You are not logged in.
Stigi voittoon, muulla ei oo väliä. :mad2::peuk: Biisi nyt on aika tylsä, mut olishan se parasta ikinä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Menispa toi ruotsiksi laulava pimu Suomen edustajaksi haluaisin nähdä ihmisten reaktiot.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Varikset komentavat
No sehän meni Homman salaliittoteorioissa nämä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Menispa toi ruotsiksi laulava pimu Suomen edustajaksi haluaisin nähdä ihmisten reaktiot.
Kielipolitikointi kotikatsomossa alkoi jo...
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Toivottavasti lopullisessa esityksessä on vitusti enemmän savua ja vitusti enemmän noita tanssijoita niin saadaan mystinen pohjola-fiilis
organizing the boy scouts for murder is wrong
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
yllättävä voittaja, ja tanssija kyllä aika wtf-osastoa. veikkaan kyllä ettei ulkomaan pellet olis tajunnu stigiä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
jos puhutaan samasta asiasta, ni se ruåttibiisi on kyl ärsyttävintä kekkulointia mitä radio suomen soittolistoilta tällä hetkellä löytyy ja siel on kyl kovaa kilpailua tossa ärsyttävän kekkuloinnin sarjassa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mutta olipa se paradise oscarin biisi edelleen ihan sairaan kova. suuri harmi kun freeman oli pudonnut ja mican biisi oli hyvä vaikka kuulostikin joltain plagiaatilta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Panomiehen U2-pastissi ois ollu ihan ok.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Here we go
how they run this show.
Mr. fixitiä järkyttää ja hävettää.
how they run this show.
Väittävät, että tuo ois yks yhteen Yonan Pilvet liikkuu -biisin kans?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Selvästi paras voitti tanssijalle myös
Stigin biisi hauska mut
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ulle ulle pulle ulle
Arvosteluasteikko suhteutettu kilpailun tasoon.
1LOVE: International Love Song
**
Aika härski plagiaatti reggaerytmeissä siitä ärsyttävästä biisistä minkä musavideossa on apinanaamareita. A-osassa ei minkäänlaista melodiaa.Aili: Mun taivas
*
Banjo-folkia. "Herkkää naistulkintaa", todella ärsyttävää. Biisistähän puuttuu kaikki mikä voisi jäädä mieleen.[b]ALCHEMY ROAD: Burning
**
Aina liikuttavaa kun aikuiset miehet larppaa Bon Jovia.Anna Inginmaa: Meikin alta
**
Miksi näiden kaikkien runotyttöjen pitää tehdä samanlaista sontaa? Tässä tuotanto tosin on todella heikoissa kantimissa.Apila: Joenvarren tyttö
**
Rippileirin iltanuotiolla nämä. Piparinpuutteisia nuoriso-ohjaajia.ARTo: Roudassa
Spontaani repeäminen heti alussa. Rytmi on aitoa koppotikoppoti-laukkaheviä. Laulajasta tulee mieleen joku vitun Pete Seppälä. Ei ihan riittävän paska ollakseen viihdyttävä, mutta paras yritys tähän mennessä.Aura Pineda: Kunpa vois
Jazz-vetoisuus miellyttää aina paskaa folkia enemmän. Tosin hieman odottaisi että biisissä tapahtuisi jotain enemmän. Muniin puhaltelua alusta loppuun.Boys Hate Silence: Miracle
**
Coldplay-pastissiako tässä haetaan. Tässä on sentään tuotantoarvot edes välttävästi kuosissa. Ei toki poista sitä faktaa että biisi puuttuu.Captor: Hooked On Wii
Hienoa että joukkoon on mahtunut jotain omaperäisempääkin musiikkia. Tästä haluaisi pitää, mutta laulusuoritus on brutaalin ala-arvoinen. Kertosäe on jo niin tökerö että hassuttelusta tipahtaa pari ylimääräistä tähteä.DCX: Erase You
Elektroa ja europoppia sekaisin. Voisi olla olematta paska, mutta biisiä ei ole ja laulu on heikkoa. Paranee loppua kohti mutta jotain jää puuttumaan.Eveliina Määttä: Perfect
**
Tämä on tainnut olla ennenkin ehdolla? Nimi ainakin kuulostaa tutulta. Onpas vokaalit miksattu omituisesti, vaikea saada mitään selvää. Kitarakin kuulostaa oudolta. Laulaa kuitenkin ihan puhtaasti. Kertosäe jäi johonkin, unohtui että koko biisi edes soi.Fatima Koroma: Different Coloured Socks
Soulia. Ei kuulu suosikkigenreihin, mutta kyllä tämä nousee seasta positiivisella tavalla. En itse kuitenkaan jaksaisi tällaista kuunnella.Freeman & Uusi Fantasia: Noitanainen
Ihan oikeasti mikä tämä juttu on? Jokainen biisi on ihan karmeaa sontaa ja silti tämän pitäisi kai olla suosittua. Tässä kontekstissa kärkitasoa.Hans on the bass: Only 7 Days
Alkaa mahtavan musikaalihengessä, tykkään välittömästi! Ehdoton suosikkini tähän mennessä. Hyväntuulista kamaa.Iconcrash: We Are The Night
*
Larppimusiikkia. Miksi tuon laulajan pitää määkiä? Vituttaa. Tommimäkkinenenglantia, hyi vittu.Jari & Taika: Aamuyön salaisuus
Rehtiä ja sympaattista kansanmusiikkia. Ei yritetä enempää kuin on tarpeen, jatkoon!Jessica Wolff: Better
**
Humputihumputi-powerpoppia "itsenäiseltä ja vahvalta naiselta", vakio-uuh. Ei mitään tarttumapintaa ja muutenkin vaisua menoa.Judy: Kisscollector
Tässähän on jotain lattarirytmejäkin, piristävästi erottuu joukosta vaikka ei omaan makuun toimikkaan.Kaisa Vala: Habits Of Human Beings
**
Rallienglanti iskee naamaan kuin märkä rätti. Demomaiset kikkelisoundit ja biisi puuttuu. Paranee vähän loppua kohti.KaksKaks & Alisa: Anna aikaa
*
Suomiräppiä, ei helvetti. Väärä foorumi ja karmeaa paskaa.Kirahvi nimeltä Tuike: Sinisulkien viimeinen
Hippihörhöprogea. Ei jaksaisi tällaista, vaikka erottuukin joukosta. Jotain rajaa niiden kaikuefektien kanssa. Väärä foorumiLasmatic: Yksin yhdessä
**
Miten tällainen kellaribändi on päässyt edes tänne asti? Laulusuoritus on taas sitä itseään.Lassi, Tuukka & Jyrki: Huominen ei ole koskaan nyt
*
Olen melko varma ettei tästä zencafemaisesta pop-rockista jää mitään mieleen biisin loputtua. Olin oikeassa.Leola: Rytmit rikkoutuu
**
Ankeaa. Naislaulua ja jotain supercooleja syntikoita. Buuu.Malin Kojola:Home
*
Kotidemo teinin tekemänä. Jeppis jee. Oli siellä kitaroitakin.Martina: Checkmate
**
Englannin kieli ei ole Mylly-Martinan vahvuuksia, eikä laulutaitokaan. "Yllättävän huono".Mica Ikonen: Antaa mennä
Samoissa vesissä soudetaan kuin XL5:n paluulevylläkin. Ei tällä kuuhun mennä.MOOBS: Johnny
*
Ei jumalauta. Turpa kiinniNoora: Every Day In The Sunshine
Näitä naissooloilijoita tuntuu riittävän riesaksi asti, tämä oli parempaa keskiarvoa.Pauliina Salonen: Want My Life Back
**
Ja taas. Vähän koneversiota on, mutta ei tapahdu oikein mitään. Biisi puuttuu.Pernilla Karlsson: När jag blundar
**
ZZZ ei enää näitä amatöörinaisia, puuduttaa...Petra: Janis Joplin
*
Nyt sentään teoriassa ainakin osaava ammattilainen. Karmeaa naisrokkia, hyi helvetti... Ärsyttävä kertosäe.Raita Ilomäki: Usko rakkauteen
**
Onko täällä kaikki Suomen runotytöt? Voi vittu. Varmaan kymmenes täysin identtinen biisi. Parempaa keskitasoa.Rita Lovely & the Soultwisters: November Touch
Jotain erilaista ja ihan mielenkiintoista. Nainen kuulostaa vastenmieliseltä vaikka sävellys ja sovitus ihan kivalta kuulostaakin.Seamus: Like Soldiers Go
**
Sekava ja erilainen. Sovitus kuitenkin ankean perinteinen. Paranee loppua kohti.Selja Sini: Pack Up
En kestä enää. Nainen joka soittaa ukulelea, haista nyt jo vittu. Tässä tosin on tätä lapsekasta söpöysaspektia, mitä yllättävän vähän tänä vuonna on nähty.Stig: Laululeija
**
Ei pure hassuttelu, eikä erotu edes joukosta mitenkään.The Spyro: Teleport My Heart
Tulee mieleen Jimi Constantine, mikä ei ole ikinä hyvä asia.
Tom Morgan: Melt
*
Vittu mitä kiekumista ilman mitään biisiä edes.Ville Eetvartti: Lasikaupunki
Epätavallinen ääni, tämähän on Suomen Coldplay. Voisi pärjätä?
nostettava tällekin sivulle!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
täytyy nyt vielä kuitenkin sanoa, että mikä suuri onni ettei iconcrash pärjännyt, aivan käsittämätöntä miten tuommoinen sonta oli päässyt mukaan loppukilpailuun, muut olivat sentään jokseenkin siedettäviä. nyt vaan joku ylipuhuu sen voittajan, että jättää tanssijan kotiin niin saattaahan se olla, että hyvällä tuurilla finaaliin asti mennään ja sieltä sijoitus 18 tms. eli ihan hyvä.
qdesin analyysi oli kyllä (tarkoituksellisen?) viihdyttävää luettavaa noin sukupuolinäkökulmasta
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tää oli mainio wtf-uutinen, olin että mitä, onko se hengissä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joo, vähän sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
smaa
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Mummot voittoon
Varikset komentavat
Juuri näin!
Mummot voittoon
Joo! Varsinkin, kun Björn Ranelid tippu Ruotsin skaboista.
Mummot sai kilpailijan mustavuorelaisesta Rambo Amadeuksesta:
Toivossa on hyvä elää... vai onko? Parisuhteessa ei ole hyvä elää. Mutta toisaalta kuumia treffejä on myös hankala löytää. Vai onko?
Last edited by jj4ever (16.04.2013 14:40)