You are not logged in.
Nyt sitä Bluriä - vittu et karkaa
en ole kolmekybänen emoboy
onks lauantaiksi vielä ainuttakaan mielenkiintoista nimeä ja se on yleensä paras päivä. blur kelpais kyllä paremman puutteessa
Essex Dogs enkoren alkajaisiks päälavalla klo 00:30 kamoon
Älä päästä painiks sitä
Nyt sitä Bluriä - vittu et karkaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Näin unta et Kuusumun Profeetta soitti jonkun 'plays Kukin kaappiaan selässään kantaa' -setin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hot Chip Way Out Westissä. Vittu nyt et karkaa
Odd Future Way Out Westissä
^ Tää on Flow-topikki
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Mikä on Way Out West?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Flow'n yhteistyöfestivaali Göteborgissa, missä on vuodesta toiseen yhteisiä (ulkomaisia) esiintyjiä.
Flow'n yhteistyöfestivaali Göteborgissa, missä on vuodesta toiseen yhteisiä (ulkomaisia) esiintyjiä.
WOWiin menee tosihipsterit.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Interuptor bastardo harkitsee sinne lähtöä
saisivat nyt jo viimein paljastaa että odd future wolf gang tulee lauantaina tms. vai onkohan luvassa kaikkien aikojen ankein flow
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
saisivat nyt jo viimein paljastaa että odd future wolf gang tulee lauantaina tms. vai onkohan luvassa kaikkien aikojen ankein flow
Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:
"Joo, ihan paska paikka. Jonot oli jumalattomat, narikka ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi sisään, kaikenlaisia muotipellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin keikalla ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!
Lavat oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi hommata tollasia bändejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla bändit tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.
Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruokaa oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.
Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti." Pieniä urpoja!"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Voepi olla et tulee fetstariton kesä.
Iha jees.
Helsingin Suvilahdessa 8.-12. elokuuta järjestettävä Flow-festivaali on julkistanut uusia esiintyjiä.
Uusia artisteja ohjelmistossa ovat yhdysvaltalainen soul-legenda Bobby Womack, R'n'B-artisti Frank Ocean, brittiläinen teknoartisti Richie Hawtin, ranskalaissäveltäjä Yann Tiersen, newyorkilainen post-punk -yhtye Swans, itävaltalaisartisti Fennesz, Berliini-teknoartisti Monolake sekä tuottaja ja DJ Hudson Mohawke.
Lisäksi Flow-ohjelmistoa vahvistavat afrikkalaiset yhtyeet Orchestre Poly-Rythmo de Cotonou Beninistä sekä malilainen Tamikrest.
Muita uusia kansainvälisiä Flow-kiinnityksiä ovat Korallreven (SWE), Lindstrøm (NOR) ja Africa Hitech (UK/AU). Kotimaisia ohjelmalisäyksiä puolestaan ovat Huoratron, Burning Hearts sekä saksofonisti Jukka Perkon, laulaja Yonan ja perkussionisti Samuli Kosmisen triokokoonpano Unela.
Hmm, joutuukohan Swans soittamaan lyhyemmän setin, tuskin saavat paria tuntia aikaa festareilla.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Helsingin Suvilahdessa 8.-12. elokuuta järjestettävä Flow-festivaali on julkistanut uusia esiintyjiä.
Uusia artisteja ohjelmistossa ovat yhdysvaltalainen soul-legenda Bobby Womack, R'n'B-artisti Frank Ocean, brittiläinen teknoartisti Richie Hawtin, ranskalaissäveltäjä Yann Tiersen, newyorkilainen post-punk -yhtye Swans, itävaltalaisartisti Fennesz, Berliini-teknoartisti Monolake sekä tuottaja ja DJ Hudson Mohawke.
Lisäksi Flow-ohjelmistoa vahvistavat afrikkalaiset yhtyeet Orchestre Poly-Rythmo de Cotonou Beninistä sekä malilainen Tamikrest.
Muita uusia kansainvälisiä Flow-kiinnityksiä ovat Korallreven (SWE), Lindstrøm (NOR) ja Africa Hitech (UK/AU). Kotimaisia ohjelmalisäyksiä puolestaan ovat Huoratron, Burning Hearts sekä saksofonisti Jukka Perkon, laulaja Yonan ja perkussionisti Samuli Kosmisen triokokoonpano Unela.
Hyvältä näytää, mut en tiiä vieläkään varmaksi menoani..
hawtin,monolake, womack ja franck ocean on todella jeppistä
Swans
riittää, vaikka en näkisi muita keikkoja koko viikonloppuna.
Swans
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En nyt kauheesti lämpee ajatukselle, että kiinnostavin esiintyjä tuolla on bändi joka oli klubikeikoilla täällä vuos sit.
Nillin nillin yhyy
näin se nyt vaan on, swans on tän vuoden ulver vai mogwai vai mikä nyt milloinkin
a$ap rocky ehkä kovin nimi, mut veikkaan et livenä ei oo kaksinen
frank ocean laiha lohtu siihen että OFWGKTA meni sivu suun ja viel kiusallaan soittaa jossain espååssa
eikö ees skrillexiä sais tänne ni ois ees jotain
jos nyt sinne uugee-lavalle ees liimis tai räjäyttäjät tai jotain mut lienee turha toivo
^ Sama kaikkeen paitsi Skrillexiin
On kyllä onnistuttu harvinaisen väsynyttä läpsyttelyä keräämään kolmeksi päiväksi.
Skrillex - me emme pyydä, me vaadimme!
Bobby Womack
Uus biisikin on aika hyvä http://open.spotify.com/track/5hJX3tgVk2wRZMVEyiMXj4
Lindstromi
Perhana kun lomat onki kesa- ja heinakuussa.
Mangojauhe goddamn.
Veikkaan et tuun menee yhtenä päivänä tsekkaa Womackin, toivottavasti osuis noita muitakin kiinnostavia samana päivänä.
En mä tavallaan tajuu valitusta et Flow olis esiintyjätasoltaan huonompi kuin esimerkiksi viime vuonna. Aika tasaista linjaa musta, uusien ja vanhojen artistien kohdalla. Jos vaan ei satu tulemaan omia suosikkeja niin ei sit satu.
Kaljan hinnasta valittaisin vaikka kuinka vitusti ja tyhmistä panttisysteemeistä, mut ajattelin olla siellä selvin päin. Tai ainakin juomatta kaljaa.
Last edited by barton_funk (05.04.2012 14:49)