You are not logged in.
Parasta tosiaan. The owls are not what they seem.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:ed5b9371c1="stratum"]Kyllähän paras tv-sarja ikinä oman otsikon ansaitsee.
Tänään siis pilottijakso kolmoselta Full Metal Jacketin tilalla klo 21.15. Kaikki katsoo!!![/quote:ed5b9371c1]
mut mitä jos vaimo haluu kattoo täydelliset naiset ja videot ei toimi
Parasta tosiaan. The owls are not what they seem.
eipä näy kuva
täällä näkyy... mut näkyykö twin peaks, "se" jää nähtäväksi...
En tiiä onko paras ikinä, mutta huippu sarja joka tapauksessa. Iso
Tuli katottua sillon kun tämä ihan ekaa kertaa tuli telkkarista, koskahan se olikaan? Kyllä sitä monesti piti yöllä painautua kokonaan peiton alle piiloon, kun se verran pelotti että Bob hyökkii jostain sohvan takaa...
Tähän paikkaan kyyninen "yliarvostettua"- späm.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ekan kerran tuli 1991, uusittu 1995.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tähän kohtaan vilpitön "ime stagaa"-späm.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toki sitäkin. Mutta toisaalta:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ekan kerran tuli 1991, uusittu 1995.
9-vuotiaana hieno katselukokemus
Eka kausi on tullut katsottua vissiin neljä kertaa, toka vain kerran. Paitsi että silloin 95 MTV taisi näyttää puolenkymmentä jaksoa kakkoskauttakin eli siihen asti kun murhaaja selvisi? Ainoa muistikuva ekalta esityskerralta on kohtaus, jossa Shelly löytää Leon verisen paidan pyykeistä. Sekin oli jo aika pelottava ja jäi mieleen pitkäksi aikaa.
Kaikki jaksot löytyvät VHS-muodossa, joten on niitä muutaman kerran tullut kelailtua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Twin Peaks on huippusarja, jossa häiritsee ainoastaan se, että siitä puhuttaessa kaikki tuntuvat vajoavan aina nostalgisiin "voi kuinka pienempänä pelotti" -muisteloihin -späm.
Mutta toisaalta minä olenkin vain tälläinen juniori...
[quote:144f56ea9e="psykokarkki"][quote:144f56ea9e="stratum"]Kyllähän paras tv-sarja ikinä oman otsikon ansaitsee.
Tänään siis pilottijakso kolmoselta Full Metal Jacketin tilalla klo 21.15. Kaikki katsoo!!![/quote:144f56ea9e]
mut mitä jos vaimo haluu kattoo täydelliset naiset ja videot ei toimi [/quote:144f56ea9e]
Meillä onneks toimii.
Twin Peaks "livenä" ja Naiset nauhalta. Ite en tosiaan ole aikoinaan Twin Peaksia seurannut, joten kaikki tulee uutena mulle.
"A repo man's always intense"
sovittiin että katsellaan twin peaksia, mutta pistäs lefa kertoen täydellisten naisten juoni tänne kun ehdit, kiitos. vai löytyykö juonipaljastus kätevästi netistä, linqqiä thänks.
Kai tää sit on teille teineille sama ku 70-luvulla sohvan takaa kurkittu Näkymätön Mies.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
niin, ja joka toinen viikko tuli kuuden miljoonan dollarin mies.
mutjoo, nyt alkaa twin peaks, heippa.
"voi kuinka pienempänä pelotti"
Mutta kun pelotti ihan oikeasti. (Olin silloin 15-16-vuotias.) Onneksi nykyään ei tarvitse edes yrittää todistella uskaltavansa katsoa mitään kauheita elokuvia/ohjelmia...
Ja pelottaa vähän vieläkin.
Ei kyllä moni tv-sarja ole samalla lailla vaikuttanut...
Kai se nyt vähän yli 10-vuotiasta poikaa pelottaakin, kun täytyy yksi mennä muiden perheenjäsenten jo nukkuessa pimeän talon läpi omaan huoneeseen nukkumaan sen jälkeen, kun on katsellut tanssivia kääpiöitä ja pitkätukkaisia pahan ruumiillistumia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:fd02bfbd7c="Katkennut petsari"]Tähän paikkaan kyyninen "yliarvostettua"- späm.
Tähän kohtaan vilpitön "ime stagaa"-späm.[/quote:fd02bfbd7c]
Kompoti.
Just tuli mulkaistua pilotti, ja oli parempi kuin muistinkaan. Lynchmaisille detaljeille
Sent from my iPhone 16
hyvä oli kyllä, pitänee seurata jatkossakin, en edes muista siitä juonesta oikein mitään, vain jotain tunnelmia ja tyyppejä.
Joo tosi hyvä, ensikosketukseni tähän sarjaan. Eihän tuo pelottanut, mutta mahtava tunnelma siinä oli.
Väittäisin, että silloin 1991 tuli kaikki mahdolliset jaksot, 1995 vaan puolet, sitten 2000-luvun alussa taas kaikki jaksot. Sarjanhan piti vielä jatkuakin, mutta Lynch ei sitten enää saanutkaan jatkaa. Mitäköhän olisi vielä ollut suunnitteilla? Nyt ei voi ikinä tietää.
Sääliksi käy niitä, jotka eivät sarjan ainutlaatuista hienoutta tajua.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eiks tosta pilotista oo kaks versiota? Muistaakseni oon nähny sellasen, minkä lopussa vilahtaa Bob. Mahtava sarja kyl. Tokalla kaudella tais olla pari heikkoa jaksoa mutta loppua kohti taas kovenee. Viimeinen jakso taitaa olla koko sarjan paras?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eiks tosta pilotista oo kaks versiota? Muistaakseni oon nähny sellasen, minkä lopussa vilahtaa Bob. Mahtava sarja kyl. Tokalla kaudella tais olla pari heikkoa jaksoa mutta loppua kohti taas kovenee. Viimeinen jakso taitaa olla koko sarjan paras?
Pilotista on kaks versiota, jpp. Toinen versio jossa bob hyppii julkaistiin pelkästään euroopassa videolle ikäänkuin itsenäisenä elokuvana. Tällainen diili sovittiin (jonkun eurooppalaisen firman kanssa) jotta pilottiin saatiin lisärahoitusta eikä studio huohottanut niskaan että millainen sen pitäisi olla.
Viimeinen jakso
en ole kolmekybänen emoboy