You are not logged in.
Hetken jo toivoin The Fallin ja TLC:n yhteisprojektia, eiq
en ole kolmekybänen emoboy
Sanctuary has confirmed the tracklisting for the UK release of Reformation Post TLC, due out on Slogan (a Sanctuary subsidiary) on 12 February 2007. There will be CD and vinyl editions.
1. Over! Over! - Smith
2. Reformation! - Smith / Barbato
3. Fall Sound - Smith / Barbato / Presley / McCord
4. White Line Fever - Merle Haggard
5. Insult Song - Smith / Barbato / Presley / McCord
6. My Door Is Never - Smith
7. Coach and Horses - Smith / McCord
8. The Usher - Smith / Barbato / Poulou / Presley / McCord
9. The Wright Stuff - Smith / Barbato / Poulou
10. Scenario - Smith / Barbato / Presley / McCord
11. Das Boat - Smith / Barbato / Presley / McCord
12. The Bad Stuff - Smith / Barbato / Poulou / Presley / McCord
13. Systematic Abuse - Smith / Barbato / Poulou / Presley / McCord
14. Outro - Smith / Barbato / Poulou / Presley / McCord
ylös muuten vaan -spåm
l-r: brix, karl, mark
saattaa koskea vain usa-versiota eikä varmaan muutenkaan 100% luotettavaa tietoa.
spåm
Joutuu varmaan ostamaan sekä uk- että usa-versiot ku ennakkotietojen mukaan noissa on eri biisilistatkin.
Joutuu varmaan ostamaan sekä uk- että usa-versiot ku ennakkotietojen mukaan noissa on eri biisilistatkin.
luulen (toivon?) että kun jenkkilista julkaistiin aiemmin niin sieltä vain unohtui pari biisiä, ei kai noissa muuta radikaalia eroa ole. mutta saa tosiaan nähdä... "real new fall lp":stähän pitää olla kolme versiota, uk- ja jenkkiversion lisäksi nettiin vuotanut alkuperäinen miksaus... vähän rasittavaa on kyllä.
[quote:dbb4c79f39="psykokarkki"]
luulen (toivon?) että kun jenkkilista julkaistiin aiemmin niin sieltä vain unohtui pari biisiä, ei kai noissa muuta radikaalia eroa ole. mutta saa tosiaan nähdä... "real new fall lp":stähän pitää olla kolme versiota, uk- ja jenkkiversion lisäksi nettiin vuotanut alkuperäinen miksaus... vähän rasittavaa on kyllä.[/quote:dbb4c79f39]
välipäiviksi töitä: tilata jostain The Real New Fall LP (aluksi nyt ihan kumpi tahansa UK/US versio).
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
välipäiviksi töitä: tilata jostain The Real New Fall LP (aluksi nyt ihan kumpi tahansa UK/US versio).
suosittelen jenkkiversiota, ainakin jos protein christmas -sinkku on jostain syystä jäänyt hankkimatta, mod mock goth on yksi parhaista biiseistä ikinä!
This must be what jail / I will scratch
On tää kyl maailman paras bändi. Tänä vuonna MESin elämäkerta mjitaah??
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
On tää kyl maailman paras bändi. Tänä vuonna MESin elämäkerta mjitaah??
Itse en ole ihan noin varauksettomasti innostunut. Onhan sillä Grotesquella hyviä biisejä, mutta ei niitä aina jaksa. Pitäis hankkia niitä "poppilevyjä" kuten The Wonderful and Frightening World Of The Fall jos niitä vaan jossain näkyis myynnissä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pitäis hankkia niitä "poppilevyjä" kuten The Wonderful and Frightening World Of The Fall jos niitä vaan jossain näkyis myynnissä.
kunhan vaan beggars banquet sais remasterit viimein valmiiksi...
uuden levyn kansim amazonin mukaan, onkos nimi hieman muuttunut??:
tuolla perverted by language lp miksattuna niin, että kaikki biisit on kompressoitu saman mittaisiksi ja laitettu päällekkäin:
http://www.toxicbreakfast.com/cgi-bin/d … verted.mp3
spåm
En o vieläkään kuullut paljon yhtän Fallia vaikka haluttaisi -spåm
Saat vaikka sen Grotesquen lainaan joskus jos haluat. Tosin tämä kuu menee täällä Merikaupungissa, joten ihan heti sitä on turha odottaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nyt on sitten perustettu The Fallin viralliset myspace-sivut:
http://www.myspace.com/reformationposttlc
[quote:4d68032cdd="upsetter"]Nyt on sitten perustettu The Fallin viralliset myspace-sivut:
http://www.myspace.com/reformationposttlc[/quote:4d68032cdd]
Ironista, hankala kuvitella että MES tahtois olla kenenkään kaveri.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:c927912019="janne m."][quote:c927912019="upsetter"]Nyt on sitten perustettu The Fallin viralliset myspace-sivut:
http://www.myspace.com/reformationposttlc[/quote:c927912019]
Ironista, hankala kuvitella että MES tahtois olla kenenkään kaveri.[/quote:c927912019]
Ainakin mun kaveri MES tahtoo olla... ja onkin!
Ainakin mun kaveri MES tahtoo olla... ja onkin!
tuskinpa MES siellä itse on... mutta kieltämättä ei kukaan yhtä nopeasti pyynnöstä ole myspace-kamuksi ryhtynyt. tulispa jo se uusi levy... ja ehkäpä tonne joku uusi biisikin tulee kuulolle.
[quote:58b9cc1380="upsetter"]Ainakin mun kaveri MES tahtoo olla... ja onkin! [/quote:58b9cc1380]
tuskinpa MES siellä itse on... mutta kieltämättä ei kukaan yhtä nopeasti pyynnöstä ole myspace-kamuksi ryhtynyt. tulispa jo se uusi levy... ja ehkäpä tonne joku uusi biisikin tulee kuulolle.
Äläs hei nyt... Kyllä se on MES ihan omassa persoonassaan!
Äläs hei nyt... Kyllä se on MES ihan omassa persoonassaan!
ai joo, niinpäs onkin
[quote:ef70ff15d6]The Fall's Mark E Smith is to appear in the third series of Johnny Vegas' surreal sitcom Ideal.
The show about scally Manchester drug dealer Moz has Mark E Smith taking on the role of Jesus. Jesus plots to get Moz killed as a punishment for his dope fuelled existence.
The second series of Ideal is being repeated on BBC 2 later this month and series will air on BBC 3 in March.[/quote:ef70ff15d6]
[quote:d884714071="psykokarkki"][quote:d884714071]The Fall's Mark E Smith is to appear in the third series of Johnny Vegas' surreal sitcom Ideal.
The show about scally Manchester drug dealer Moz has Mark E Smith taking on the role of Jesus. Jesus plots to get Moz killed as a punishment for his dope fuelled existence.
The second series of Ideal is being repeated on BBC 2 later this month and series will air on BBC 3 in March.[/quote:d884714071][/quote:d884714071]
Enpä oo tollasta sarjaa seurannukkaa, vopite tsekitautata
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
fallin myspacessa kuunneltavana tulevalta levyltä 'over! over!'. huhujen mukaan muitakin biisejä oli hetki sitten mut eipä oo enää.
tosta sais uuden levyn etuajassa, ja mahdollisesti erilainen kansikin. toistaiseksi aika halpakin.
nyt on siellä myspacessa lisää biisejä, reformation, fall sound ja white line fever... pitänee lähtee himaan kuunteleen.
joo siellä on (aivan liian lyhyet) pätkät, tunkkaset soundit ja mark unohtanu taas tekohampaansa pubiin kun on tullut studioon
sais ilmestyy jo!
[quote:936380d6a9="psykokarkki"]joo siellä on (aivan liian lyhyet) pätkät, tunkkaset soundit ja mark unohtanu taas tekohampaansa pubiin kun on tullut studioon
sais ilmestyy jo! [/quote:936380d6a9]
Liian lyhyet saundit = ei tarpeeksi sustainia. ! ?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.