään en mitään ostanut vaikka "Quadrophenia"- devaria hetken arvoin.
No voe. Harmi etten ole paikalla.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Stokkan varsinainen ale alkaa tänään. Saa nähdä onko mitään kiinnostavaa tarjolla..
Joo eipä siellä Stockmannilla sitten mitään ollut.
Mutta sanokaapa joku tamperelainen, jolle tulee Tamperelainen, että onko mahdollisesti näkynyt mainoksia Epe'sin alesta? Vähän vaan muistelin, että "se" on yleensä alkanut näihin aikoihin vuodesta. Aika lattiassa odotukset ovat senkin suhteen, mutta kuitenkin, perinteet velvoittavat jne. Ensimmäisestä Epe's-alekäynnistäni on nyt aika lailla tasan 12 vuotta, siitä tämä kaikki oikeastaan lähti.
Mutta sanokaapa joku tamperelainen, jolle tulee Tamperelainen, että onko mahdollisesti näkynyt mainoksia Epe'sin alesta?
Sen lehden lukeminen on jäänyt nolliin sen jälkeen kun muuttivat kokoaan moninkertaiseksi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Eipä näkyny.
This must be what jail / I will scratch
[quote:4d66b9ae56="Laatu"]Jaa, kuuluuko lintumieskin siihen onnettomaan 15 prosenttiin, jolle ei tule Tamperelaista.
Ilmeisesti sitten, en tiennytkään että meitä on noin monta.[/quote:4d66b9ae56]
Juuri eilen vilkaisin Tamperelaisen sivua, jossa sanottiin, että 85 % tamperelaisista lukee Tamperelaista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.