You are not logged in.
[quote:75ede3d518="armashenrik"]^
|
tosta pätkästä on ihan mielettömästi fanivideoitakin. parasta. osaan myös tanssin tuon[/quote:75ede3d518]
Kelasin, että sun on pakko osata tuo tanssi Treenailin kans viime yönä tota tanssia tossa lattialla... ALASTI!
Ja noi fanivideot on ihan tajuttoman kovia. Etenki toi mikä on parast just ny-topikin tuoreimmalla sivulla
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eiq
Duran Duranin "Girls on Filmin" näin suht pienenä poikana, eikä ole kiiohttavuuden saralla voittajaansa vielä kohdannut. Sabrinan vilahtava nänni yltää likelle, Kikan vastaava ei.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Duran Duranin "Girls on Filmin" näin suht pienenä poikana, eikä ole kiiohttavuuden saralla voittajaansa vielä kohdannut. Sabrinan vilahtava nänni yltää likelle, Kikan vastaava ei.
sama, paitsi että mulla sabrina voitti duranit rinnan mitalla
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:028857ebdc="kissa 8D"]
eiq[/quote:028857ebdc]
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
mää muistelin että sabrinalla ois ollu isommat tissit
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
KELIIIS TARDS TO THE YARD
on joku kämäsempi remix, kun alkuperäistä ei julkasta meijän yytyybissä
kelis ja muutenkin EBONY on oli mulle kova juttu kun oli pikkune
Paras suikkaribiisi varmaan mitä on tehty.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
belle and sebastian - suicidegirl
http://vimeo.com/17135848 (ei varmaan kannata kattoo avokonttorissa)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tuli mieleen mahtis juttu 90-luvulta.
törmäsin turussa jossain keikalla johonkin summa rokkibändiin, kolme jäbää ja kaikki
karseissa krapuloissa. mentiin juomaan niitten treenikselle. jäbät rupes avautumaan hanskahommista.
jäi elävästi mieleen tää lause:
"vittu oli siistii ku en vogue oli mtv:llä 3 from 1:ssa, ja sit laitettu mainoskatko kahden biisin jälkeen: pysty
tuleen joka biisin aikana!"
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tää ei oo musiikkivideo, mitä se ees puhuu tossa, mitä välii ees, mutta Krist Novoselicia katsellessa voisi kosketella
pianonkoskettelulle
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.