You are not logged in.
Lukkoon vaan jos tälläinen on, mutta Yohan Blake juossut Brysselin timanttiliigassa 200 metriä aikaan 19.26 Kaikkien aikojen 2. paras aika eikös tuo ole.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
40 metrii rikki kiekossa ja tekniikka taas pari askelta eteenpäin. Feels good man
Älä päästä painiks sitä
Oon heittäny turbokeihästä jotai 44 metriä muistaakseni. Haters gonna hate. En pysty todistamaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
EM-kisojen kiekkofinaali ois lauantaina 30.6. Hintaa suolaiset 60 euroo.
Futisfinaali on vasta seuraavana päivänä, lähteeks tonne kukaan seuraks pussikaljottelemaan?
Älä päästä painiks sitä
Joo se on koko päivän setti.
Älä päästä painiks sitä
Halvemmaks tulis treenata itsensä tuohon kisaan. 62.90, täältä tullaan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei mulla lennä ees jääkiekko noin pitkälle
Älä päästä painiks sitä
Futis lähtis
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Futis lähtis
Ei kyllä vitussa heittämällä
Oon heittänyt 700g keihästä 36 metriä. 16 vuotiaana.
Last edited by Hassuttelija (15.02.2012 15:20)
how they run this show.
Futisfinaali on vasta seuraavana päivänä, lähteeks tonne kukaan seuraks pussikaljottelemaan?
Vähän kyllä kiinnostais, mutta emmä nyt raaski. Maksaa niin paljon tässä tilanteessa ja sitten jos sataakin vettä niin vaan vituttaa. Mun synttäripäivä toki. :pint:
Kaikesta huolimatta: Olen antanut nimimerkki ILR:lle valtuudet ostaa myös lipun minulle. Kaikki mukaan juhlimaan syntymäpäivääni Olympiastadionille.
Last edited by leposi (13.06.2012 17:24)
http://yle.fi/urheilu/ollikainen_ponkai … sa/6184528
Kova tulos ja tuultakin vain ihan vähän liikaa.
Last edited by Hassuttelija (16.06.2012 17:36)
how they run this show.
Oli kyllä hirmuinen leiskaus. JA MIKÄ TYYLI! Jättäisin Ollikaisena Em-spedeilyt väliin ja keskittyisin olummpia kultaan.
Otin mulle, leposille ja Bedderille liput lauantain iltageimeihin. Ohjelmassa kiekkofinaali, moukarifinaali, kolmiloikkafinaali, naisten seiväs ja sit jotain juoksui. Eiköhän tonne joku haistapaska-monsuuni taas saada.
Älä päästä painiks sitä
Otin mulle, leposille ja Bedderille liput lauantain iltageimeihin. Ohjelmassa kiekkofinaali, moukarifinaali, kolmiloikkafinaali, naisten seiväs ja sit jotain juoksui. Eiköhän tonne joku haistapaska-monsuuni taas saada.
Paa vaikka maililla tilinumeroa ja rahasummaa niin siirtelen tässä joskus. Monelta treffataan vai tuutteko höntsäilemään fifaa ennen tai jälkeen stadikan tänne mun luo?
Last edited by leposi (27.06.2012 15:29)
Yleisurheilun arvokisat aiheuttaa aikamoista kiimaa poikkeuksetta
Naisten seipään karsinnoissa oli hienoa hulinaa lopussa.
Last edited by leposi (28.06.2012 19:29)
Thorkildsen lähti Pitkämäen kanssa röpölle.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Jetpack-Hannula
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ILR wrote:Otin mulle, leposille ja Bedderille liput lauantain iltageimeihin. Ohjelmassa kiekkofinaali, moukarifinaali, kolmiloikkafinaali, naisten seiväs ja sit jotain juoksui. Eiköhän tonne joku haistapaska-monsuuni taas saada.
Paa vaikka maililla tilinumeroa ja rahasummaa niin siirtelen tässä joskus. Monelta treffataan vai tuutteko höntsäilemään fifaa ennen tai jälkeen stadikan tänne mun luo?
Kiitos ILR, maksoin liput. Niin monelta treffataan? Fifaan en oo koskenu tammikuun jälkeen, mutta sekin käy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
leposi wrote:ILR wrote:Otin mulle, leposille ja Bedderille liput lauantain iltageimeihin. Ohjelmassa kiekkofinaali, moukarifinaali, kolmiloikkafinaali, naisten seiväs ja sit jotain juoksui. Eiköhän tonne joku haistapaska-monsuuni taas saada.
Kiitos ILR, maksoin liput. Niin monelta treffataan? Fifaan en oo koskenu tammikuun jälkeen, mutta sekin käy.
Ja voishan tossa tapahtumapuistossa kierrellä hetki ennen kisoja myös. Seiskalta kai siellä alkaa urheilut. Oon himassa aika varmasti koko päivän, joten jos tuutte tätä kautta niin tervetuloa koska vaan.
Joo, kyl se puisto pitää nähdä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tällä hetkellä näyttää, että sade pyyhkäiseen stadin yli tossa noin klo 15-18, joten tämähän saattaa mennä jopa hyvin eikä tartte istua jälleen kerran pohjoiskaarteessa märkänä.
Last edited by leposi (30.06.2012 11:02)
Jaa, nyt on ennuste taas vähän muuttunut. Täytyy kyllä pakata reppuun sadepöxyt.
Bedderi wrote:leposi wrote:ILR wrote:Otin mulle, leposille ja Bedderille liput lauantain iltageimeihin. Ohjelmassa kiekkofinaali, moukarifinaali, kolmiloikkafinaali, naisten seiväs ja sit jotain juoksui. Eiköhän tonne joku haistapaska-monsuuni taas saada.
Ja voishan tossa tapahtumapuistossa kierrellä hetki ennen kisoja myös. Seiskalta kai siellä alkaa urheilut. Oon himassa aika varmasti koko päivän, joten jos tuutte tätä kautta niin tervetuloa koska vaan.
Koitan saada kaks koneellista pyykkiä pestyä täs ja lähen siitä sit niin nopeesti ku mahollista. Toi meinaa et ideaalitapauksessa oon puol viiden aikaan leposilla.
Pieni sadekuuro mennee ohi tasaisen vauhdin taulukolla tossa viiden hujakoilla. Kyl tuol vilponen tulee kesäkamoissa.
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Bedderi wrote:leposi wrote:ILR wrote:Otin mulle, leposille ja Bedderille liput lauantain iltageimeihin. Ohjelmassa kiekkofinaali, moukarifinaali, kolmiloikkafinaali, naisten seiväs ja sit jotain juoksui. Eiköhän tonne joku haistapaska-monsuuni taas saada.
Koitan saada kaks koneellista pyykkiä pestyä täs ja lähen siitä sit niin nopeesti ku mahollista. Toi meinaa et ideaalitapauksessa oon puol viiden aikaan leposilla.
Pieni sadekuuro mennee ohi tasaisen vauhdin taulukolla tossa viiden hujakoilla. Kyl tuol vilponen tulee kesäkamoissa.
Jos en jostain syystä avaa ovea, niin olen käymässä Töölöntorin kaupoilla ja hakemassa pitsaa. Joten ottakkee rennosti jne.
Meen huomenna kattomaan tripla mitali juhlia.
Kiva ilta, paska keli, tylsät finaalit. Robert Harting oli suvereeni kiekkoringissä ja Kristian Pars viskas moukarissa käsittämättömästi kisan viis kovinta heittoa. Naisten seiväs oli toisel puolel stadikkaa ja sit siel oli jotain juoksuja sotkemassa aikatauluja.
Älä päästä painiks sitä