You are not logged in.
Nelisen kertaa läpi kuunneltu. Vähän vaisulta tää tuntuu, Aerial on selvästi parempi.
Vähän vaisulta tää tuntuu, Aerial on selvästi parempi.
Eri. Tää on Kate Bushin paras levy!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
duetto elton johnin kanssa on ihan loistava, noin sitä pitääkin vetää
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jep, Kate Bush teki sen taas
en ole kolmekybänen emoboy
Olisiko liikaa sanottu, jos sanoisi 50 Words For Snown olevan Kate Bushin paras levy koskaan?
On se ainakin paljon sanottu
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Snowed In At Wheeler Street Ja Eltonille vielä erikseen
Onhan tää ihan käsittämättömän hieno levy, oli aika mieletön fiilis toissailtana taapertaa lymipyryssä tätä kuunnellen. Vaikea sanoa onko sitten lopulta paras, verrattuna Aerialiinkiin tää on jotain ihan muuta. Aerial on toki yksi kaikkien aikojen syyslevyjä, mut tää on se ehdoton talvilevy #1. Ainakin just nyt.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Paranee kuuntelussa. Ihan helvetin hyvä. Ostan mutsille joululahjaksi.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Paranee kuuntelussa. Ihan helvetin hyvä. Ostan mutsille joululahjaksi.
Smaa kaikkiin
ex-kolja wrote:Paranee kuuntelussa. Ihan helvetin hyvä. Ostan mutsille joululahjaksi.
Smaa kaikkiin
Smaa paitsi et voisin ostaa itelleni lahjaks. Kalossimies ihan oikeassa siinä, että tää on kyl kaikkien aikojen talvilevyjä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mietin et kuka hemmetti tässä mistyssä soittaa rumpuja, kun harvoin kuulee näin kaunista, täydellistä soitantaa. sehän on steve gadd
huikea biisi. taitava laulaja, täysin suvereeni bändi ja täydelliset saundit saavat melodisesti varsin köykäisen biisin kuulostamaan vuoden parhaalta musiikilta.
muu levy ei näin ekalla kuulemalla noussut samalle tasolle.
Last edited by ydinaukio (15.12.2011 16:37)
ostin tytsylle joululahjaksi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oli muuten loppu useammasta kaupasta. Black&Whitesta ostin vikan kappaleen. On ollut ilmeisesti kova menekki.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toivoin vinyyliä pukinkonttiin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ostinkin äitille jo synttärilahjaksi
Nyt sen uskallan sanoa, Bushin uusin on yhtä hyvä kuin Hounds Of Love tai The Dreaming.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Yllättävänkin paljon kaikki ovat tykänneet.
Tämä on siitä kiva että tämän voi vaan lykätä soittimeen ja samantien on sisällä sen maailmassa. Yhteys tuohon maailmaan on tosin toistaiseksi jäänyt varsin pintapuoliseksi, mutta onhan levy vielä kovin tuore.
Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
aika yllättävä valinta oikeastaan, miksei cloudbusting?
Selkeä valinta mielestäni. Tosin Hounds of Love on melkein yhtä hyvä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sama.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
psykokarkki wrote:Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
smaa
psykokarkki wrote:Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
Sama.
eri
Älä päästä painiks sitä
Kolme about 10 minuutin pianoballadia heti alkuun ei vaikuta ollenkaan hyvältä idealta mutta kyllä tämä toimii. Tämä on ihka oikeaa Kati Puskaa. En muista koskaan kuunnelleeni näin talvisen ja lumisen oloista albumia. Sopii ihan täydellisesti viime kuukausien soundtrackiksi.
Oma top5:
Cloudbusting
Wuthering Heights
Man With The Child In His Eyes
Running Up That Hill
Pi
Last edited by chrome3d (02.03.2012 15:17)
Ostin Aerialin. Nyt vähän petyttää kun se onkin joku uudelleenjulkasu, jossa tokan levyn kappaleet on laitettu pötköön yhdeks 42 minuutin mittaseksi raidaksi. Pöhkö ratkasu
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Urho Ghettonen wrote:psykokarkki wrote:Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
smaa
Prakk wrote:psykokarkki wrote:Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
Sama.
eri
Sama.
ILR wrote:Urho Ghettonen wrote:psykokarkki wrote:Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
smaa
Prakk wrote:psykokarkki wrote:Popklassikot 1985 #1: Kate Bush Running Up That Hill
Sama.
eri
Sama.
eri
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ostin 50 Wordsin viimeinkin pari päivää sitten kun oli marketin alehyllysä. Parilla ekalla kuuntelulla ei jääny juuri mitään mieleen, mutta vaikutti mielenkiintosen eteeriseltä, selevästi mielenkiintosempi ku Aerial. Nyt muutaman pyöräytyksen myötä kuulostaa jo erittäin hyvältä
50 Wordsin keskellä kesää kuuntelemiselle kyllä Vaikkein itse moista meinaakaan tehdä. Aerial on kyl edelleen hyvä. Mut sekin on meikäläiselle enemmän syyslevy. Lionheartia oon viime aikoina kuunnellut eniten.
Kate Bush announces first series of live shows since 1979
After a 35-year absence, the singer makes her long-awaited live return with 15 London dates for her Before the Dawn series
http://www.theguardian.com/music/2014/m … since-1979
jossitä ny sitte
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Artemi nyt hereillä eiq
En oo ees ollu tietoinen tälläsestä keikkailemattomuudesta
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Artemi nyt hereillä eiq
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.