You are not logged in.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Rätön ja Lehtisalon Matematiikka-albumi julkaistaan 4. huhtikuuta.
onpa kova tsibale. tulee videopelit mieleen
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
onpa kova tsibale. tulee videopelit mieleen
lana del rey -vaikutteita?
rc-lungen wrote:onpa kova tsibale. tulee videopelit mieleen
lana del rey -vaikutteita?
Oispa Lil B -vaikutteita.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo eipä tuo Tulikoira lähtenyt oikeastaan yhtään... Taantumus ja Rautatie ovat hyviä, mutta Tulikoira vaikuttaa tylsältä Ei toimi hevin ja junnaavamman menon yhdistelmä yhtään niin kuin esim. Rautatiellä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jos hyvää hevijunnausta kaipaat, niin kuuntele Sunrise. Edelleen ehkä Circlen paras.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Le Mans
Jos hyvää hevijunnausta kaipaat, niin kuuntele Sunrise. Edelleen ehkä Circlen paras.
komppia, on kyllä oma suosikkini vaikken hevistä lähtökohtaisesti pidäkään
paljastuksi: en ole hankkinut mitään näitä uusia levyjä, enkä oikein tiedä hankinko, levyjen hamstraus taitaa vähitellen laantua. sen liven vois ehkå ostaa.
sen liven vois ehkå ostaa.
osta, hiton hyvä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Levykauppapäiväks vaan indie-eksklujonoon, Psyko.
THIS IS A RECORD STORE DAY 2012 INDIE-EXCLUSIVE ITEM!
This item will be available at the store on Saturday, April 21st, 2012, and online on Sunday, April 22nd, if any remain. Mail order requests will be filled first-come, first-served, while supplies last. We will make every effort to fill all orders, but as supplies extremely limited, we cannot guarantee all online orders will be filled.Circle "Manner"
180 gram LPLIMITED TO 500 COPIES
Manner, Circle's 20th full-length of proper studio material, is a pivotal work in the ensemble's extensive canon. Following countless self-released imports and sporadic discs for relatively obscure U.S. labels, bassist/founder Jussi Lehtisalo and his partners in confusion have shacked up with the good folks at Hydra Head. But their latest e ffort isn't only a potential international breakthrough, it's also a daring step forward.
The album is housed in a classic full color die-cut DJ sleeve. The cover image of the eye is not fully realized until the record is inserted into the jacket with the LP label completing the iris. The vinyl colors equally match the aesthetic; we would tell you what they are, but we don't want to ruin the surprise.
26,90 eååh ja suolat päälle.
Last edited by cramp (16.03.2012 11:48)
"No more mistakes, like the last one."
haistakaapa vittu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ostan varmaan prole-cd version joka kuitenkin tulee perään
record store daylle vielä varmuuden vuoksi
Levykauppapäiväks vaan indie-eksklujonoon, Psyko.
LIMITED
a potential international breakthrough
Sillä lailla.
Record Store Day Now eBay Day Tomorrow.
organizing the boy scouts for murder is wrong
On muuten ihan saatanan hyvä tuo Serpent-liveltä löytyvä Here Come the Warm Jets
cramp wrote:Levykauppapäiväks vaan indie-eksklujonoon, Psyko.
LIMITED
a potential international breakthrough
Sillä lailla.
Record Store Day Now eBay Day Tomorrow.
Last edited by hezma (16.03.2012 12:45)
ostan varmaan prole-cd version joka kuitenkin tulee perään
Niin, mun mielestä jossain on sanottu että ilmestyy myös cd:nä, mutta en nyt löyvä infoa mistään
Nyt itse asias voi olla ettei CD:tä tule. Mantereesta/Mannerista siis. Semmone käsitys mul o, vaik en kyl o 100 % varma.
Last edited by Heihei Kaveri (16.03.2012 12:58)
niin että vittuillakseen julkaisevat vain super-limited vinyylin, ihan kiva
muistaakseni lehtisalo tosiaan sanoi että näillä näkymin ei ole cd:tä tulossa ollenkaan.
mikä on kyllä tosiaankin harmi.
Last edited by ydinaukio (16.03.2012 13:01)
Sinkun missaamisen vielä jotenkuten kestää, mutta jos albumi jää saamatta niin sitte kyllä vituttaa niin paljo että vois lopettaa orkesterin seuraamisen kokonaan
No meneeks nyt sit kaikki huhtikuun levyhankintoihin varatut rahat tohon. Toisaalta tyhmähän ei oo se joka hinnoittelee vaan se joka maksaa.
HUOM: Record Store Day -valikoima vaihtelee liikekohtaisesti, kaikkia RSD-tuotteita ei välttämättä tule myyntiin kaikkiin Äxiin.
Ja nyt jo helvetti jos ei Tampereen Äxään tule kun siellä muutenkin on ollu niin nihkeesti porilevyjä niin sitten Miksei record store day voi olla vaan ihan yleinen levykauppojen kivuutta juhlistava päivä, miksi siitäkin pitää tehdä tällaista perkeleen postimerkkiperseilyä?!
Joo, nyt meni koko viikonloppu pilalle
Record Store Daylle vielä erikseen
Miksei record store day voi olla vaan ihan yleinen levykauppojen kivuutta juhlistava päivä, miksi siitäkin pitää tehdä tällaista perkeleen postimerkkiperseilyä?!
Postimerkit on postimerkkejä, postimerkkeily syntyy vasta kun keräilijät tekevät touhusta perseilyä
Lukiko missään, että tuo olisi eksklusiivisesti record store day kamaa? Jos kerran on studioalbumi, niin eiköhän siitä tule joku perus ektro / svart / jne -julkaisu ja maailmassa on taas rauha.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
http://www.levykauppax.fi/artist/circle/manner/#lp
Tossa ainakin väitetään just RSD-julkaisuksi. Mistä cramp muuten tuon tiedotteen nappasi? Circlen sivuilla ei ainakaan lue vielä mitään eikä Äxässäkään tota hintaa. Tietty meili Lehtisalolle varmaan jäsentäisi.
No siis noissa RSD-julkaisuissahan on jujuna se, että se tapahtuu tuona päivänä ensimmäisen kerran, normijulkaisu tulee vähän viiveellä. Eksklusiivisia on yleensä vaan jotkut kämäset livet/remiksit ja silleen
Tuo oli Piffillä, mut tässä alkuperäinen linkki kun se näemmä nyt toimii.
Ja Äxän hinta näkyy just noissa alhaalla selattavissa Kirkle-tuotteissa.
Last edited by cramp (16.03.2012 15:25)
"No more mistakes, like the last one."
Däydyypä kysyä kämppikseltä, saisko trokattua mulle Mantereen levykaupastaan tuona päivänä...tuskin jaksan mennä sinne peeloilemaan.
Oiskohan tää mun suosikki-circlejohdannainen tällä hetkellä , R&L:n reverend bizarre -splitiltä siis
Tai oikeestaan suosikkipiisi läpi kaikkeuden!
EDIT: muista päättää noi iframet t: natzi-mode