You are not logged in.
muutaman kerran pyörähtänyt "and who shall go to the ball? and what shall go to the ball" viime päivinä läpi.
ehkä vielä häiritsevämpää kolinaa kuin driftillä, mutta pelkkänä musiikkiteoksena tuntuisi ainakin näillä kuunteluilla jäävän vähän vajaaksi.
tästä ekat minuutit liittyy aiheeseen.
Menetetty peli
Tänään tuli kuriirin tuomana käyttäjälle mikkok Scottin 1-4 juuri julkaistuina vinyyliuusintapainoksina. Ajattelin itsellenikin tilata moiset vielä. Ottaako kukaan muu? Hinta olisi vaiks 70 euroa koko setistä tai 18 e / kpl + mahdolliset postit.
Tero saatana, s'olet gay!
Tänään tuli kuriirin tuomana käyttäjälle mikkok Scottin 1-4 juuri julkaistuina vinyyliuusintapainoksina. Ajattelin itsellenikin tilata moiset vielä. Ottaako kukaan muu? Hinta olisi vaiks 70 euroa koko setistä tai 18 e / kpl + mahdolliset postit.
!!!!!! Ai ne on julkaistu uudelleen. Pakko ottaa ainakin Scott 2.
Harmi kun rahatilanne alkaa olla todella heikko... jos uskallan katsoa tilille, niin saatan mahdollisesti ottaa koko setinkin. Milloin laitat tilauksen vetämään?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mullon eka Scott alkuperäispainoksena, koko paketti lähtee 70 eurolla...
...tai sitten ei
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:6d09996b3f="Laatu"]!!!!!! Ai ne on julkaistu uudelleen. Pakko ottaa ainakin Scott 2.
Harmi kun rahatilanne alkaa olla todella heikko... jos uskallan katsoa tilille, niin saatan mahdollisesti ottaa koko setinkin. Milloin laitat tilauksen vetämään?[/quote:6d09996b3f]
Ei täs mitn hätää, ehkä vaiks ensi viikolla. Otettiin just iso paketti Ruottista, joten ei ole kiirettä uuden kasaamisen kanssa.
Tero saatana, s'olet gay!
Viime päivinä olen kuunnellut lähes pelkästään tätä kirjastosta lainaamaani pakettia. Erittäin kova, joskin hieman sekava paketti. Nite Flights
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c53325fdc5="ginipoika"]
Viime päivinä olen kuunnellut lähes pelkästään tätä kirjastosta lainaamaani pakettia. Erittäin kova, joskin hieman sekava paketti. Nite Flights [/quote:c53325fdc5]
Ne neljä biisiä Nite Flightsiltä on omat suosikkihetket tyypin tuotannossa Fat Mama Kickin raivohullu industrial-freakout ja The Electrician. Ei paha vuonna 1978
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Onkos foorumilaisista kukaan tutustunut noihin Scott 4:n ja Climate of Hunterin välillä ilmestyneisiin soololevyihin? Onko niillä jotain niin erityisen hyvää tahi kiinnostavaa, että kannattaisi alkaa metsästämään levyi aktiivisesti? Olen antanut itseni ymmärtää että olisivat jokseenkin latteita lättyjä, mut oletus saattaa toki olla väärä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En ole kuunnellut, pitäis varmaan. Scott ON NERO.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toi Stretch/We Had It All two-in-one cd näkyis ainakin olevan saatavilla, vois kai ostaa ja tsekkailla.
Jäänyt aika vähälle kuuntelulle toi Scottin viimeisin lihanlätkintälevy The Drift, sillä se on nerokkuudestaan huolimatta tosi masentava.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sama.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eri, vaikka nyt just viime aikoina ei kyl oo paljoo tullu kuunneltua. Hiano levy ja minusta "helpompi" kuin Tilt, joka on mulle ollu jotenkin vaikee tapaus (vaikka hieno toki sekin).
Se "No kukas menee tansseihin" -levy on kyl sen sijaan jäänyt tosi vähälle kuuntelulle. Voiskin pistää pyörimään vaiks tänään.
climate of hunter on kyllä ihan saatanan hyvä. biisit vois olla pidempiäkin mut tykkään sen levyn jotenkin pervosta tunnelmasta
Facebookista:
On 17th May, No Regrets: Writings On Scott Walker will be published. It contains a collection of essays on the mythical Scott Walker, selected by the editor-at-large of The Wire, Rob Young. The book, a collaboration between The Wire and publishing house Orion Books, includes texts by people like Derek Walmsley, Biba Kopf, David Stubbs, David Toop, Nina Power, Brian Morton, Damon Krukowski, Ian Penman, Anthony Reynolds and the director of the documentary Scott Walker: 30 Century Man, Stephen Kijak. The publication covers the singer's whole life and career, from his releases with The Walker Brothers to his solo work. It also features a transcription of the interview Rob Young had with the legendary singer in 2006, and an extensive article on his body of work, published in The Wire in 1995. There is more info - and the opportunity to pre-order - on the website for Orion Publishing Group.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ilmeisesti midge uren eka soolosinkku no regrets on alunperin walker brothersien biisi
en oo vieläkään tutustunut tähän, the sun ain't gonna shine anymore edelleen ainoa tietämäni biisi
ilmeisesti midge uren eka soolosinkku no regrets on alunperin walker brothersien biisi
en oo vieläkään tutustunut tähän, the sun ain't gonna shine anymore edelleen ainoa tietämäni biisi
ultravoxin "vienna" perustuu walker brothersin biisiin the electrician, varmasti tykkäisit niiden vikasta levystä. tai ainakin ekasta neljästä biisistä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tänään Teemalta Scott Walker, oman tien kulkija.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
pitäis varmaan yrittää katsoa
Laitoin digiboxin nauhottaan.
Laitoin digiboxin nauhottaan.
Smaa, Satuhäät aion katsoa livenä. :)
Stewie Wonderin originaali ei liikauta mihinkään suuntaan, mutta tämä versio sitäkin enemmän.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tänään Teemalta Scott Walker, oman tien kulkija.
Oh yeah. Olin tulossa juuri samaa postaamaan.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
erinomainen dokkari
pitääpäs pistää toi drift soimaan, en ole climate of hunterin jälkeisiin levyihin koskaan kunnolla perehtynyt ja aikamoiselta tykitykseltähän tuo kaikki musa tuossa dokkarissa kuulosti.
edit: niinjoo tämä kuulostaa just siltä miltä muistelinkin elikkä siistiä musaa mut scottin vokaalit ei sovi tähän yhtään. instrumentaaliversio tästä tänks
Last edited by ydinaukio (20.03.2012 00:00)
Olin just manaamassa itteäni että missasin tuon, mutta jos sitä perjantaina yrittäis uudestaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oho, että ihan Areenassakin. No kiitosta tästä, jospa sitten huomenissa tsekkais
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
erinomainen dokkari
pitääpäs pistää toi drift soimaan, en ole climate of hunterin jälkeisiin levyihin koskaan kunnolla perehtynyt ja aikamoiselta tykitykseltähän tuo kaikki musa tuossa dokkarissa kuulosti.
edit: niinjoo tämä kuulostaa just siltä miltä muistelinkin elikkä siistiä musaa mut scottin vokaalit ei sovi tähän yhtään. instrumentaaliversio tästä tänks
Ekaan sama ja kaikkeen muuhun eri
No joo, loppu jäi kattomatta ku Luck alko.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oho, että ihan Areenassakin. No kiitosta tästä, jospa sitten huomenissa tsekkais
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta