You are not logged in.
Aiheetta väheksytty Whigs-klassikko. Kyl jätkillä oli konsepti kasassa melkein heti alusta pitäen.
Älä päästä painiks sitä
uncle tupelo, watain, blut aus nord, the men, dylan, sleigh bells, high on fire ja sellaiset
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
stevie nicks
ja kyl ikicool Christine McVie kans
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aphex Twin - Cliffs
Hienoimpia biisejä ikinä
Last edited by E (11.03.2012 22:27)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Vuoden nuori muotoilija.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
High-sinkun b-puoli.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
roky erickson - goodbye sweet dreams
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eaglesin one of these nightsin kitarasoolo.
The The
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
eaglesin one of these nightsin kitarasoolo.
Tämä ja Leevi and the Leavinsgin Mene poisin kitarasoolo. Täydellinen! :peuk:
Lisäksi vielä Current 93:n tämänhetkinen livesoundi, kiima kasvaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Leevi and the Leavinsgin Mene poisin kitarasoolo. Täydellinen! :peuk:
:peul_
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Clear Spot
Ramones ja erityisesti levyt Road to Ruinista Pleasant Dreamsiin.
bzort glorf bööth
Dead Kennedys ja Tuomari nurmio
Cramps ja Tapio Rautavaara
the beach boys. nyt vasta olen kunnolla tutustunut muihinkin levyihin kuin pet soundsiin. täydellistä musaahan tämä.
the beach boys. nyt vasta olen kunnolla tutustunut muihinkin levyihin kuin pet soundsiin. täydellistä musaahan tämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kylläpäs Neil Young kuulostaa hyvältä pitkästä aikaan. Oon pitänyt rokista vähän taukoa, mut nyt tää rujo ja lämmin kitarasoundi lämmittää kovasti. Surinaa ja särkyviä harmonioita.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vitut oo. Oman aikansa M.I.A.
Älä päästä painiks sitä
POLICA IHANAA KUALEN :itku::peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ydinaukio wrote:the beach boys. nyt vasta olen kunnolla tutustunut muihinkin levyihin kuin pet soundsiin. täydellistä musaahan tämä.
Vitut oo. Oman aikansa M.I.A.
:epuk:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.