You are not logged in.
Uutta spämmiä. Tein mixtapen, jossa pelkkää neukkumusaa. Vinksahtanutta & tiukkaa discoa, electroa, new wavea ja avaruusrokkia 80-luvun Neuvostoliitosta. Käykää kuuntelemassa, toverit!
http://soundcloud.com/djsupermazembe/moscow-discow
Last edited by musaiikki (14.02.2012 11:57)
Uutta spämmiä. Tein mixtapen, jossa pelkkää neukkumusaa. Vinksahtanutta & tiukkaa discoa, electroa, new wavea ja avaruusrokkia 80-luvun Neuvostoliitosta. Käykää kuuntelemassa, toverit!
Hyvin pörisee työpäivän ratoksi. Tarkoittaaks toi mazembe jotain erityistä vai onks se pelkästään sen futisjengin nimi btw?
Älä päästä painiks sitä
mixille
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt ois taas uutta Super Mazembe -mixtapea kehillä: maailmanympärimatka alle tunnissa! Retrosti ja lofisti groovea meininkiä mm. Havaijilta, Trinidadista, Kuubasta, Perusta, Angolasta, Etiopiasta, Turkista, Georgiasta, Uzbekistanista, Singaporesta, Kambodzasta ja tietenkin Bora Boralta! Kesämusaa!!
Mazembe tarkottaa vissiin puskutraktoria. Oon pöllinyt nimen kenialaiselta Orchestra Super Mazembe -bändiltä. Ne poseeraa ekan levynsä kannessa puskutraktorin edessä.
Melkein kuin
Jälkimmäinen mixtape kiinnostaa!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS