You are not logged in.
in pieces
mä oon
edit: mut käytännössä pelaan nykyään kokonaan freewaresynien ja muutaman härpäkkeen kanssa, et en osaa MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMäää auttaa.
MMMMmm...
Last edited by barton_funk (05.12.2011 17:30)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lisää Monotroneja!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ tilasin molemmat
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kerro sit fiilareista. Mulla on se alkuperänen, mut jääny ihan lelun käyttöasteelle.
Mulla on se alkuperänen, mut jääny ihan lelun käyttöasteelle.
En oo ite ku pikasesti testannu, mut on kuulemma aika lelu (toimii heikosti ja hajoo helposti)
Last edited by Skeletonni (27.12.2011 18:45)
barton_funk wrote:Mulla on se alkuperänen, mut jääny ihan lelun käyttöasteelle.
En oo ite ku pikasesti testannu, mut on kuulemma aika lelu (toimii heikosti ja hajoo helposti)
kyllä sillä pystyy jotain tekemään, ja ääni on aika messevä kunnon kaiuttimien kautta. filtterin käyttöä muitten instrumenttien prosessoinnissa haittaa vähän melko kova kohina.
Skeletonni wrote:barton_funk wrote:Mulla on se alkuperänen, mut jääny ihan lelun käyttöasteelle.
kyllä sillä pystyy jotain tekemään, ja ääni on aika messevä kunnon kaiuttimien kautta. filtterin käyttöä muitten instrumenttien prosessoinnissa haittaa vähän melko kova kohina.
Mä käytän tota aina joskus treeneissä, ihan kiva lelu ja efektoituna ajaa asiansa (reverbin ja delayn läpi ajanu), ja se filtteri on itseasiassa ihan ok. Ja varsinkaan tommottis treeneissä kohina ei häiritte, ja kyllähän sen saa tarvittaessa noisegatella leikattua veke.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ostin tämmösen: http://www.korg.com/ESX1
Hm. Miten aiot käyttää? Kerro sit fiiliksistä.
No suoraan sanoen ei oikein käsitystä itekkään. Pitää kertoa kunhan selkenee.
Jos ois IHAN VITUSTI RAHAA
:salut:
huippu vehe! tolla on soitettu graveyard fellasin parille biisille hirveitä märkäpieru -biittejä + "synätykitystä"
bzort glorf bööth
The Dukey Stick?
minimoog kaiketi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jännä peli.
Plexiglass cased Clavinet D6 with the CastleBar installed.
Tossa on kai kuva samasta kapineesta:
En oo ite, mut oon fiilistelly viimepäivät tän tyypin tubetiliä VITUSTI
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^
joskus helsingin lähiradiosta tuli sellasta nopeeta melkein gabber-henkistä synajammailua keskellä yötä joku pari tuntia.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Klaus <3
:salut:
Uudessa Sound on Soundissa mehusteltiin tämmöstä vehjettä kun Teenage Engineering OP-1. Vaikuttais aikas mahtavalta, mutta on vaan helkkarin kallis (800 euroo)...
tää kiinnostais ihan liikaa. taidan säästellä rahaa ja kesemmällä kattelen että oonko keksiny paremman / halvemman idean
voi krepsää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tämä kiinnostais.
happy 30.3.
ääää-ä-ä-ä-ä-äääää-ä-ä-ä-ä-äääää-ä-ä-ä-ä äziid is over!
Old Synpase magazines online in their entirety
jne
EDIT: EN KORJAA
Last edited by mitten (05.04.2012 19:17)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho