You are not logged in.
vois jotain tänne laittaa
Belong - Perfect Life
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
http://www.nrgm.fi/artikkelit/vuoden-pa … 011-top-5/
top-3 ainakin toimii
# 3 Lana Del Rey Video Games
# 2 Regina Jos et sä soita
# 1 M83 Midnight City
lol
lol
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
NRGM:n listan ykkösen hehkutettua ainutlaatuisuutta en ole koskaan ymmärtänyt. Pirun rasittava kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
haters gonna hate
en heittaa mitään, naureskelen vaan
itse olisin toki laittanut reginan ykköseksi ja perään rebecca black ja skrillex eiq mitäs
ja nokian dubstep-soittari never forget
itse olisin toki laittanut reginan ykköseksi ja perään rebecca black ja skrillex
eiq mitäs
ja nokian dubstep-soittari never forget
Ericssonin Freestyler-remix > nokian dubstep
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Stash Marina :dubpste:
Kevyesti tämä! :peul:
Vuoden nuori muotoilija.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hrmunoita wrote:Stash Marina :dubpste:
Kevyesti tämä!
:peul:
ei oo kyl levyn paras biisi, mut ehkä perinteisin kyllä.
vitun kova toi levy, ihan saatanan kova.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tämä Rustien biisi oli ylivoimaisesti parasta viime vuonna ja yksi parhaita musaelämyksiä viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Muistan, että oisin mennyt samalla tavalla sekaisin jostain musasta yläasteella, kun kuulin ekan kerran Pixiesiä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vuoden nuori muotoilija.
Käpykaarti: Kalamiesten bändi
organizing the boy scouts for murder is wrong