You are not logged in.
Pages: 1
Maailman hauskin mies. Lepää rauhassa.
Yritän kuvitella mitä kaikkea Bill olisi saanut irti poika-Bushista ja 9/11stä ja maailmanmenosta nykysellään.
ny spelar: Bill Hicks 'Salvation (Oxford 11.11.92)'
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
no ehkä väärä lokero mut vidu välii. Hicksin voi laittaa mihin tahansa genreen. Raskaampaa!
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Tuttu ainoastaan samplemuodossa Toolin levyiltä. Pitäis kyl ottaa haltuun ihan kunnolla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ja noin niin kuin komediallisesti mies oli viime vuosinaan todella timantissa kunnossa. Samaan aikaan herkullista, että kuolemansa takia lannistavaa ajatella mimmosseena ne jutut olisivat jatkuneet.
Se kertoo kans Hicksin ainutlaatuisuudesta, että levyihinsä ei kyllästy kovin helpolla. Aikalailla ne jutut muistaa ulkoa sanojen painotuksia myöten, mutta edelleen vaan tulee kuunneltua hyvinkin säännöllisesti. Livevideoista puhumattakaan.
Hieno mies, puhui paljon asiaa.
...youtube on muuten pullollaan miehen esiintymisiä, ehkä kantsii aloittaa sieltä se perehtyminen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mä veikkaan, että se olisi kieltäytynyt kommentoimasta Bush II:sta mitenkään.
Kaikki fiksut kaverit on anti-anti-Bush.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
preacher-sarjakuvahan loppuu bill hicks quoteen! ja näyttelee myös sivuosan osassa x. Hickshän tuntuu olevan jokaiselle junnulle tärkeä, myös minulle
Billi on tietysti meikänkin sankari.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1