You are not logged in.
Katsoin eilen sen piloottijakson. Ikinä en ole aiemmin sarjaa katsonut, mutta aika lupaavalta vaikutti ainakin tuon perusteella. Musiikkivalinnat olivat aivan loistavia ja muuten siihen sarjaan oli saatu paljon dramatiikkaa ilman, että oli sorruttu ylilyönteihin. Ja se FBI-agentti oli myös aika loistava.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Katsoin eilen sen piloottijakson. Ikinä en ole aiemmin sarjaa katsonut, mutta aika lupaavalta vaikutti ainakin tuon perusteella. Musiikkivalinnat olivat aivan loistavia ja muuten siihen sarjaan oli saatu paljon dramatiikkaa ilman, että oli sorruttu ylilyönteihin.
Tähän asti smaa.
[quote:7119e48c3d="Alxity"]Katsoin eilen sen piloottijakson. Ikinä en ole aiemmin sarjaa katsonut, mutta aika lupaavalta vaikutti ainakin tuon perusteella. Musiikkivalinnat olivat aivan loistavia ja muuten siihen sarjaan oli saatu paljon dramatiikkaa ilman, että oli sorruttu ylilyönteihin.
Tähän asti smaa.[/quote:7119e48c3d]
Öh, kuinkas vanhoja te ootte?
T: Arvo Ylppö
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:138c9e0c78="tapna"][quote:138c9e0c78="Alxity"]Katsoin eilen sen piloottijakson. Ikinä en ole aiemmin sarjaa katsonut, mutta aika lupaavalta vaikutti ainakin tuon perusteella. Musiikkivalinnat olivat aivan loistavia ja muuten siihen sarjaan oli saatu paljon dramatiikkaa ilman, että oli sorruttu ylilyönteihin.
Tähän asti smaa.[/quote:138c9e0c78]
Öh, kuinkas vanhoja te ootte?
T: Arvo Ylppö[/quote:138c9e0c78]
Olen lähempänä kahtakymppiä kuin kolmekymppiä vielä toistaiseksi. Miten niin? Oliko niin lapsellinen viesti vai ihmettetkö etten ole katsonut Twin Peaksia? Onhan se jo ainakin kahdesti niin tullut, että olisin ihan hyvin voinu katsoa, mutta en minä tv:tä osaa katsoa. Varmaan unohdan nytkin koko sarjan ekan jakson jälkeen.
<@DBGene> senkin karkki
Onhan se jo ainakin kahdesti niin tullut, että olisin ihan hyvin voinu katsoa, mutta en minä tv:tä osaa katsoa.
Laitat tv:n päälle, istut tv:n eteen haluamallesi istuimelle niin että kasvot ovat tv:tä kohti. Jos näiden ohjeiden jälkeen ei edelleenkään onnistu niin konsultoi vapaasti uudestaan...
[quote:91e6ac8da0="Alxity"]Onhan se jo ainakin kahdesti niin tullut, että olisin ihan hyvin voinu katsoa, mutta en minä tv:tä osaa katsoa.
Laitat tv:n päälle, istut tv:n eteen haluamallesi istuimelle niin että kasvot ovat tv:tä kohti. Jos näiden ohjeiden jälkeen ei edelleenkään onnistu niin konsultoi vapaasti uudestaan...[/quote:91e6ac8da0]
Eiköhän tässä puhuttu osaamisesta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tuli tästä keskustelusta mieleen Hei, Me Lennetään! -elokuvan päähenkilö, jolla oli "juomisongelma".
Pilotista ehkä mieleenpainuvin ja pelottavin kohtaus oli se ihan lopussa tapahtuva korun maasta poimiminen ja äidin kiljaisu. En tiedä miksi, mutta jotakin hyytyvää tuossa oli.
En tiedä miksi, mutta jotakin hyytyvää tuossa oli.
liivatelehtiä?
hyytelösokeria?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
^ Sait minut kiinni itse teosta.
[quote:9880f45d84="stratum"][quote:9880f45d84="Alxity"]Onhan se jo ainakin kahdesti niin tullut, että olisin ihan hyvin voinu katsoa, mutta en minä tv:tä osaa katsoa.
Laitat tv:n päälle, istut tv:n eteen haluamallesi istuimelle niin että kasvot ovat tv:tä kohti. Jos näiden ohjeiden jälkeen ei edelleenkään onnistu niin konsultoi vapaasti uudestaan...[/quote:9880f45d84]
Eiköhän tässä puhuttu osaamisesta.[/quote:9880f45d84]
Ja tv:n katsomisesta? Vrt. Castaneda.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Saiskohan profiiliin lisättyä syntymäajan, ettei tarvitsisi samoista asioista jauhaa joka kolmannessa topikissa...
Pilotti jäi tällä kertaa näkemättä, jatkossa en aio missata vaikka kolmeen otteeseen onkin tuota tullut jo tiirailtua.
This must be what jail / I will scratch
[quote:66edf261a0="DirtyBlueGene"]Saiskohan profiiliin lisättyä syntymäajan, ettei tarvitsisi samoista asioista jauhaa joka kolmannessa topikissa...
[/quote:66edf261a0]
Jotkut juniorithan yrittäis sit varmaan valehdella ikänsä...
-Edwin Moses
Saiskohan profiiliin lisättyä syntymäajan, ettei tarvitsisi samoista asioista jauhaa joka kolmannessa topikissa...
Yli 50-vuotiaille oma forumi vaan kehiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f68facc430="DirtyBlueGene"]Saiskohan profiiliin lisättyä syntymäajan, ettei tarvitsisi samoista asioista jauhaa joka kolmannessa topikissa...
Yli 50-vuotiaille oma forumi vaan kehiin.[/quote:f68facc430]
Joo, tai oma alzheimer-topikki jossa vanhuudenhöperöt voivat rauhassa kertoa samoja juttuja uudestaan ja uudestaan.
Sent from my iPhone 16
No niin, nyt sitten loppuu spämmi! Latasin ykköskauden koneelle ja viisi jaksoa on takana näin aikuisen keskittymiskyvyllä ja onhan tuo loistava sarja. Se tunnelman nostatus ja olemisen sietämätön keveys. En kestä odottaa että seuraavan osan taas katsoa saan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:2367e2294a="noiseidea"][quote:2367e2294a="DirtyBlueGene"]Saiskohan profiiliin lisättyä syntymäajan, ettei tarvitsisi samoista asioista jauhaa joka kolmannessa topikissa...
Yli 50-vuotiaille oma forumi vaan kehiin.[/quote:2367e2294a]
Joo, tai oma alzheimer-topikki jossa vanhuudenhöperöt voivat rauhassa kertoa samoja juttuja uudestaan ja uudestaan.[/quote:2367e2294a]
Taitaa vaan pojuja harmittaa, kun puuttuu iän tuoma kokemus ja ennen kaikkea näkemys...
Tuleepas myöhään tänään. Pitää vissiin jättää suosiolla väliin ja ostaa joskus boxi.
<@DBGene> senkin karkki
Tuleepas myöhään tänään. Pitää vissiin jättää suosiolla väliin ja ostaa joskus boxi.
Miten niin myöhään? Saat kyllä boksin minulta lainaankin. Siinä on siis eka kausi. Toinen kausi taidetaan julkaita dvd:llä joskus loppukeväästä ja enköhän senkin melko pian sitten osta.
[quote:d936e781ad="Alxity"]Tuleepas myöhään tänään. Pitää vissiin jättää suosiolla väliin ja ostaa joskus boxi.
Miten niin myöhään? Saat kyllä boksin minulta lainaankin. Siinä on siis eka kausi. Toinen kausi taidetaan julkaita dvd:llä joskus loppukeväästä ja enköhän senkin melko pian sitten osta.[/quote:d936e781ad]
No on tuo minulle liian myöhään. Yhdeltätoista pitää olla nukkumassa jos meinaa jaksaa seuravana päivänä töissä. Tartten 8 h unta tai muuten menee hermi. Ja voisin tosiaan lainata joskus tuon boksin sulta...
<@DBGene> senkin karkki
Äh! Pitää se vissiin silti katsoa kun nyt tuli mainos ja innostus tuli päälle.
<@DBGene> senkin karkki
Viime vuoden peaks-marathoonissa päästiin jonnekin toisen kauden alkupuolelle, pitääpä nyt sitten hypätä mukaan telkkarilähetyksiin siinä vaiheessa. Donitsit messiin. Parasta töllötinjännitystä ja outoilua ikuna, von trierin valtakunnan ohella.
I love you and dream about the Führer
Skippasin ja katoin futista. Digiboxi ja analogisen videotkin oli varattuna nääs. Katon uusinnan ens lauantaina.
on kyllä hieno sarja, ja sopivaan aikaan tulee. eipä silti nukkumisesta tullut paljon mitään eilen, uni tuli ehkä joskus puoli viideltä... en tiedä mistä johtui. ja tänään oz, ei siis toivoa aikaisesta nukkumaan pääsystä...
spåm
Joo ihan hyvin tuon sittenkin jaksoi katsoa. Tai siis aamulla jaksoin ylöskin, vaikka 5 min piti torkkua laittaakin.
<@DBGene> senkin karkki
Twin Peaksin paras kohtaus:
http://youtube.com/watch?v=BpFQrW4ykO0
Ei spoilaa ketään.
Mangojauhe goddamn.
[quote:075a1b2eea="tiptoo"]Twin Peaksin paras kohtaus:
http://youtube.com/watch?v=BpFQrW4ykO0[/quote:075a1b2eea]
Aika lähellä ainakin.
Millonkas tää eka kausi loppuu tv:stä? Jos hyppäis mukaa toiselle kaudella. Vai oonko jo myöhässä..
Parasta aikaa on eka kausi + tokan ekat jaksot. Voi hyppää mukaan mut huonompaan suuntaan menee. Mulla loppu mielenkiinto tokan kauden 15. jakson jälkeen täysin. Ehkä yritän joskus vielä.
[quote:62582f9085="shanks"]Millonkas tää eka kausi loppuu tv:stä? Jos hyppäis mukaa toiselle kaudella. Vai oonko jo myöhässä..
Parasta aikaa on eka kausi + tokan ekat jaksot. Voi hyppää mukaan mut huonompaan suuntaan menee. Mulla loppu mielenkiinto tokan kauden 15. jakson jälkeen täysin. Ehkä yritän joskus vielä.[/quote:62582f9085]
Mukaan voi hypätä vaikka just nyt. Sarjan viimeinen jakso on muuten paras...
edit: tokalle tuotantokaudelle ei kuitenkaan kannata hypätä, koska se jatkuu ihan suoraan siitä ja homma menee vaan sekavammaks jos ei oo nähny mitään ekalta tuotantokaudelta.
en ole kolmekybänen emoboy