You are not logged in.
Pilke wrote:hiirimattona wrote:Ahaa, nyt hoksasin minkä elokuvan Pilke aikoo katsoa myöhemmin tänään.
*
Itse olen "nauhoittamassa" "sitä"
Mulla ei oo nauhotinta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ihan hyvä ja aika uskottavakin juttu rappiolle joutuneesta kantrimuusikosta. Jeff Bridges näytti paljon Kris Kristoffersonilta
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 … ZFs-8HJ08g
Ihan hyvä ja aika uskottavakin juttu rappiolle joutuneesta kantrimuusikosta. Jeff Bridges näytti paljon Kris Kristoffersonilta
Tälläsen bongasin vuokraamosta
Ebin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihan hyvä, mut olihan tässä aika paljo kamaa mitä ois voinu jättää poiskin.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ei kovin syväluotaava mut viihdyin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No eipä ollut häävi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En oo kyl vielä kattonu. Mut pistinpä tänne.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Katoin ton pari viikkoa sit. Pl.
Last edited by barton_funk (22.02.2012 18:28)
ykköstä en oo ees nähny, pitäs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kaitpa tän voi näihin laskea:
Queenin dokkari Teemalta - Hittejä hittien perään. Hurrrja bändi!
Queenin dokkari Teemalta - Hittejä hittien perään. Hurrrja bändi!
tippa linssissä 2 kertaa katsottu :peul:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tänään Teemalta Scott Walker, oman tien kulkija.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tänään Teemalta Scott Walker, oman tien kulkija.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bzort glorf bööth
ginipoika wrote:Tänään Teemalta Scott Walker, oman tien kulkija.
paras meno
En vaivaudu tarkistamaan itse: onko tuo sama dokkari kuin se hyvä, joka on tullut muutamaan otteeseen teemalta?
bzort glorf bööth
joo olen muistaakseni nähnyt ainakin jotain pätkiä aiemmin tv:stä.
Hyvä raskaan sarjan rokki dokkari tuli teemalta. Varmaan uusinta ja areena pelaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hyvä oli. Gary Duncanin haastattelu ilahdutti.
bzort glorf bööth
Ylipäätään hauskoja haastiksia, Kevin Ayers, Iggy...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Riku Hell, Lydia Lunch...
Ylipäätään hauskoja haastiksia, Kevin Ayers, Iggy...
Kevin Ayers!!?? Miltä vuodelta tää on? Ois paree tulla se uusinta!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.