You are not logged in.
Breakfast Club
jäi nyt näkemättä kun taisin olla saunassa silloin... mutta klassinen kasarileffahan tuo, ja simple mindsin tunnaribiisille
"Full Alert" - Hong Kong dekkari-/rikosraina. Aivan tajuttoman hyvä, suunnilleen vaikkapa Infernal Affairsin tasoa. Tuli töllöstä männäviikolla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Happy Feet tuli käytyä katsomassa. Katoin vaan julisteesta että siinä on mukana pingviini nimeltä Ramón ja jotenki mun logiikalla elokuvan täytyy vaan olla hauska jos siinä on mukana pingviini nimeltä Ramón. Toteutustaan myöten vaikuttava animaatio jossa paljon rytmiä ja laulua. Biisit aika tunnistettavia, mutta tuskin lapsia varteen tarviikaan lähtä sovittamaan "in Shredsiä" tai muutenkaan miellyttää mua. Vaikka mukana oli hassuttelua, niin joissakin kohdissa teki vaan mieli ruveta pillittämään. Kai olin iloinen että lapsille tehdään vielä elokuvia, jotka ne tulee vanhempana muistamaan. Erilaiset sankarillisuusjutut meni ajoittain täysin yli, kaikessa suloisessa lapsenomaisessa naiiviudessaankin naurettavaksi. Olin kyl silti ihan myyty. Ja tässä lauletaan Princeä
Pitkästä aikaa jotain lukemisenarvoista tässä topicissa
en ole kolmekybänen emoboy
9 Songs toimii vieläkin. Silloisen The Von Bondies -basistin näkeminen saa vieläkin kuolan valumaan.
Bad Santa telkkarista. Oli yllättävän hyvä. Billy Bob on äijä.
Kid: Do you and Mrs. Santa have kids?
Willie: No, thank the fuck Christ.
Kid: What about the elves?
Willie: Well, they stay with Mrs. Santa. I get them on the weekends.
Sent from my iPhone 16
Bad Santa telkkarista. Oli yllättävän hyvä.
Oli joo.
Eilen tuli katsottua Bully. Sekin oli yllättävän hyvä, semminkin kun Clarkilta ainut ennen tätä näkemäni leffa eli Kids ei oikein tehnyt vaikutusta.
Onpa sulla paska signature. Suorastaan vammainen..
Totta. Siinä oli yksi rivi liikaa.
When the Levees Broke: A Requiem in Four Acts - Spike Leen dokumentti hurrikaani Katriinasta. Oiva kuvaus tapahtuneesta ja hallituksen toimettomuudesta/välinpitämättömyydestä. Synkkää....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Teenage Mutant Ninja Turtles tuli katottua eilen. Toimii toimii. Nauroin ja jänskätti tosi paljon. Tänään kakkonen ja kolmonen.
When the Levees Broke: A Requiem in Four Acts - Spike Leen dokumentti hurrikaani Katriinasta. Oiva kuvaus tapahtuneesta ja hallituksen toimettomuudesta/välinpitämättömyydestä. Synkkää....
Tää tuli just telkkarista kahdessa osassa, harmittaa että missasin ensimmäisen
Hieno dokumentti, mutta helvetin synkkähän se tosiaan on.
[quote:179bf4fb5a="HUIG"]When the Levees Broke: A Requiem in Four Acts - Spike Leen dokumentti hurrikaani Katriinasta. Oiva kuvaus tapahtuneesta ja hallituksen toimettomuudesta/välinpitämättömyydestä. Synkkää....
Tää tuli just telkkarista kahdessa osassa, harmittaa että missasin ensimmäisen
Hieno dokumentti, mutta helvetin synkkähän se tosiaan on.[/quote:179bf4fb5a]
Ei vittu. Mä missasin ekan ja nyt ilmeisesti toisenkin. Perse sentään!
Turtles kakkonen oli kans rautaa, mutta kolmonen alko jo tökkii, kun ne heput oli ihan kumisen näköisiä ja kaikkee. Mut kaksi ekaa on mahtavaa. Vois kattoo kerran viikossa!
the Cars that Ate Paris oli aika hyvä eile
The Fearless Vampire Killers oli iha hyvä toissapäivänä
molempien aikana toki nukahdin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oh, toi on ihan huippu!!! Tahtoo! Varsinkin kun nyt olen päässyt teini-ikäni huippuleffojen pariin ja ne toimii vieläkin!
Oh, toi on ihan huippu!!! Tahtoo! Varsinkin kun nyt olen päässyt teini-ikäni huippuleffojen pariin ja ne toimii vieläkin!
Otin tuon dvd:lle, joten voidaan katsoa joskus.
Mikset katsonut tv:stä? Tuli ihan just äsken, ja huomenna kakkonen... :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mikset katsonut tv:stä? Tuli ihan just äsken, ja huomenna kakkonen... :?
d'oh!
No siis mä en katso teeveestä ku leffoja dvd:ltä ja sitten Amazing Racen ja joskus Avaran luonnon. Luovun siitä kapistuksesta heti kun sieltä ei näy mitään digiaikana, ellen nyt jostain saa ilmaiseksi digiboxia jne. Ja sitten kun saan läppärin niin alan kyl kattoo leffoja siltä sit...
[quote:1125cc9b38="anzut"]
[/quote:1125cc9b38]
Huh, just äsken tajusin että se tsikki oli Phoebe Cates. Katsoin eilen ykköstä vain 20 min lopusta, tänään voisi katsoa kakkosen kokonaan jos muistaa.
Keisarikunta.
Oli aika huono.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
"Rock n Roll Never Dies"
Ihan oli harmiton ja jopa mukava leffa osastolta "TV1:n Kotikatsomo". Tokihan Edelmannin tulkitseman päähenkilön sepikumpulaisuus kävi ajoittain tökkimään, kuten myös koko joukko ennalta-arvattavuuksia. Mutta kiva mikä kiva.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sideways.
Oli ihan pakko sitten tänään sännätä Alkoon hakemaan pari pulloa punkkua.
"A repo man's always intense"
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Mary Poppins.
The Wicker Man.
Britt Eklandin nakutanssille erityisen iso
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
uuno turhapuro armeijan leivissä
turhapurot toimii aina!
[quote:dba3c667d5="psykokarkki"]uuno turhapuro armeijan leivissä
turhapurot toimii aina![/quote:dba3c667d5]
Tästähän on myös hieman pidempi versio tv-sarjana, jonka kaikkia kohtauksia ei tänään siis nähty. Siinä Uuno mm. ottaa osaa armeijan vastaiseen mielenosoitukseen.
Kyllähän näitä kerran vuodessa jaksaa toljotella siinä missä Pasasen 80-luvun paskatuotantoa yleensä (Pikkupojat, Kiliffaa hei jne), 90-luvulla alkoivat olla jo melko kuraista tavaraa, olikohan Tupla-agentti tms viimeinen siedettävä?
Onko joku muuten nähnyt sen Uunon jossa ei ole edes Loiria?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Onko joku muuten nähnyt sen Uunon jossa ei ole edes Loiria?
se on kyllä jäänyt näkemättä, eikä harmita.
[quote:17a6bbedf9="psykokarkki"]
turhapurot toimii aina![/quote:17a6bbedf9]
Niin totta! Erityisesti ne ekat mustavalko-Uunot on ihan klassikko-kamaa.
Minäpä oon ollu tekemässä kahta viimeistä (aika kehnoa) Uuno-leffaa, ja This Is My Lifessa oon jopa kuvissa punaisessa Killdozer-t-paidassa. Uujea!