You are not logged in.
Neuvostoliitto wrote:Sarjisleffat on kyl miltei poikkeuksetta hirveetä paskaa. Nää kehutummatkin kuten uusin Batman ja toi vitun Watchmen on äärettömän surkeita tekeleitä
Jep, mut sit on myös paljon hyviä sarjisleffoja kuten Ghost World, Sin City, Ichi the Killer, Blade, Crow, Oldboy, Mask, Barbarella, Conan ja Weird Science.
Mask
Ei kai toi Conan suoranaisesti sarjakuviin perustu, vaan Robert E. Howardin tarinoihin.
Mä oon kyl sitä mieltä että viime aikojen Marvel-filmatisoinneista noi X-Menit on erittäin onnistuneita. Varsinkin ykkönen ja kakkonen. Hämikset on mun mielestä kans hyviä, mutta niitä on kyllä kieltämättä katsonut vahvasti sinipunalinssien läpi, koska juuri hämäri on se kaikkein rakkain sarjakuvahahmo lapsuudesta.
Batmaneistä Returns on ylivoimaisesti paras. Siinä on kaikki kohdallaan. En niin näitä reboottauksia ole jaksanut vaikka viimeisin oli ihan ok.
Sent from my iPhone 16
Mask
Mask
Skeletonni wrote:Neuvostoliitto wrote:Sarjisleffat on kyl miltei poikkeuksetta hirveetä paskaa. Nää kehutummatkin kuten uusin Batman ja toi vitun Watchmen on äärettömän surkeita tekeleitä
Jep, mut sit on myös paljon hyviä sarjisleffoja kuten Ghost World, Sin City, Ichi the Killer, Blade, Crow, Oldboy, Mask, Barbarella, Conan ja Weird Science.
Mask
Ei kai toi Conan suoranaisesti sarjakuviin perustu, vaan Robert E. Howardin tarinoihin.
Mä oon kyl sitä mieltä että viime aikojen Marvel-filmatisoinneista noi X-Menit on erittäin onnistuneita. Varsinkin ykkönen ja kakkonen. Hämikset on mun mielestä kans hyviä, mutta niitä on kyllä kieltämättä katsonut vahvasti sinipunalinssien läpi, koska juuri hämäri on se kaikkein rakkain sarjakuvahahmo lapsuudesta.
Batmaneistä Returns on ylivoimaisesti paras. Siinä on kaikki kohdallaan. En niin näitä reboottauksia ole jaksanut vaikka viimeisin oli ihan ok.
Sinipunalasit
Aikas samaa mieltä, mut nyt on nää "uudet" Batmanit edelleen näkemäti. Nii paitsi Maskistakaan ny ei hirveesti jaksa valittaa.
Watchmen näkemättä, mut V for Vendettahan oli jees ellei paree (etenkin, ku sarjiksen lukemisesta oli kulunu tovi jos toinenkin). Constantinelle päätin antaa mahiksen, ja vaikka se onkin ihan eri, niin yllätyin sen viihdyttävyydestä ja fiiliksestä. Haluun nähdä sen jopa uudelleen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tomsk wrote:Skeletonni wrote:Neuvostoliitto wrote:Sarjisleffat on kyl miltei poikkeuksetta hirveetä paskaa. Nää kehutummatkin kuten uusin Batman ja toi vitun Watchmen on äärettömän surkeita tekeleitä
Mask
Sinipunalasit
Aikas samaa mieltä, mut nyt on nää "uudet" Batmanit edelleen näkemäti. Nii paitsi Maskistakaan ny ei hirveesti jaksa valittaa.
Watchmen näkemättä, mut V for Vendettahan oli jees ellei paree (etenkin, ku sarjiksen lukemisesta oli kulunu tovi jos toinenkin). Constantinelle päätin antaa mahiksen, ja vaikka se onkin ihan eri, niin yllätyin sen viihdyttävyydestä ja fiiliksestä. Haluun nähdä sen jopa uudelleen.
V niin kuin Venedeitti ei kyl iskenyt ollenkaan.
Sent from my iPhone 16
Oot kuitenkin sarjarin lukenu?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Oot kuitenkin sarjarin lukenu?
En. Vois joskus lukea.
Sent from my iPhone 16
Jean-Babtiste wrote:Oot kuitenkin sarjarin lukenu?
En. Vois joskus lukea.
Pieni veikkaus: leffa voi toimii paremmin, jos on sarjis pohjilla. Mut voi olla et ei. En minä tiedä!
Neuvostoliitto wrote:Sarjisleffat on kyl miltei poikkeuksetta hirveetä paskaa. Nää kehutummatkin kuten uusin Batman ja toi vitun Watchmen on äärettömän surkeita tekeleitä
Hyviä leffoja noi Batmanit ja eritoten toi Watchmen. Skeletonnin asialliseen listaukseen voisi pistää lisäksi: Danger:Diabolik, History of violence, American Splendor, Kick-Ass, Rocketeer, Punisherit..
Itseasiassa poikkeuksellisen monia hyviä sarjakuviin perustuvia elokuvia tulee mieleen pienellä funtsimisella..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tuomari-leffoista oon nähnyt vaan sen, missä on Dolph Lundgren, mut onko ne muutkin siis katsomisen arvosii?
Tuomari-leffoista oon nähnyt vaan sen, missä on Dolph Lundgren, mut onko ne muutkin siis katsomisen arvosii?
No tässä ehkä vähän venytettiin hyvän leffan käsitettä... Keskimmäinen on ihan ok, mutta vika Rankaisija on yllättävän kipeä pläjäys. Jos Garth Ennisin sarjistuomarit nappaa niin tässä on samaa menoa elokuvan muodossa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tajusin, että kolmas X-Men on katsomatta. Onko se aivan susi? Entäs X-Men Origins: Wolverine?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tajusin, että kolmas X-Men on katsomatta. Onko se aivan susi? Entäs X-Men Origins: Wolverine?
Tota kolmosta en oo mäkään nähny(en muuten kakkostakaan), mut Wolverinen oon.
Huono elokuva, jossa on aika hiton näyttävät alkutekstit.
näkemättä paskaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
näkemättä paskaa
Alkutekstit kannattaa katsoa.
bernardblack wrote:näkemättä paskaa
ilmeeni katsottuani alkutekstit:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mutta X-Men: First Class
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Skeletonni wrote:bernardblack wrote:näkemättä paskaa
ilmeeni katsottuani alkutekstit:
Mutta X-Men: First Class
Yllätti erittäin positiivisesti. X-Men -elokuvista melkeinpä paras, tosin X2: X-Men Unitedissa oli mielestäni vähän paremmat toimintakohtaukset.
Siis whaaat, First Class oli aivan umpisurkea, tai eka kolmannes oli ehkä kelvollinen, mutta sitten mentiin niin pöpelikköön kuin voi olla.
Paras X-Men on eka X-Men.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
eka x-men oli ihan paska.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Erinäistä visualisoitua Avengers-asiaa:
http://blog.blprnt.com/blog/blprnt/aven … zed-part-1
oottelen merrimin avengers -rapsaa. Oot mun virallinen supersankari-auktoriteetti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
oottelen merrimin avengers -rapsaa. Oot mun virallinen supersankari-auktoriteetti
Mitä eikö mun rapsa leffatopikissa riittänyt: ???
No, jos jotain "syväluotaavampaa" yrittäis:
Lyhyesti: toimii. Tunnustaudun toki Joss Whedon -fanitytöksi, joten Whedonille tyypillinen dialogi ja "dysfunktionaalinen perhe joka oppii vähitellen toimimaan yhdessä" -tyylin tarinankerronta uppoaa ihan kympillä (ja SPOILERI: yksi tärkeä hahmo täytyy tappaa että saadaan porukka motivoitua).
Alussa toki vähän hidsaillaan kun pitää hahmoja tuntemattomille vähän pohjustaa eri tyyppien taustoja, mutta kunhan saadaan porukka kokoon niin johan pärisee. Thor vanhahtavine englanteineen (ja ne hauikset ), Captain American klassinen sankari/johtajuus, kaikki toimii. Mark Ruffalon Hulk on tähänastisista yrityksistä ehdottomasti paras ("You wanna know my secret? I'm always angry" ), sekä Bruce Bannerina että HULKkina ( ). RDJ toki varastaa kohtauksia Iron Manina aina kun mahdollista, mutta se sopii hahmolle muutenkin. Jopa ScarJo joka Iron Man 2:ssa vielä epäilytti otti Black Widow'n roolin hyvin haltuun, ja pakkomielteeni Jeremy Renneriin lienee jo muualla dokumentoitu. SO. MUCH. BICEPS. AND. BUTTS.
Loki on myös erinomainen pahis:
Kunhan leffan pakollinen mäiske pääsee käyntiin, leffakin ottaa kunnolla vauhtia - mitä toki genreen kuuluvan leffan kuuluukin tehdä. Amerikka pelastaa maailman, ja todellinen pahis on loppupeleissä valtion pukuvaltuusto eikä suinkaan se intergalaktinen mutanttiarmeija.
Suosittelen
Last edited by merrim (05.05.2012 11:16)
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME