You are not logged in.
Pekko juoksuttamassa foorumistien mahlaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tälläseen törmäsin:
SONJA FAKE VERSION by velocityboy
Pekko on vetäny tota keikoillakin, näemmä löytyy ihan inter netsistäkin, vähän erilaisena versiona. Kova!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hyvä keikka eilen korjaamolla. vaaralliset lelut -coverista jättimäiset
hyvä keikka eilen korjaamolla. vaaralliset lelut -coverista jättimäiset
Ja se setin päättänyt tuutulaulu... Vau.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
mikä vaaralliset lelut -coveri? pekko vois kyl tehdä kokonaisen levyllisen noita uuden aallon piisejä, ep:stähän oli joskus puhetta, mitähän sille kuuluu?
EDIT: jaha siis viidakko kotona oli coveri
Mut mikä biisi se oli jossa laulettiin mm. kahden haudan kaivamisesta, seitsemänä päivänä itkemisestä ja kahdeksantena päivänä kuolemisesta? Oli nimittäin hyvä.
Pekko saa puukosta Puhdin uudella videolla:
Hemmetin hieno video muutenkin ja Puhti on ehdottomasti kiinnostavimpia juttuja skenessä hetkeen aikaan!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olin tulossa postaamaan samaa videota, VITTU MIKÄ MEININKI
Toi Sipilän liveveto (aivan erilainen kuin videossa) on vaikuttavimpia juttuja mitä olen ikinä nähnyt. Siinä jää Pohjosen haitaripainit kakkoseksi kun Anne-Mari soittaa kaksrivistä kyyryssä hikeä valuen ja Reetta SEISOO SEN SELÄN PÄÄLLÄ laulamassa
Toi Sipilän liveveto (aivan erilainen kuin videossa) on vaikuttavimpia juttuja mitä olen ikinä nähnyt. Siinä jää Pohjosen haitaripainit kakkoseksi kun Anne-Mari soittaa kaksrivistä kyyryssä hikeä valuen ja Reetta SEISOO SEN SELÄN PÄÄLLÄ laulamassa
Tähän kyllä sama! Viimeks talvella Kaustisen Pelimannitalossa tämä
Tuolla tänäpänä:
käppi/nyrhinen -lp:n biisilista:
A)
1: MUN PELKO
2: VIIDAKKO KOTONA
3: KORKEAJÄNNITYS
B)
1: OOT SÄ VALMIS KUOLEMAAN
2: TÄSSÄ JA NYT
3: YKSIN
4: TUOMITTU ELÄMÄÄN
käppi/nyrhinen -lp:n biisilista:
A)
1: MUN PELKO
2: VIIDAKKO KOTONA
3: KORKEAJÄNNITYSB)
1: OOT SÄ VALMIS KUOLEMAAN
2: TÄSSÄ JA NYT
3: YKSIN
4: TUOMITTU ELÄMÄÄN
Ymmärränkö oikein, että nämä coveroivat vanhaa suomi-hossea? Mielenkiinto heräsi.
Ostin Käpin Vuonna 85:sen enkä pidä siitä yhtään. Nimibiisi on ainoa joka putoaa ja siinäkin on yhdestä toisesta biisistä nyysittyjä elementtejä.
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Kattelin tossa viime viikonloppuna yhden keikkapaikan vanhoja julisteita ja bongasin, että Pekko Käppi oli myös eksynyt tänne Nottinghamiin tossa joskus keikkailemaan. Vois tulla uuestaankin.
http://www.rammelclub.org Vissiin noi järkännyt, joten täytyypä panna tarkkailuun, että josko jotain jännää vaikka olis ja tulis joskus ens vuonna.
Last edited by leposi (13.12.2012 20:38)
Sanoinko jo että Käppi ja Faarao Pirttikangas kahden kimpassa jumalauta mitä
mm. kansanmusikkiliiton kiertueella helmikuussa, stay tuned
Vuonna 85:han on just paras levy. Metsäfolk v. 2.0. Ja huhu kiertänyt jo tovin, että noi on suomipunk-kovereita koko levyn täydeltä.
Käppi ja Pirttikangashan veti duona tuol Kuudes Aistissa. Oli kyl helposti koko kyläjuhlan kovimpia vetoja (vaikka olikin siltanen).
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Vuonna 85:han on just paras levy. Metsäfolk v. 2.0. Ja huhu kiertänyt jo tovin, että noi on suomipunk-kovereita koko levyn täydeltä.
Käppi ja Pirttikangashan veti duona tuol Kuudes Aistissa. Oli kyl helposti koko kyläjuhlan kovimpia vetoja (vaikka olikin siltanen).
Komp-komp-komp!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
http://areena.yle.fi/tv/1736347
Juhana Nyrhinen ja Pekko Käppi soittavat rupisesti kansanmusiikkipunkkia.
14 minuutin kohdilla alkaa juttu.
bzort glorf bööth
Täysi komppi tuon Vuonna 85:n hienouteen. Viime vuosien parhiampia kotimaisia.
bzort glorf bööth
Se on Vuonna '86
Hyvä levy kyllä
Nyppi & Kärhinen kuuntelussa. Miinusta siitä ettei kansissa luetella biisien alkuperäisiä esittäjiä
Kuulostaa muuten pirun hyvältä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
jees, mainio keikka, kaikki albumin biisit (hieman eri järjestyksessä) + encorena nuori poika, punk elää!
Miinusta siitä ettei kansissa luetella biisien alkuperäisiä esittäjiä
Mun Pelko - Lama
Viidakko Kotona - Vaaralliset Lelut
Korkeajännitys - Pupukuusikko
Oot Sä Valmis Kuolemaan - Kaaos
Tässä Ja Nyt - Tyhjät Patterit
Yksin - Ratsia
Tuomittu Elämään - Varaus
miinusta siitä että tää onkin 45rpm, pääsen kuuntelemaan vasta viikonloppuna mut siistit sisäkannet
Rammat Jumalat ovat sammuneet orgioiden jälkeen. Nurkasta nousee suomalaisen orjan varjo joka tarttuu jouhikkoon ja laittaa lauluksi. Kurt Cobain on kuollut, Väinämöinen on kuollut, Pekko Käppi elää!!!
Käppi, Pekko : Rammat jumalat
ilmestyy 22.2.2013
1. Sonja
2. Papin poika
3. Käärmetyttö
4. Anna orjan ulvoa kuuta
5. Yhtä Kirottua Helvetin Tulikekälettä
6. Hirttäjämies
7. Paha Pirjo
8. Pyövelin tytär
9. Kun minä kuolen
Maistiaista pian eetterissä ja "Anna orjan ulvoa kuuta" videokin tulossa!
tää on hyvää paskaa
tiiän vaikken oo ees kuullut
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kuunneltiin kesällä Kaustisella läppäriltä kaverin asuntoautossa. Oli kovaa settiä jo silloin
Last edited by Kalossimies (22.01.2013 01:45)
Keskiviikkona 27.2. Allotriassa Perinnearkku-klubilla, soitto soi klo 20 jälkeen, ekana vetää Päre mm. suomalaisin säkkipillein. 7e, 5e jäsenille.
Torstaina 28.2. Tikkurilan kirjastossa klo 17. Ymmärtääkseni ilimainen.
Tulkaa toki mieluummin keskiviikkona Allotriaan