You are not logged in.
Laitetaan topic!
Ekasta levystä en tykänny aluksi tippaakaan ja Comfortably Numb-koverikin ärsytti yli kaiken. Sitten näin bändin livenä Roskildessa pari vuotta sitten ja tajusin mikä näiden juttu oli. Levyä en ole koskaan ostanut, mutta livenä olivat hauska ja energinen bändi. Harmi että jäi väliin viime kesänä. Tosin se ei ollut harmi, että jäi väliin Dälekin takia.
Uusi levy kuulostaa vähintäänkin yhtä hyvältä kuin edellinen ja jos joskus levyhyllystä tuntuu joku levy puuttuvan ja rahaa tuntuu liikaa olevan niin ehkä Ta-Dah löytää tiensä jopa hyllyyn asti. Pitää vielä erikseen kehua niitä hienoja McCartney vaikutteita, joissa on mielestäni onnistuttu lainailemaan McCartneyn parhaita ominaisuuksia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
eiks nää sopis tonne koneempaa-osioon?
Varikset komentavat
eiks nää sopis tonne koneempaa-osioon?
Ehkä. Mietin kyllä että pitäiskö perustaa otsikko sinne...
<@DBGene> senkin karkki
mun mielestä sopii paremmin kevyeeseen mut ihassama spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kyllä minustakin kevyempään...
Ekalla levyllä on kivoja biisejä (Comfortably Numb, Laura Tits on the Radioja joku muu) mutta varsin keskinkertaiseksi se kokonaisuutena jää. Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanonpa uudestaan, että Take Your Mama on aivan jumalattoman ärsyttävä kappale. Sitä kuunnellessa ei tee pelkästään mieli murhata joku lähimmäinen vaan alkaa jo harkita ampuisiko vai puukottaisi.
Uudelta levyltä olen tainnut sinkun kuulla kerran. Ei jättänyt mitään muistikuvia. Muuta kuin että se tuli Novalta. Sitäkään en muista missä yhteydessä olen Novaa kuullut.
Take Your Mama on aivan jumalattoman ärsyttävä kappale.
Smaaaa
Uuden levyn eka sinkku on ihan pl kuten Laurakin, mutta eipä näitä kuuntelemalla jaksaisi kuunnella.
This must be what jail / I will scratch
Vanha levy hauska, uusi levy postissa. Saas nährä.
Roskildessa 2006 olivat vallan mainioita, siksi levyjäkin jaksan. Livenä jotain ihan uskomatonta. Kyllä se Dälek varmaan jäi kakkoseksi.
Provinssissa 2004 laittoivat kyllä tosiaan shown pystyyn, pidin henk.koht tosi paljon. Nyt ostin tällä viikolla tuon debyytin ja kyllähän se edelleen toimii. Aikanaan vanhalla foorumillahan tämäkin yhtye käsiteltiin juurtajaksaen ja silloin harrastin laittomuuksia ladatessani levyn ja pitäessäni siitä. Nyt sekin tuli korjattua jppjpp, varmaa kolmen tähden levyä kyl.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Se uusi biisi mikä radiossa soi on ihan mahtava.
Tulee vanha kunnon Bee Gees mieleen.
Uudessa SUE:ssa on mahtava arvostelu uudesta levystä. Etenkin kohta "I Don't Feel Like Dancing ei todellakaan ole mikään Toton Africa, mutta ihan kelpo ralli silti" repsäytti. Mitäs mieltä DBGene on asiasta? Onko Toton Africa se ultimaalinen biisi, mihin kaikkea muuta musiikkia tulee verrata?
8 tähteä muuten saivat.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:afcc399a74="ydinaukio"]Se uusi biisi mikä radiossa soi on ihan mahtava.
Tulee vanha kunnon Bee Gees mieleen. [/quote:afcc399a74]
Disko-Bee Gees ei ole mitään vanhaa kunnon Bee Geesiä...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Disko-Bee Gees ei ole mitään vanhaa kunnon Bee Geesiä...
ERI
HITSI KUN MUISTASIN MIKÄ SE BIISI MIKÄ TULI BEAVIS & BUTT-HEADISSA, IHAN SIKA HYVÄ. OLISKO JIVE TALKING?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:ef470d8694="ex-kolja"]Disko-Bee Gees ei ole mitään vanhaa kunnon Bee Geesiä...
ERI
HITSI KUN MUISTASIN MIKÄ SE BIISI MIKÄ TULI BEAVIS & BUTT-HEADISSA, IHAN SIKA HYVÄ. OLISKO JIVE TALKING?[/quote:ef470d8694]
Ota vaikkapa Odessa kuunteluun!! Ei diskossa vikaa ole, mutta kun alkuaikojen Bee Gees on vaan huomattavasti parempaa...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ota vaikkapa Odessa kuunteluun!! Ei diskossa vikaa ole, mutta kun alkuaikojen Bee Gees on vaan huomattavasti parempaa...
tee topicci gibbsin veljeksille. on kai vielä joku niistä elossa?
EDIT: toi ei varmaan ollu se "oi odessa, sä helmi mustan meren..."
I can't decidessa ainakin omaksuttu hienosti Maccan melodiantaju ja muutenkin tää uusin on viiden biisin perusteella kuulostanut paremmalta kuin debyytti.
Odessa
Meinasin kehua jotain debyytin loppupuolen biisiä, mutta en enää muista minkä niminen/monesko se oli... Kuulostaa joka tapauksessa niin ylä-asteen discossa kuullulta ja silti tuoreelta ja hyvältä kun vaan voi.
<@DBGene> senkin karkki
It Can't Come Quickly Enough on kyseisen biisin nimi.
I Don't Feel Like Dancing taas pelasti eilen musiikillisesti hyvin ankean illan. On tuo uusi levy vaan niin hyvä, että en voi käsittää miksen sitä ole vieläkään saanut hankittua.
<@DBGene> senkin karkki
I can't decidessa ainakin omaksuttu hienosti Maccan melodiantaju ja muutenkin tää uusin on viiden biisin perusteella kuulostanut paremmalta kuin debyytti.
Nyt uuden levyn hankkineena olen vakuuttunut siitä, että on se paljonkin parempi kuin debyytti. Mukana ei ole yhtään huonoa tai edes keskinkertaista biisiä ja tyylitkin vaihtelevat McCartneylysta funkkiin ja pianoballadeihin. Melkeinpä viiden tähden levy. Ja samalla yksi parhaista viime vuonna julkaistuista.
<@DBGene> senkin karkki
Onkohan kukaan huomannut, että koneemmassakin on Alxityn perustama Scissor Sisters -topikki?
Onkohan kukaan huomannut, että koneemmassakin on Alxityn perustama Scissor Sisters -topikki?
Ilmeisesti pedanta on huomannut? Modet tuhoaa kumman haluavat: samat jututhan näissä näköjään on jauhettu niin pääsee shanksin tästä epäoikeudenmukaisuudesta eroon.
<@DBGene> senkin karkki
Tää uus levy on kyllä hieno. Melkein tekis mieli ostaa koko viikonlopun lippu Provinssiin hmm.
Mangojauhe goddamn.
Ai niin, olihan nämä kivoja Provinssissa 2004. Panivat kunnon shown pystyyn jne.
Ahihii. Todellakin! En tykänny yhtään ennen kuin näin tuon sydämeni sulattaneen keikan. Kun ne housutki meinas koko ajan tippua siltä mieheltä!
Aloin kuuntelee tota biisiä ja tulee mieleen Huey Lewis & the News
Mangojauhe goddamn.
Tykkäsin niin, että otin muutaman ujon tanssiaskeleen tuossa eteisen maton päällä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mut' kuihtuneelle Ana Matronicille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uusi levy kuunneltu neljään kertaan. Parempi kuin ensimmäinen, mutta häviää Ta-Dah'lle. Tasaisin esitys tähän mennessä ja ärsyttäviä biisejä oikeastaan vain Skin This Cat.