You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ostin eurolla Emmauksesta. Vähän nolotti kassalla.
Musa ei ole kovin hyvää.
Takapuoli:
Last edited by barton_funk (13.01.2012 15:58)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Se oli...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^^miks lesbot ympäröi Salmelaista
Sokea Piste - Ajatus karkaa
kansi on vain hitusen hienompi kuin levy. oli pakko ostaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oliko tälle kansitaidesuuntaukselle joku tietty nimi olemassa?
hrmunoita wrote:Oliko tälle kansitaidesuuntaukselle joku tietty nimi olemassa?
Hyvä kysymys.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Johan Nyttån DJ wrote:hrmunoita wrote:Oliko tälle kansitaidesuuntaukselle joku tietty nimi olemassa?
Hyvä kysymys.
Ysärillä sanottii noita No Limit -kansiks, ku niiden levyistä vastaavia bongas eka.
http://rateyourmusic.com/list/frenchie/ … ords_saga_
hrmunoita wrote:Johan Nyttån DJ wrote:hrmunoita wrote:Oliko tälle kansitaidesuuntaukselle joku tietty nimi olemassa?
Hyvä kysymys.
Ysärillä sanottii noita No Limit -kansiks, ku niiden levyistä vastaavia bongas eka.
http://rateyourmusic.com/list/frenchie/ … ords_saga_
^^ Kiitsa1! Jotenkin muistelin, että toinenkin nimittäjä näille löytyy, mutta ehkä muistelen omiani.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tulee tää mieleen:
Parhaita ikinä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Siistiä toki, että omistin levyn ja kuuntelin sitä aivan mehuissani jo 11-vuotiaana ja ehkä joskus kolme-neljä vuotta myöhemmin vasta tajusin että siinähän on KUSTU
Siistiä toki, että omistin levyn ja kuuntelin sitä aivan mehuissani jo 11-vuotiaana ja ehkä joskus kolme-neljä vuotta myöhemmin vasta tajusin että siinähän on KUSTU
Muuten sama, mutten ollu ennen tätä päivää huomannu tota kusemista.
kuseminen tajuttu täälläkin vasta nyt
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sama
E: cd-kannet ei oikein tee oikeutta tolle pissalle
Last edited by janne m. (12.03.2012 22:28)
organizing the boy scouts for murder is wrong
uunot
Miten voi olla
kuseminen tajuttu täälläkin vasta nyt
NO SAMA
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuseminen tajuttu joskus viime vuosituhannella, En oo ikinä kuunnellut tota levyä ja tuskin tuun ihan hetkeen kuuntelemaankaan.