You are not logged in.
reps: Gilmore Girlseissä vietettiin Lanen polttareita, hänen serkkunsa tuli mukaan ja pyhävaatteiden alta paljastui Avril Lavignen t-paita..
Lane: "Avril Lavigne!"
Serkku: "For your information, Avril Lavigne rocks. Yuo're such a snob, if it's not Joy Division you don't like it. Well, you can't dance to Joy Division."
vaikka serkku onkin väärässä, niin silti reps. -späm
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:f8af3277b2="helicon"]Anttilassa näytti pelaavan kaikki JD:t ja pari New Orderia edulliseen 3 levyä 20e pakettihintaan -späm[/quote:f8af3277b2]
Eikö kaikilla muka ole jo Heart and Soul, häh?
Ihmettelen smaa.
mut onhan siellä still jota ei kokonaisuudessan ole heart & soulilla.
mulla on muuten unknown pleasuresista ja closerista cd-versiot joissa ei ole kansivihkoja, ne kun olivat joskus tarjouksessa musiikki-fazerilla ja vinyylit oli/on jo kuitenkin hyllyssä.
stilliä mulla ei muuten ole cd:nä... :shocked lol apua: :eipänoloo:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:5c0e79d333="psychocandy"]
stilliä mulla ei muuten ole cd:nä... :shocked lol apua: :eipänoloo:[/quote:5c0e79d333]
sun kokoelmat nyt on oma lukunsa näissä piireissä... Mites muuten, onko Stillin vinyylistä kangas- vai pahvikantinen versio?
Mites muuten, onko Stillin vinyylistä kangas- vai pahvikantinen versio?
pahvikantinen, taitaa olla italian painos.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Closer sai ääneni.
Ja Stillistä on kangaskantinen versio.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Näitä juttuja ja vähän muutenkin seuranneena - täytyy vain todeta ja tokaista, että onko nuo kaikki JD-livet nyt aivan pakko julkaista? Totta, että täällä ollaan kalpeita, vakavia ja totuuden äärellä hartaana ja uskollisena: JD Oli/On todella erillainen keikoilla vrt studio-atmosfääri.
I'm higher than the sun
Tilasin Unknown Pleasures-paidan.
Tilasin Unknown Pleasures-paidan.
siinä vaiheessa kun Coldplayn rumpalilla oli tuo paita Fix Youn videossa niin menetti statuksensa lopullisesti. Joy Divisionista on tullut ahdistavasti sellainen wannabe-altsujen asustebändi, ei voi mitään.
[quote:86d3bafec6="public"]Tilasin Unknown Pleasures-paidan.[/quote:86d3bafec6]
siinä vaiheessa kun Coldplayn rumpalilla oli tuo paita Fix Youn videossa niin menetti statuksensa lopullisesti. Joy Divisionista on tullut ahdistavasti sellainen wannabe-altsujen asustebändi, ei voi mitään.
Siinä vaiheessa kun Jori Sjöroosilla, silloin paremmin tunnettu FU-TOURISTINA, oli kyseinen paita päällä Dynamossa, niin...
"A repo man's always intense"
...
Menin nukkumaan eilen Joy Division-paita päällä. Luettuani nämä kertomuxet, tunnen nyt itseni hyvin likaiseksi...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
forssto bongattu myös taannoin unknown pleasures -paidassa -spåm.
Siinä vaiheessa kun Jori Sjöroosilla, silloin paremmin tunnettu FU-TOURISTINA, oli kyseinen paita päällä Dynamossa, niin...
PMMP-topicissa nämä.
Mutta pelastan tuon paidan! Kun alan haahuilla siinä ympäri Kouvolaa, siitä tulee taas jalomielinen ja tyylikäs.
Laula Ilosta - Laula Onnestas.
Joy Divisionia kuunteliville freakeille on tulossa taas lisää ostettavaa: Unknown Pleasures sekä maailman kaikkien aikojen ehkä paras Closer saavat uuden masteroinnin ja tulevat molemmat remasteroituna 2007.
+
Antonin ohjaama Control (Ian Curtis)elokuva saa ensi-iltansa Huhti-Kesäkuun vaihteessa ja HATYM-vhs video julkaistaan Bonus-Dvd:nä.
I'm higher than the sun
[quote:86ed961066="Number9"]Laula Ilosta - Laula Onnestas.
Joy Divisionia kuunteliville freakeille on tulossa taas lisää ostettavaa: Unknown Pleasures sekä maailman kaikkien aikojen ehkä paras Closer saavat uuden masteroinnin ja tulevat molemmat remasteroituna 2007.[/quote:86ed961066]
jee! ja peräänkö new order -remasterit?
HATYM-vhs video julkaistaan Bonus-Dvd:nä.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Katsos - täällähän kuunnellaan muutakin kuin Coldplayta ja vastaavia?
I'm higher than the sun
hatym... nyt vasta tajusin että here are the young men... vähän hämää nää lyhenteet joita joissain paikoissa käytetään surutta.
[quote:5c84c91952="Number9"]Laula Ilosta - Laula Onnestas.
Joy Divisionia kuunteliville freakeille on tulossa taas lisää ostettavaa: Unknown Pleasures sekä maailman kaikkien aikojen ehkä paras Closer saavat uuden masteroinnin ja tulevat molemmat remasteroituna 2007.
+
Antonin ohjaama Control (Ian Curtis)elokuva saa ensi-iltansa Huhti-Kesäkuun vaihteessa ja HATYM-vhs video julkaistaan Bonus-Dvd:nä.[/quote:5c84c91952]
minkä extrana siis? Controlin dvd-laitoksen?
Katsos - täällähän kuunnellaan muutakin kuin Coldplayta ja vastaavia?
Ei, kyllä parasta kaneliomenien päällä on vaniljakastike.
Anteeksi sekoiluni kirjoittamisen suhteen. Tuo mainittu HATYM tulee siis itsenään dvd:nä - ei Controllin bonuksena ja tuohon HATYM-julkaisuun on vain luvattu jotain speciaalia vanhan lisäksi. Meniköhän nyt paremmin?
I'm higher than the sun
Vittu mitä rahastusta ja versiorunkkausta!
Eiq tulee ne molemmat varmasti ostettua, hienot levyt löydettyä taas uudelleen ja todettua, että kyllä se remasterointi olikin paikallaan ja että miten sen vanhan levyn kanssa on edes voinut elää. Joy Divisionin tapainen bändi nimittäin hyötyy kyllä aivan varmasti paremmista soundeista. Olen muuten tullut siihen tulokseen, ettei ole mitään järkeä ostaa jotain huononpia masterointeja kun kuitenkin jossain vaiheessa haluaa sen parhaan version (esim. ei kannata ostaa Stoogesin levyjen vanhoja versioita eikä myöskään Talking Headsin, Televisionin Marquee Moonissa taas en ole niin isoa eroa havainnut).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Antonin ohjaama Control (Ian Curtis)elokuva saa ensi-iltansa Huhti-Kesäkuun vaihteessa
Mainitsemallasi ajankohdalla on nykyään myös hieman kompaktimpi nimi, "toukokuu".
This must be what jail / I will scratch
[quote:61017cb7bc="Number9"]Antonin ohjaama Control (Ian Curtis)elokuva saa ensi-iltansa Huhti-Kesäkuun vaihteessa[/quote:61017cb7bc]
Mainitsemallasi ajankohdalla on nykyään myös hieman kompaktimpi nimi, "toukokuu".
pedantan paluulle
uuh
EDIT:
"i've just emailed new balance (UK) and had this reply back...
"Just got your enquiry passed through from customer service
NB has no plans to make or manufacture these
Hope this helps clear up the situation
Rgds
Chris"
so sadly looks like these are one offs...
so whoever is manchester needs to blag this only pair from the store..."
voe :x