You are not logged in.
Laatu wrote:Flow-lehden muuten hyvässä Walken-artikkelissa dissattiin Kauriinmetsästäjää.
Järkyttävän tylsä elokuva tylsillä hahmoilla. Etenkin alun ylipitkä hääkohtauksen aikana tekee melkein mieli viiltää ranteet auki.
Pitäis varmaan kattoa uudestaan; oon kai nähny joskus, mut ite leffasta en oikeastaan muista mitään.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hääkohtaus on ton leffan paras kohta. Cimino on kyllä todella omituinen sälli. Lahjakas elokuvantekijä jonka elokuvissa ei ole päätä eikä häntää. Sen verran kun olen yrittänyt Heaven's Gaten pisintä versiota kahlata läpi niin en oo varma onko se Hollywoodin kaikkien aikojen avantgardisin leffa vai tavanomainen elokuva, joka on vaan venyny liian huumeidenkäytön vuoksi.
edit: kas, en ookaan nähny noita sen elokuvia Heaven's Gaten jälkeen
Last edited by börjeslandet (28.08.2011 14:30)
en ole kolmekybänen emoboy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voi vittu tuota kolmen pennin taustamaalailua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Many Wonders of Christopher Walken
There is a show on television. The Nanny. Who is that woman who plays the nanny?
That would be Fran Drescher, someone offered.
Fran Drescher.
Yup. Fran Drescher.
Walken considered this.
Fran Drescher Fran Drescher he mumbled, slowly drifting into a hallway. I would like to fuck that woman, yes
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta