You are not logged in.
no onko, hei jengi mitä mieltä?
En ole mieltä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tahmaiseksi vaan! On meinaan kätzy!
Vuoden nuori muotoilija.
etusivu uusiksi
Neljän Ruusun comeback-albumi loppusilausta vaille valmis
bzort glorf bööth
niin ja hymiöt perään:
:o:peuk:
bzort glorf bööth
Neljä Ruusua
iskelma.fi
missä stickyni
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ylhäällä näkyis olevan
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jerry Leelle aina
bzort glorf bööth
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ei jumankekka nythän mä vasta hokasin että tämänhän laulaa Pave Maijanen!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ansat laukee
Matti Johannes Koivun sisko julkaisee levyn, ja kuvittelin automaattisesti että senkin sukunimi on "Johannes Koivu" :biggrin:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^
sv -:frown2:
Last edited by Folkhälsan (19.04.2012 16:49)
Vuoden nuori muotoilija.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Oslossa+kymme … 5560703052
Ihmiset esittivät Youngtorgetilla lastenlaulua Sateenkaaren lapset, jota Breivik on sanonut esimerkiksi lasten marxilaisesta aivopesusta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tru dat
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
On iskenyt musaväsymys. Tai on se nyt oikeastaan vaivannut jo pitemmän aikaa, mut kumminkin. Ei jaksa sillain ihan hirveesti kiinnostaa ja usein tuntuu siltä, että musankuuntelu on pakkopullaa , tuntuu jopa työläältä. Semmonen fiilis että kaikki on jo kuultu, eikä löydä enää mitään uutta ja innostavaa, samalla tapaa kuin "silloin joskus". Toki nyt aina välillä kuulee jotain tosi hyvää ja on silleen että jees jees i can dig it, mut silti. Kumminkaan ei osaa pitää taukoa tai jotain, tosta jatkuvasta musankuuntelusta on tullut niin pinttynyt tapa ettei siitä tunnu eroonkaan pääsevän. Sama ton levyjenostelun kanssa, koko ajan pitää hamuta lisää, vaikkei oikein jaksais. Nytkin on niin vitusti taas ilmestynyt kaikkea mitä pitäis hommata. Muutakin käyttöä olis rahoille, mut pakko vaan kun on pakko.
Tuntuu siltä, että jos oikeasti pystyis pitämään kunnon breikin koko touhusta niin saattais sen jälkeen taas löytää uudestaan sen innostumisen taidon.
Suosittelen tekemään niin. Itselläni se on ainakin aina auttanut. Asenna joku Spotify, tms. koneelle ja päätä, että jatkossa kuuntelet musiikkia vain sieltä. Käytä aikaa aiemmin hankittujen levyjen kuunteluun, mutta vain silloin jos musiikin kuuntelu oikeasti huvittaa. Katso joku hyvä musiikkidokkari. Anna ajan kulua. Kohta tekee mieli taas ostaa koko tuotanto siltä bhutanilaiselta emofolkkarilta, jonka biisin kuulit ohimennen.
Last edited by Alxity (01.05.2012 20:39)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei se oo niin helppoo
(enkä mä mitään spotifyja)
Mut ens vuonna vois olla hyvä tsäänssi pitää ainakin levyjenostelusta taukoa, jos jään vuorotteluvapaalle. Kuukausitulot tippuu niin roimasti, et ei pysty paljon levyihin tuhlaamaan vaikka haluaiskin.
Mulla on ollut jo pitkään ihan samanlainen fiilikset musiikin suhteen kuin bernardblackilla. Harvoin jaksaa kuunnella musaa ja varsinkaan seurata uusia julkaisuja. Silloin, kun jotain uutta tulee ylipäänsä ostettua, niin ne levyt jää lopulta pölyttymään hyllyyn puhtaan mielenkiinnon puutteen vuoksi. Valehtelematta maanisin suhde on opintojen alettua syntynyt ainoastaan JS666:n ja Andrew:n juttuihin. Ja siitä on kulunut nyt viisi vuotta.
Aluksi tälläinen flegmatisoituminen ahdisti aika paljon, kun olin tottunut polttamaan valtavia määriä rahaa uusiin julkaisuihin ja levyihin joka kuukausi. Nykyään olen jo ihan sinut sen kanssa, että ne lempparijutut riittää ja niihin voi palata tarvittaessa. Itselle ainakin tärkeämpää on fiilistellä niitä entuudestaan hyviä juttuja, eikä tappele ja etsi väkisin uutta. Kyllä tutuilta ja rotsin foorumilta löytyy sit löytää jotain kiinnostavaa, jos ei oma levyhylly enää riitä.
Samanlainen ongelma mulla on ollut myös leffojen kanssa jo pitkään, mutta se on jo ihan toinen tarina.