You are not logged in.
jack kerouac - yksinäinen matkamies
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Burroughsin The Soft Machine
tää jäi kesken joskus viime vuonna ja ikään kuin unohtui tonne yöpöydälle, nyt vois lukea loppuun
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Burroughsin The Soft Machine
tää jäi kesken joskus viime vuonna ja ikään kuin unohtui tonne yöpöydälle, nyt vois lukea loppuun
Taidan jättää taas kesken. Nää Burroughsin cutupimmat teokset on muutenkin vähän sellasia, että vaativat tiettyä mielentilaa että niihin pääsis kunnolla sisään, eikä mulla tunnu nyt vaan löytyvän sitä mielentilaa. Mutta samalla uskaltaisin myös väittää, että Soft Machine ei oikeesti oo kovin hyvä. Tuntuu puuttuvan se maaninen houreisuus ja sen synnyttämät vahvat mielikuvat, mitä esim. Naked Lunch on pullollaan.
Vaihdan Elmore Leonardin Comfort to the Enemyn pariin, kaipaan vähän kevyempää meininkiä.
Vaihdan Elmore Leonardin Comfort to the Enemyn pariin, kaipaan vähän kevyempää meininkiä.
En saanu yöllä nukuttua, joten luin Leonardin loppuun ja ehdin n. puoleenväliin Marina Lewyckan A Short History of Tractors in Ukrainiania.
Marina Lewyckan A Short History of Tractors in Ukrainiania.
Tää oli ihan nasta, tuli vähän Adrian Mole mieleen.
Seuraavaks Steinbeckiä, The Pearl & The Red Pony.
bernardblack wrote:Marina Lewyckan A Short History of Tractors in Ukrainiania.
Tää oli ihan nasta, tuli vähän Adrian Mole mieleen.
peuk!
Nyt McCarthyn Child of God.
Nyt McCarthyn Child of God.
McCarthy kirjoittaa parhaimmillaan about väkevintä proosaa mitä ikinä kukaan, mut tän nimenomaisen opuksen kohdalla tuntuu vähän siltä, että on vaan annettu palaa groteskien juttujen kanssa ilman sen kummempaa tarkoitusta tahi ajatusta. Insestiä ja tappamista ja nekrofiliaa; tää on varmaan sitä, mitä Nick Cave kuvittelee kirjoittavansa.
Seuraavaksi:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
salaiset
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Viihdyttävä sekoitus historiaa, triviaa, vanhan kärttyisän herran jupinaa ja muisteloita, ja (hyviä) kuviakin piisaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Antiikkia, antiikkia..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eka osa luettu, toinen aloitettu. Oon aivan koukussa.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
http://cdn.screenrant.com/wp-content/up … mes1-3.jpg
Eka osa luettu, toinen aloitettu. Oon aivan koukussa.
Apua, oon miettiny onko noista mihinkään. Nyt sain uskottavan suosituksen joten kirjakaupoille
Oon suhtautunut epäilevästi koska nuortenkirja (EI TISSEJÄ) mutta oonhan mä lukenu Harry Potteritkin ja vittu muumit ja tolkienit sata kertaa aikuisiällä WITH NO BOOBS joten sou not
+ Steve Jobsin elämäkertaa E-KIRJANA
Last edited by jookcha (30.01.2012 16:39)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Matti Hagman - Stadin Kingi
Ihan hyvä tää on. PerusPratchettiä, lukaisee parissa istumassa.
Vois vaan kirjottaa aikuisille jostain muustakin kuin Vimesista.
Ennen kuin on liian myöhäistä.
Omon Ran luin eilen loppuun. Olihan se ihan jees, varsinkin ne Pink Floyd -läpät. En tiiä miks noi Pelevinit sit kuitenkin tuntuu aina jäävän vähän puolitiehen, se lopullinen päänräjäytys jotenkin puuttuu.
Nyt kuitenkii luen Ira B. Nadelin kirjoittamaa Cohen-elämäkertaa:
Generation P = paras Pelevin.
Generation P = paras Pelevin.
näinhän se taitaa olla.
eilen otin taas työn alle noin puolen vuoden tauon jälkeen tämän:
barton_funk wrote:Generation P = paras Pelevin.
näinhän se taitaa olla.
eilen otin taas työn alle noin puolen vuoden tauon jälkeen tämän:
http://infydownloads.files.wordpress.co … .jpg?w=604
Pitäisi lukea tuo, Fooled by Randomnessin luin pari vuotta sitten.
Tällä osastolla myös Peter L. Bernsteinin Against the Gods on aivan helevetin hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tosin äänikirjana. Great stuff.
NYT ON KOVAA TOUHUA
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
NYT ON KOVAA TOUHUA
Harrisin Rooma-kirjat myös
http://i1.cdnds.net/11/34/618w_alan_par … _cover.jpg
Tosin äänikirjana. Great stuff.
Tälle massiivinen peul.
Ite luen Viinasen ja Seppäsen kirjeenvaihtoa. Ei oikeen lähe.
Vuoden nuori muotoilija.
Harris vielä hieman kesken, mutta jo lähti: