You are not logged in.
Pages: 1
Gunk: Dust c-kassu
28min raapimista ja kihinää. Äänitetty kerrostalon betonikellarissa, vesiputkien ja yläpuolella kulkevien raitiovaunujen äänet läsnä.
3e + postit.
organizing the boy scouts for murder is wrong
lähetäks mul
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Lähetänhän mä.
Pistäks osotteeks mulla ei taida olla?
mulle kans, lähetä tilinumeros
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Joo.
Onko tämä' pyramidi huijaus?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^Suvaksen kirjan kenties klassisinta antia.
Tota tai no säästäks mulle yhden niin vaihdetaan sit siellä festareila tai sit ku ootte turussa keikalla.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^Suvaksen kirjan kenties klassisinta antia.
Tota tai no säästäks mulle yhden niin vaihdetaan sit siellä festareila tai sit ku ootte turussa keikalla.
Selvä diili.
Pages: 1