You are not logged in.
tigrushka wrote:Video Games
Born to DiePitäisi jaksaa kuunnella koko albumi joku kaunis päivä.
sama paitsi en oikein edes musita born to dieta, ehkä kerran kuunnellu.
no nyt vihdoin sain aikaiseksi panna pyörimään potsifaissa, on kyllä enimmäkseen aika
nyt kävi näin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
nuorgamilta yllättävääkin yllättävämpi byyttaus muutenkin kehnona pidetyn artistin päälle.
muut kenen kans oon puhunu olis antaneet korkeemmat pisteet. en oo nuorgam.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jokin tuossa klikkaa, suurimpana varmaan se tasapaksuus. NRGM:n lyttäyslinjalle en kuitenkaan lähtis, mitäs väliä niillä sanoilla on jos muuten meno on hyvää? Pahimmat Jippuilut tietty poislukien..
Potentiaalia sinänsä ois havaittavissa.
Varikset komentavat
Olen täs muutaman päivän ajan kuunnellu Video Gamesia ja Born To Dieta peräkkäin n. sata kertaa. Jos uskaltais kokeilla koko albumia. Ei innosta ihan kauhesti näin etukäteen, varsinkin ku pituudesta on valitettu. Niin kauan kun en kuuntele, on vielä toivoa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tosiaan, tätä olen kuunnellu lauantaista lähtien taukoomatta. Hiukka hölmöt, mut silti hupsulla tavalla viehättävät nää about joka biisin "epätovoinen bad ass bitch itkee gangstan perään traagisessa tarinassa" -lyriikat.
Tää on hieno:
Mites deby?
*
Ihan oikeesti, mikä tässä kiinnostaa ketään?
Ei kerrota sulle.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ihan oikeesti, mikä tässä kiinnostaa ketään?
Aika sama, mut toisaalta ihan sama.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika sama, mut toisaalta ihan sama.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hmjaa, Video Games on kieltämättä komeasti tuotettu ja toteutettu biisi, mut tän koko tollasessa "kohtalokkaan diivan" imagossa on about kaikki vituttanut ja pahasti. Joka kuvassa tollanen omahyväisen ilmeetön ilme ja kaikkea. Äh.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eri. Kohtalokkaille diivoille :peuk: Eihän tämä mitään maailmoja mullistavaa musiikkia ole, mutta oikein mukavaa poppia silti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
oon kuullut vaan sen hittibiisin ja pelas vähän tylsä peli ei nappaa tämmönen späm!
Paskaa vaan jauhetaan, kukaan ei vastaa mun kysymykseen.
*
Paskaa vaan jauhetaan, kukaan ei vastaa mun kysymykseen.
*
Mikä se on?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mites deby?
*
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Del Rey released a three-track EP Kill Kill in 2008 under the name Lizzy Grant, followed by a debut album Lana Del Ray A.K.A. Lizzy Grant in 2010. It was the singer's first professionally produced album, released under Lizzy Grant on an independent label with producer David Kahne.
Ach so, haen takkini.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
barton_funk wrote:Aika sama, mut toisaalta ihan sama.
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Ensimmäiset 4-5 kipaletta kun kuuntelee Spotifylla, niin siinä on ihan mukava ja kattava EP:n mittainen annos Lanan white trash-taidetta. Kaikki 15 putkeen ei ole vielä kertaakaan onnistunut.
Just Found Out Lana Del Ray Wanted To Work With Me. Had No Idea. If Your Reading This Im Down, I Have Pretty Instrumentals
— Tyler, The Creator (@fucktyler) maaliskuu 29, 2012
siitähän tullu varsinainen hoppari
huomenna tulee joku mixtape ja tehkääs joku jo tälle A$AP-posselle oma topikki
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
No NYT
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tää oli Idolssissa. Köyhän miehen/naisen hmm Mazzy Staria.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.