You are not logged in.
katsoin joulunpyhinä toki festivus-jakson
ns. parasta ikinä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
david puddy
david puddy
Kyllä
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Älä päästä painiks sitä
katsoin tän sarjan perjantaina tokaa kertaa loppuun. eilen alotin taas alusta
you da man
Hitto kun ei löydy sitä pätkää youtubesta missä Frank Costanza luulee kaukosäädintä hiireksi ja menee karkuun toiseen huoneeseen Tai sitä missä Frank ja Kramer menee hiirtä karkuun
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
Oon yytsiny tän usein dvd-extroista ja repeilly aika hitosti enemmän ku tolle lopulliselle kohtaukselle
tää sarja oli nyt.fin käyttäjien viime viikon "inhokkisarja"
En yleensä vapaaehtoisesti linkkaa Guardianiin, mutta menköön tän kerran: Life after Seinfeld
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
cool noisis - ei linkkaa vapaaehtoisesti guardianiin, ei katso sekuntiakaan jääkiekon mm-kisoja.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
cool noisis - ei linkkaa vapaaehtoisesti guardianiin, ei katso sekuntiakaan jääkiekon mm-kisoja.
Hygienia on iloni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tajusin ettei oo tätäkään tullu ikinä katottua järjestelmällisesti. Kattelin sit tänään ykköskauden.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hyvä. Mitä pidit?
Itse pidän kyllä ihan noista ekoistakin jaksoista ja kausista kyllä.
how they run this show.
Mä oon tässä Voicen myötä katsonut paljon ja nyt hiffaan.
how they run this show.
michael richards-jakso oli kyl... aikamoinen. näitä uusimpia en ole vielä katsonut.
Tää on kiva sarja En tiennytkään että Larry David on noin kova terveysintoilija. Mel Brooks & Rob Reiner jakso oli sympaattinen. Brian Regan jaksosta sain parhaimmat naurut.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Sekavat feelikset tästä